Oμοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε ότι οι γερμανικές πόλεις μπορούν να απαγορεύσουν τα πιο ρυπογόνα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από το κέντρο τους
Οποιαδήποτε απόφαση για την απαγόρευση κυκλοφορίας των ρυπογόνων, ντιζελοκίνητων οχημάτων θα χρειαστεί πιθανότατα δύο χρόνια μέχρι να εφαρμοστεί και μέχρι τότε οι πόλεις μπορεί να έχουν βρει άλλους τρόπους για να περιορίσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση, υποστήριξε σήμερα (3/3/2018) ο Hendrik Wuest, ο υπουργός Μεταφορών της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.
«Θα υπάρχουν νέα σχέδια για την καταπολέμηση της ρύπανσης. Μπορεί να αμφισβητηθούν στα δικαστήρια.
Μέχρι να αποφασιστούν τα πάντα, θα φτάσουμε στο 2020» είπε ο Wuest σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Rheinische Post.
Μέχρι τότε, ένα νέο πακέτο μέτρων θα έχει μειώσει ακόμη περισσότερο τα επίπεδα του τοξικού οξειδίου του αζώτου στην ατμόσφαιρα, πρόσθεσε.
«Οι απαγορεύσεις μπορούν να αποφευχθούν», τόνισε.
Την περασμένη Τρίτη 27/2/21018, ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε ότι οι γερμανικές πόλεις μπορούν να απαγορεύσουν τα πιο ρυπογόνα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από το κέντρο τους, στο πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
www.bankingnews.gr
«Θα υπάρχουν νέα σχέδια για την καταπολέμηση της ρύπανσης. Μπορεί να αμφισβητηθούν στα δικαστήρια.
Μέχρι να αποφασιστούν τα πάντα, θα φτάσουμε στο 2020» είπε ο Wuest σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Rheinische Post.
Μέχρι τότε, ένα νέο πακέτο μέτρων θα έχει μειώσει ακόμη περισσότερο τα επίπεδα του τοξικού οξειδίου του αζώτου στην ατμόσφαιρα, πρόσθεσε.
«Οι απαγορεύσεις μπορούν να αποφευχθούν», τόνισε.
Την περασμένη Τρίτη 27/2/21018, ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε ότι οι γερμανικές πόλεις μπορούν να απαγορεύσουν τα πιο ρυπογόνα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από το κέντρο τους, στο πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών