Το πλοίο φέρεται ότι έχει μεταφέρει περίπου 600 τόνους πετρελαϊκών προϊόντων σε βορειοκορεατικό πλοίο
Η Νότια Κορέα δήλωσε την Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017 ότι έχει σε καραντίνα πλοίο με σημαία του Χονγκ Κονγκ και τα μέλη του πληρώματός του, για φερόμενη παραβίαση των κυρώσεων του ΟΗΕ, μεταφέροντας πετρέλαιο σε πλοίο της Βόρειας Κορέας τον Οκτώβριο.
Το πλοίο με την ονομασία Lighthouse Winmore πιστεύεται ότι έχει μεταφέρει περίπου 600 τόνους πετρελαϊκών προϊόντων στο βορειοκορεατικό πλοίο Sam Jong 2, στα διεθνή ύδατα της Θάλασσας της Ανατολικής Κίνας στις 19 Οκτωβρίου, αφού εγκατέλειψε το νοτιοκορεατικό λιμάνι Γιόσου, όπως δήλωσε αξιωματούχος της κορεατικής κυβέρνησης.
Οι νοτιοκορεατικές τελωνειακές αρχές επιβιβάστηκαν στο πλοίο και ζήτησαν συνέντευξη από τα μέλη του πληρώματος, μετά την επιστροφή τους στο Γιόσου στις 24 Νοεμβρίου.
Η Νότια Κορέα κατέσχεσε επισήμως το πλοίο όταν το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών στις 22 Δεκεμβρίου, επέβαλε νέες κυρώσεις στη Βόρεια Κορέα που επιτρέπουν στα κράτη μέλη να καταλάβουν, και να κρατούν τα πλοία που είναι ύποπτα για μεταφορά απαγορευμένων εμπορευμάτων προς ή από τη Βόρεια Κορέα, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Τα 25 μέλη πληρώματος του πλοίου - 23 από αυτά Κινέζοι και δύο από τη Μυανμάρ - κρατούνται στο Γιόσου, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να εγκαταλείψουν τη Νότια Κορέα μετά την ολοκλήρωση της διερεύνησης από τις αρχές, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Η Νότια Κορέα σχεδιάζει να αναφέρει τα αποτελέσματα της επιθεώρησής της, στην επιτροπή κυρώσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Το πλοίο, το οποίο επίσης μετέφερε πετρέλαιο σε τρία άλλα πλοία που δεν ανήκουν στη Βόρειο Κορέα, ναυλώθηκε από τον όμιλο Billions Bunker της Ταϊβάν και σταμάτησε στη Νότια Κορέα για να φορτώσει περίπου 14.000 τόνους ιαπωνικών πετρελαϊκών προϊόντων.
Ισχυρίστηκε ότι ο προορισμός του ήταν το Ταϊβάν όταν εγκατέλειψε το Γιόσου στις 15 Οκτωβρίου, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Δεν είχε επιβεβαιωθεί αν το Sam Jong 2 επέστρεψε στη Βόρεια Κορέα αφού έλαβε πετρέλαιο από το Lighthouse Winmore.
Το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ επέβαλε τον περασμένο μήνα κυρώσεις σε έξι εταιρείες ναυτιλιακών και εμπορικών εταιρειών της Βόρειας Κορέας και 20 από τα πλοία τους.
www.bankingnews.gr
Το πλοίο με την ονομασία Lighthouse Winmore πιστεύεται ότι έχει μεταφέρει περίπου 600 τόνους πετρελαϊκών προϊόντων στο βορειοκορεατικό πλοίο Sam Jong 2, στα διεθνή ύδατα της Θάλασσας της Ανατολικής Κίνας στις 19 Οκτωβρίου, αφού εγκατέλειψε το νοτιοκορεατικό λιμάνι Γιόσου, όπως δήλωσε αξιωματούχος της κορεατικής κυβέρνησης.
Οι νοτιοκορεατικές τελωνειακές αρχές επιβιβάστηκαν στο πλοίο και ζήτησαν συνέντευξη από τα μέλη του πληρώματος, μετά την επιστροφή τους στο Γιόσου στις 24 Νοεμβρίου.
Η Νότια Κορέα κατέσχεσε επισήμως το πλοίο όταν το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών στις 22 Δεκεμβρίου, επέβαλε νέες κυρώσεις στη Βόρεια Κορέα που επιτρέπουν στα κράτη μέλη να καταλάβουν, και να κρατούν τα πλοία που είναι ύποπτα για μεταφορά απαγορευμένων εμπορευμάτων προς ή από τη Βόρεια Κορέα, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Τα 25 μέλη πληρώματος του πλοίου - 23 από αυτά Κινέζοι και δύο από τη Μυανμάρ - κρατούνται στο Γιόσου, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να εγκαταλείψουν τη Νότια Κορέα μετά την ολοκλήρωση της διερεύνησης από τις αρχές, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Η Νότια Κορέα σχεδιάζει να αναφέρει τα αποτελέσματα της επιθεώρησής της, στην επιτροπή κυρώσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Το πλοίο, το οποίο επίσης μετέφερε πετρέλαιο σε τρία άλλα πλοία που δεν ανήκουν στη Βόρειο Κορέα, ναυλώθηκε από τον όμιλο Billions Bunker της Ταϊβάν και σταμάτησε στη Νότια Κορέα για να φορτώσει περίπου 14.000 τόνους ιαπωνικών πετρελαϊκών προϊόντων.
Ισχυρίστηκε ότι ο προορισμός του ήταν το Ταϊβάν όταν εγκατέλειψε το Γιόσου στις 15 Οκτωβρίου, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Δεν είχε επιβεβαιωθεί αν το Sam Jong 2 επέστρεψε στη Βόρεια Κορέα αφού έλαβε πετρέλαιο από το Lighthouse Winmore.
Το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ επέβαλε τον περασμένο μήνα κυρώσεις σε έξι εταιρείες ναυτιλιακών και εμπορικών εταιρειών της Βόρειας Κορέας και 20 από τα πλοία τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών