Facebook, Google και Twitter πρέπει να κάνουν περισσότερα για να ευθυγραμμιστούν με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Facebook, Google και Twitter πρέπει να κάνουν περισσότερα για να ευθυγραμμιστούν με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής των χρηστών τους, ανακοίνωσε σήμερα (15/2/2018) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εντείνοντας την πίεση στους τεχνολογικούς κολοσσούς, καθώς έκρινε ότι οι προσπάθειές τους δεν είναι επαρκείς.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter και Google+ δημοσιοποίησαν σήμερα αλλαγές με τις οποίες σκοπεύουν να ανταποκριθούν στις αξιώσεις των ευρωπαϊκών αρχών, αλλά αυτές «πληρούν μόνο εν μέρει τους κανόνες της ευρωπαϊκής νομοθεσίας».
Ωστόσο, η Κομισιόν χαιρέτισε ταυτοχρόνως ορισμένες αλλαγές που θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να ασκούν το δικαίωμά τους να αποσύρονται από μια αγορά στο Ίντερνετ.
Οι χρήστες της ΕΕ θα μπορούν επίσης εφεξής να προσφεύγουν εναντίον των ιστοτόπων αυτών στη δικαιοσύνη στην Ευρώπη, αντί στην Καλιφόρνια, όπου έχουν την έδρα τους οι αντίστοιχες εταιρείες.
Ωστόσο το Facebook «και κυρίως» το Twitter ανταποκρίθηκαν μόνο εν μέρει στα προβλήματα νομικής ευθύνης και στον τρόπο που οι χρήστες ενημερώνονται για μια ενδεχόμενη απόσυρση περιεχομένου ή την καταγγελία μιας σύμβασης.
«Είναι απαράδεκτο (...) ότι αυτό παίρνει τόσο χρόνο», δήλωσε η Vera Jourova, η ευρωπαία Επίτροπος που είναι επιφορτισμένη με θέματα προστασίας των καταναλωτών.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter και Google+ δημοσιοποίησαν σήμερα αλλαγές με τις οποίες σκοπεύουν να ανταποκριθούν στις αξιώσεις των ευρωπαϊκών αρχών, αλλά αυτές «πληρούν μόνο εν μέρει τους κανόνες της ευρωπαϊκής νομοθεσίας».
Ωστόσο, η Κομισιόν χαιρέτισε ταυτοχρόνως ορισμένες αλλαγές που θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να ασκούν το δικαίωμά τους να αποσύρονται από μια αγορά στο Ίντερνετ.
Οι χρήστες της ΕΕ θα μπορούν επίσης εφεξής να προσφεύγουν εναντίον των ιστοτόπων αυτών στη δικαιοσύνη στην Ευρώπη, αντί στην Καλιφόρνια, όπου έχουν την έδρα τους οι αντίστοιχες εταιρείες.
Ωστόσο το Facebook «και κυρίως» το Twitter ανταποκρίθηκαν μόνο εν μέρει στα προβλήματα νομικής ευθύνης και στον τρόπο που οι χρήστες ενημερώνονται για μια ενδεχόμενη απόσυρση περιεχομένου ή την καταγγελία μιας σύμβασης.
«Είναι απαράδεκτο (...) ότι αυτό παίρνει τόσο χρόνο», δήλωσε η Vera Jourova, η ευρωπαία Επίτροπος που είναι επιφορτισμένη με θέματα προστασίας των καταναλωτών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών