Η Google θα αρχίσει επίσημα να μπλοκάρει τις "κακές" διαφημίσεις στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome, από την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018
Η Google θα αρχίσει επίσημα να μπλοκάρει τις "κακές" διαφημίσεις στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome, από την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018.
Δεδομένου ότι η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά το σχέδιό της να καταργήσει διαφημίσεις που δεν ακολουθούν τα πρότυπα της βιομηχανίας τον Ιούνιο 2017, το 42% των ιστότοπων απέτυχαν να επιδιορθώσουν τα προβλήματά τους, η Google γράφει σε μια νέα ανάρτηση στο blog.
Το νέο σύστημα του Chrome ακολουθεί τις οδηγίες για Καλύτερα Πρότυπα Διαφήμισης, για να αποτρέψει τους πιο ενοχλητικούς τύπους διαφημίσεων, όπως τα αναδυόμενα παράθυρα ή τα κινούμενα.
Αν και μερικές φορές οι διαφημιζόμενοι είναι οι υπαίτιοι, η πλειονότητα των ενοχλητικών διαφημίσεων ελέγχονται στην πραγματικότητα από τους ιστότοπους, όπως το μέγεθος των διαφημίσεων περισσότερο του 30% μιας οθόνης ή η εμφάνιση μιας διαφήμισης πλήρους σελίδας που εξαφανίζεται μόνο μετά από αντίστροφη μέτρηση.
Ιστοσελίδες όπως του Forbes, των Los Angeles Times, της Chicago Tribune έκαναν πρόσφατα αλλαγές για να εμποδίσουν το Chrome να αποκλείει διαφημίσεις στους ιστότοπούς τους, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Google.
Αφού ένας ιστότοπος αποτύχει στα Καλύτερα Πρότυπα Διαφήμισης, θα έχει 30 ημέρες για να αλλάξει τους τρόπους πριν το Chrome μπλοκάρει τις διαφημίσεις του.
Οι χρήστες του Chrome θα αρχίσουν να βλέπουν ένα μήνυμα που υποδεικνύει ότι έχει πραγματοποιηθεί αποκλεισμός διαφημίσεων, καθώς και μια επιλογή "να επιτρέπονται οι διαφημίσεις σε αυτόν τον ιστότοπο".
Παρόλο που μπορεί να γίνει αντιληπτό από την Google, αν μια εταιρεία διαφημίσεων, εμποδίζει τις διαφημίσεις, το σκεπτικό είναι ότι αν οι χρήστες θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι υπερβολικά ενοχλητικές, είναι πιθανότερο να κατεβάσουν έναν πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Αυτά συνήθως αποκλείουν όλες τις διαφημίσεις, γεγονός που περιορίζει τα έσοδα τόσο για τους ιστότοπους αυτούς όσο και για την Google.
www.bankingnews.gr
Δεδομένου ότι η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά το σχέδιό της να καταργήσει διαφημίσεις που δεν ακολουθούν τα πρότυπα της βιομηχανίας τον Ιούνιο 2017, το 42% των ιστότοπων απέτυχαν να επιδιορθώσουν τα προβλήματά τους, η Google γράφει σε μια νέα ανάρτηση στο blog.
Το νέο σύστημα του Chrome ακολουθεί τις οδηγίες για Καλύτερα Πρότυπα Διαφήμισης, για να αποτρέψει τους πιο ενοχλητικούς τύπους διαφημίσεων, όπως τα αναδυόμενα παράθυρα ή τα κινούμενα.
Αν και μερικές φορές οι διαφημιζόμενοι είναι οι υπαίτιοι, η πλειονότητα των ενοχλητικών διαφημίσεων ελέγχονται στην πραγματικότητα από τους ιστότοπους, όπως το μέγεθος των διαφημίσεων περισσότερο του 30% μιας οθόνης ή η εμφάνιση μιας διαφήμισης πλήρους σελίδας που εξαφανίζεται μόνο μετά από αντίστροφη μέτρηση.
Ιστοσελίδες όπως του Forbes, των Los Angeles Times, της Chicago Tribune έκαναν πρόσφατα αλλαγές για να εμποδίσουν το Chrome να αποκλείει διαφημίσεις στους ιστότοπούς τους, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Google.
Αφού ένας ιστότοπος αποτύχει στα Καλύτερα Πρότυπα Διαφήμισης, θα έχει 30 ημέρες για να αλλάξει τους τρόπους πριν το Chrome μπλοκάρει τις διαφημίσεις του.
Οι χρήστες του Chrome θα αρχίσουν να βλέπουν ένα μήνυμα που υποδεικνύει ότι έχει πραγματοποιηθεί αποκλεισμός διαφημίσεων, καθώς και μια επιλογή "να επιτρέπονται οι διαφημίσεις σε αυτόν τον ιστότοπο".
Παρόλο που μπορεί να γίνει αντιληπτό από την Google, αν μια εταιρεία διαφημίσεων, εμποδίζει τις διαφημίσεις, το σκεπτικό είναι ότι αν οι χρήστες θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι υπερβολικά ενοχλητικές, είναι πιθανότερο να κατεβάσουν έναν πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Αυτά συνήθως αποκλείουν όλες τις διαφημίσεις, γεγονός που περιορίζει τα έσοδα τόσο για τους ιστότοπους αυτούς όσο και για την Google.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών