Η Airbus δήλωσε ότι η Emirates έχει δώσει προσωρινή εντολή για 20 διώροφα superjumbos A380, με επιλογή για άλλα 16
Η Emirates ανακοίνωσε την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018, ότι θα παραγγείλει μέχρι και 36 αεροσκάφη Airbus A380 περίπου αξίας 16 δισ. δολαρίων σε τιμές καταλόγου, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διατήρηση της παραγωγής του μεγαλύτερου αεροπλάνου στον κόσμο, για τουλάχιστον μία ακόμη δεκαετία.
Η ευρωπαία κατασκευάστρια δήλωσε, ότι η Emirates έχει δώσει προσωρινή εντολή για 20 διώροφα superjumbos, με επιλογή για άλλα 16.
Οι παραδόσεις θα αρχίσουν το 2020.
Η συμφωνία διατηρεί σε παραγωγή το αεροσκάφος με τις χλιαρές πωλήσεις, που κατασκευάζεται μόλις 10 χρόνια και διασώζει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά βιομηχανικά σύμβολα της Ευρώπης στο εξωτερικό.
"Το A380 είναι πολύ καλό για να καταργηθεί", δήλωσε ο πρόεδρος της Emirates Tim Clark στο Reuters.
Η συμφωνία βάζει τέλος σε μήνες σκληρών διαπραγματεύσεων.
Οι συνομιλίες μεταξύ της Airbus και της Emirates σχετικά με νέα παραγγελία A380, τέθηκαν σε κίνδυνο την τελευταία στιγμή στο Dubai Airshow τον Νοέμβριο 2017, όταν η αεροπορική εταιρεία του Κόλπου έδωσε εντολή για 40 μικρότερα Boeing 787.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Airbus επιβεβαίωσε την έκθεση του Reuters ότι η επιβίωση του A380 εξαρτιόταν από την Emirates, λέγοντας ότι δεν θα είχε "άλλη επιλογή", παρά να σταματήσει την παραγωγή αν η συμφωνία με την Emirates δεν ολοκληρωνόταν.
Η Emirates και η Airbus δήλωσαν ότι η συμφωνία θα δώσει σταθερότητα στη γραμμή παραγωγής A380.
"Η Emirates δεσμεύεται για το πρόγραμμα μακροπρόθεσμα και σχεδιάζει να παραλαμβάνει έξι αεροπλάνα το χρόνο για 9-10 χρόνια", δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της Airbus John Leahy, στο Reuters.
Ο Leahy εμφανίζεται πλέον πεπεισμένος, ότι το A380 θα συνεχίζει να κατασκευάζεται έως το 2030.
Οι πωλήσεις του A380 δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και η ανταγωνίστρια Boeing, υποστηρίζει ότι το μέλλον έγκειται σε μικρότερα μοντέλα όπως το 777 και το Dreamliner, που προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και είναι τουλάχιστον εξίσου αποτελεσματικά.
Ωστόσο, η Airbus πιστεύει ότι το superjumbo με χωρητικότητα 544 θέσεις, έχει ακόμα διάρκεια ζωής, καθώς η κίνηση αυξάνεται και τα αεροδρόμια υποδέχονται ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες
Η δέσμευση για την παράδοση στην Emirates έξι A380 κάθε χρόνο για μια δεκαετία, καλύπτει ένα χάσμα στην προγραμματισμένη παραγωγή, καθώς η Airbus δραστηριοποιείται και σε άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Η Emirates είναι μακράν ο μεγαλύτερος πελάτης της A380, με 101 στο στόλο της σήμερα και ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο 41 superjumbos, πριν από την ανακοίνωση της Πέμπτης.
Η τελευταία παραγγελία από άλλη αεροπορική εταιρεία για το A380 ήταν το 2015, όταν η ANA της Ιαπωνίας έκανε παραγγελία τριών.
www.bankingnews.gr
Η ευρωπαία κατασκευάστρια δήλωσε, ότι η Emirates έχει δώσει προσωρινή εντολή για 20 διώροφα superjumbos, με επιλογή για άλλα 16.
Οι παραδόσεις θα αρχίσουν το 2020.
Η συμφωνία διατηρεί σε παραγωγή το αεροσκάφος με τις χλιαρές πωλήσεις, που κατασκευάζεται μόλις 10 χρόνια και διασώζει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά βιομηχανικά σύμβολα της Ευρώπης στο εξωτερικό.
"Το A380 είναι πολύ καλό για να καταργηθεί", δήλωσε ο πρόεδρος της Emirates Tim Clark στο Reuters.
Η συμφωνία βάζει τέλος σε μήνες σκληρών διαπραγματεύσεων.
Οι συνομιλίες μεταξύ της Airbus και της Emirates σχετικά με νέα παραγγελία A380, τέθηκαν σε κίνδυνο την τελευταία στιγμή στο Dubai Airshow τον Νοέμβριο 2017, όταν η αεροπορική εταιρεία του Κόλπου έδωσε εντολή για 40 μικρότερα Boeing 787.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Airbus επιβεβαίωσε την έκθεση του Reuters ότι η επιβίωση του A380 εξαρτιόταν από την Emirates, λέγοντας ότι δεν θα είχε "άλλη επιλογή", παρά να σταματήσει την παραγωγή αν η συμφωνία με την Emirates δεν ολοκληρωνόταν.
Η Emirates και η Airbus δήλωσαν ότι η συμφωνία θα δώσει σταθερότητα στη γραμμή παραγωγής A380.
"Η Emirates δεσμεύεται για το πρόγραμμα μακροπρόθεσμα και σχεδιάζει να παραλαμβάνει έξι αεροπλάνα το χρόνο για 9-10 χρόνια", δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της Airbus John Leahy, στο Reuters.
Ο Leahy εμφανίζεται πλέον πεπεισμένος, ότι το A380 θα συνεχίζει να κατασκευάζεται έως το 2030.
Οι πωλήσεις του A380 δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και η ανταγωνίστρια Boeing, υποστηρίζει ότι το μέλλον έγκειται σε μικρότερα μοντέλα όπως το 777 και το Dreamliner, που προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και είναι τουλάχιστον εξίσου αποτελεσματικά.
Ωστόσο, η Airbus πιστεύει ότι το superjumbo με χωρητικότητα 544 θέσεις, έχει ακόμα διάρκεια ζωής, καθώς η κίνηση αυξάνεται και τα αεροδρόμια υποδέχονται ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες
Η δέσμευση για την παράδοση στην Emirates έξι A380 κάθε χρόνο για μια δεκαετία, καλύπτει ένα χάσμα στην προγραμματισμένη παραγωγή, καθώς η Airbus δραστηριοποιείται και σε άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Η Emirates είναι μακράν ο μεγαλύτερος πελάτης της A380, με 101 στο στόλο της σήμερα και ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο 41 superjumbos, πριν από την ανακοίνωση της Πέμπτης.
Η τελευταία παραγγελία από άλλη αεροπορική εταιρεία για το A380 ήταν το 2015, όταν η ANA της Ιαπωνίας έκανε παραγγελία τριών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών