Οι New York Times έγιναν ο πρώτος οργανισμός ειδήσεων στον κόσμο που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ψηφιακούς συνδρομητές
Οι έντυπες εφημερίδες μπορεί να έχουν άλλη μία δεκαετία ζωής, όπως δήλωσε ο CEO της εφημερίδας New York Times Mark Thompson στο CNBC.
"Πιστεύω ότι 10 χρόνια είναι η διάρκεια ζωής των έντυπων προϊόντων μας στις ΗΠΑ", ανέφερε ο Thompson.
Θα ήθελε η έντυπη έκδοση "να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει όσο το δυνατόν περισσότερο", αλλά παραδέχτηκε ότι μάλλον έχει ημερομηνία λήξης.
"Μπορεί να έρθει η στιγμή, όπου το κόστος του χαρτιού θα είναι τέτοιο που δεν θα έχει πλέον νόημα για εμάς", υπογραμμίζει.
"Το σχέδιό μας είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πιστούς συνδρομητές μας, όσο μπορούμε, αλλά εν τω μεταξύ να οικοδομήσουμε την ψηφιακή επιχείρηση, έτσι ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη αναπτυσσόμενη εταιρεία και μια επιτυχημένη επιχείρηση ειδήσεων για πολύ καιρό ".
Οι ψηφιακές συνδρομές, στην πραγματικότητα, είναι αυτό που διατηρεί τους New York Times, σε μια νέα γενιά αναγνωστών.
Ενώ ο Thompson δήλωσε ότι ο αριθμός των συνδρομητών στην έντυπη έκδοση είναι σχετικά σταθερός, "με μικρή πτώση κάθε φορά", η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι πρόσθεσε 157.000 ψηφιακούς συνδρομητές το δ΄ 3μηνο του 2017.
Η πλειοψηφία ήταν νέοι συνδρομητές.
Ο αριθμός περιλαμβάνει επίσης τις συνδρομές μαγειρικής και σταυρόλεξων.
Τα έσοδα από τις ψηφιακές συνδρομές αυξήθηκαν περισσότερο από 51% το δ΄ 3μηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα συνολικά έσοδα από τις συνδρομές αυξήθηκαν κατά 19,2%.
Υπό την ηγεσία του Thompson, οι New York Times έγιναν ο πρώτος οργανισμός ειδήσεων στον κόσμο που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ψηφιακούς συνδρομητές.
"Χωρίς αμφιβολία κερδίζουμε περισσότερα από έναν συνδρομητή στο έντυπο", δήλωσε ο Thompson.
"Αλλά το θέμα με τους συνδρομητές στην ψηφιακή έκδοση είναι ότι πιστεύουμε πως μπορούμε να έχουμε πολύ περισσότερους από αυτούς.
Έχουμε ήδη περισσότερους ψηφιακούς συνδρομητές από εκείνους της έντυπης έκδοσης.
www.bankingnews.gr
"Πιστεύω ότι 10 χρόνια είναι η διάρκεια ζωής των έντυπων προϊόντων μας στις ΗΠΑ", ανέφερε ο Thompson.
Θα ήθελε η έντυπη έκδοση "να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει όσο το δυνατόν περισσότερο", αλλά παραδέχτηκε ότι μάλλον έχει ημερομηνία λήξης.
"Μπορεί να έρθει η στιγμή, όπου το κόστος του χαρτιού θα είναι τέτοιο που δεν θα έχει πλέον νόημα για εμάς", υπογραμμίζει.
"Το σχέδιό μας είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πιστούς συνδρομητές μας, όσο μπορούμε, αλλά εν τω μεταξύ να οικοδομήσουμε την ψηφιακή επιχείρηση, έτσι ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη αναπτυσσόμενη εταιρεία και μια επιτυχημένη επιχείρηση ειδήσεων για πολύ καιρό ".
Οι ψηφιακές συνδρομές, στην πραγματικότητα, είναι αυτό που διατηρεί τους New York Times, σε μια νέα γενιά αναγνωστών.
Ενώ ο Thompson δήλωσε ότι ο αριθμός των συνδρομητών στην έντυπη έκδοση είναι σχετικά σταθερός, "με μικρή πτώση κάθε φορά", η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι πρόσθεσε 157.000 ψηφιακούς συνδρομητές το δ΄ 3μηνο του 2017.
Η πλειοψηφία ήταν νέοι συνδρομητές.
Ο αριθμός περιλαμβάνει επίσης τις συνδρομές μαγειρικής και σταυρόλεξων.
Τα έσοδα από τις ψηφιακές συνδρομές αυξήθηκαν περισσότερο από 51% το δ΄ 3μηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα συνολικά έσοδα από τις συνδρομές αυξήθηκαν κατά 19,2%.
Υπό την ηγεσία του Thompson, οι New York Times έγιναν ο πρώτος οργανισμός ειδήσεων στον κόσμο που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ψηφιακούς συνδρομητές.
"Χωρίς αμφιβολία κερδίζουμε περισσότερα από έναν συνδρομητή στο έντυπο", δήλωσε ο Thompson.
"Αλλά το θέμα με τους συνδρομητές στην ψηφιακή έκδοση είναι ότι πιστεύουμε πως μπορούμε να έχουμε πολύ περισσότερους από αυτούς.
Έχουμε ήδη περισσότερους ψηφιακούς συνδρομητές από εκείνους της έντυπης έκδοσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών