Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Ford ισχυρίζεται ότι το αυξανόμενο κόστος στα μέταλλα θα έχει αντίκτυπο στα κέρδη της

Η Ford ισχυρίζεται ότι το αυξανόμενο κόστος στα μέταλλα θα έχει αντίκτυπο στα κέρδη της
Το αυξανόμενο κόστος στα μέταλλα έχει επηρεάσει τα κέρδη της Ford
Όταν η Ford ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δ΄ 3μήνου 2018 την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018, αναμένεται να υποστηρίξει ότι το αυξανόμενο κόστος στα μέταλλα έχει επηρεάσει τα κέρδη της, ακόμα και όταν οι ανταγωνιστές της εταιρείας λένε ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι υπό έλεγχο.
Οι τιμές του αλουμινίου αυξήθηκαν 20% τον 2017 και σχεδόν 11% από τις 11 Δεκεμβρίου 2017.
Οι τιμές του χάλυβα αυξήθηκαν λίγο περισσότερο από 9% το 2017.
Η Ford χρησιμοποιεί περισσότερο αλουμίνιο στα οχήματα της από τους αντιπάλους της.
Το αλουμίνιο είναι ελαφρύτερο αλλά πολύ πιο ακριβό από το χάλυβα, κλείνοντας στα 2.229 δολάρια/τόνος την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018.
Τα συμβόλαια χάλυβα των ΗΠΑ έκλεισαν στα 677 δολάρια ανά τόνο.
Η κυβέρνηση Trump εξετάζει αν θα επιβάλει δασμούς στον εισαγόμενο χάλυβα και στο αλουμίνιο, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση των τιμών.
Η Ford ανακοίνωσε απογοητευτική εκτίμηση κερδών για το 2017 και το 2018 την περασμένη εβδομάδα, λέγοντας ότι το υψηλότερο κόστος για το χάλυβα, το αλουμίνιο και τα άλλα μέταλλα, καθώς και η αστάθεια των νομισμάτων, θα μπορούσε να κοστίσει την εταιρεία 1,6 δισ. δολάρια το 2018.
Ο οικονομικός διευθυντής της Ford, Bob Shanks, είπε στους αναλυτές σε συνέδριο στο Ντιτρόιτ την περασμένη εβδομάδα, ότι ενώ η εταιρεία επωφελήθηκε από τις χαμηλές τιμές των βασικών εμπορευμάτων το 2016, η αύξηση των τιμών του χάλυβα αποτέλεσε πλέον την κύρια αιτία του υψηλότερου κόστους, ακολουθούμενη από το αλουμίνιο.
Ο Shanks δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μερικές φορές βασίζεται σε ξένα νομίσματα ως " δίχτυ ασφαλείας" για ορισμένα προϊόντα, αλλά αυτά δεν πηγαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση.
Ένας εκπρόσωπος της Ford πρόσθεσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί επίσης ένα μείγμα συμβάσεων, αντισταθμιστικών μέσων και δεικτών αγοράς.
Οι αναλυτές της βιομηχανίας επισημαίνουν την άνοδο των τιμών του αλουμινίου, έναντι του χάλυβα, ως εύλογη αιτία για τα προβλήματα της Ford, ειδικά επειδή χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από το ακριβό μέταλλο από ό, τι άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Άλλοι σημαντικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων λένε ότι το αυξανόμενο κόστος των βασικών προϊόντων δεν είναι μεγάλο πρόβλημα.
Στην επίδειξη αυτοκινήτων της Ντιτρόιτ την περασμένη εβδομάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Sergio Marchionne, επανέλαβε την εκτίμησή του για τα κέρδη το 2018 και ανέφερε διάφορα θέματα, αλλά δεν ανέφερε τις τιμές των μετάλλων.
Η General Motors έδωσε μια προοπτική κέρδους την περασμένη εβδομάδα και δεν ανέφερε το θέμα.
"Θεωρούμε ότι οι μεταβολές στο κόστος των πρώτων υλών είναι κάτι που είναι διαχειρίσιμο", ανέφερε ένας εκπρόσωπος της GM.
Ένας εκπρόσωπος της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περίμενε υψηλότερες τιμές στις πρώτες ύλες το 2017, έκοψε άλλα κόστη, για να αντισταθμίσει τις αυξήσεις των τιμών.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης