Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ο όμιλος Renault – Nissan κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2017

Ο όμιλος Renault – Nissan κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2017
Ο όμιλος Renault - Nissan αναδείχθηκε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στις πωλήσεις ελαφρών οχημάτων παγκοσμίως το 2017
Ο όμιλος Renault - Nissan αναδείχθηκε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στις πωλήσεις ελαφρών οχημάτων παγκοσμίως το 2017, ρίχνοντας τη Volkswagen από την πρώτη θέση, αφού οι πωλήσεις της Mitsubishi ενίσχυσε την τελική της πορεία.
Οι πωλήσεις της Nissan ανήλθαν στα 5,82 εκατομμύρια, ενώ η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ανακοίνωσε πωλήσεις 3,76 εκατομμυρίων.
Οι πωλήσεις της Mitsubishi ανήλθαν σε 1,03 εκατομμύρια, συγκεντρώνοντας συνολικά για 2017 πωλήσεις για τον όμιλο σε περίπου 10,61 εκατομμύρια ελαφρά οχήματα.
Μαζί, οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες ξεπέρασαν το ρεκόρ πωλήσεων των περίπου 10,53 εκατομμυρίων ελαφρών οχημάτων της Volkswagen το 2016, την κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία για τη χρονιά, η οποία έχει στην ιδιοκτησία της επίσης τις Audi, Skoda, Seat και Porsche.
Η Toyota, η οποία κατείχε το No.2 θέση το 2016, παρουσίασε πωλήσεις ομίλου 10,2 εκατομμυρίων μονάδων το 2017, εξαιρουμένων των φορτηγών της Hino Motors.
Πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο πωλήσεων για να επιτύχουν οικονομίες και να μειώσουν το κόστος εν μέσω των αυξανόμενων επενδύσεων που απαιτούνται για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς - συμπεριλαμβανομένων των αυτοοδηγούμενων και ηλεκτρικών οχημάτων και νέων υπηρεσιών μεταφοράς.
Αυτό ήταν το επίκεντρο του ομίλου Renault-Nissan και αποτέλεσε βασικό κίνητρο για τη Nissan, όταν απέκτησε το 2016 το μεγαλύτερο μερίδιο της Mitsubishi.
Ο πρόεδρος της Renault-Nissan, Carlos Ghosn, δεσμεύθηκε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα και να το χρησιμοποιήσει για να διπλασιάσει τα κέρδη στα 10 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2022, με βάση την αύξηση των ετήσιων όγκων πωλήσεων στις 14 εκατομμύρια μονάδες.
Η Renault, η Nissan και ορισμένες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν να μοιραστούν περισσότερα ανταλλακτικά οχημάτων και να εδραιώσουν τις πλατφόρμες παραγωγής για να μειώσουν το κόστος κατασκευής και να αυξήσουν την κερδοφορία.
Η Toyota ακολουθεί μια παρόμοια προσέγγιση, ενώ συνεργάζεται επίσης με τη Mazda και την Suzuki για να μοιράσει το κόστος ανάπτυξης και εμπορίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων και άλλων νέων τεχνολογιών.
Η General Motors κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το μέγεθος πωλήσεων δεν έχει σημασία, πωλώντας την ευρωπαϊκή της επιχείρηση Opel στο γαλλικό όμιλο PSA το 2017 για να επικεντρωθεί σε πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις.
Η στρατηγική φαίνεται να έχει δουλέψει για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία σημείωσε περιθώριο κέρδους 6,8% τον Ιανουάριο-Σεπτέμβριο.
Αυτό ήταν υψηλότερο από το 5,0% στη Nissan και 4,3% στην Mitsubishi κατά τους έξι μήνες έως τον Οκτώβριο και ένα το 4,8% στη Renault κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η GM παρουσίασε νέα φορτηγά και SUV, ένα καινούργιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο για τις διεθνείς αγορές και τη μάρκα πολυτελείας Cadillac, ως πιθανούς μελλοντικούς οδηγούς κερδών.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης