Σχεδόν 600 πτήσεις αναμένεται να ακυρωθούν τη Δευτέρα 14/5 και την Τετάρτη 16/5
Στον δρόμο που χάραξε η Air France με τις συνεχόμενες απεργίες, μπαίνουν τη Δευτέρα 14/5 και την Τετάρτη 16 Μαϊου πολλοί πιλότοι της SN Brussels Airlines, γράφει η Le Monde.
Σχεδόν 600 πτήσεις αναμένεται να ακυρωθούν και περίπου 63 χιλιάδες επιβάτες να επηρεαστούν από την απεργία που είναι η δεύτερη στην ιστορία της εταιρίας, η οποία προέκυψε από τη διάλυση της Sabena το 2006.
Πιεσμένοι μισθολογικά από το 2012, οι πιλότοι είχαν την ελπίδα ότι η εξαγορά της εταιρίας από τη Lufthansa το 2017 θα την έβγαζε από το τέλμα.
Αλλά απογοητεύτηκαν γρήγορα μετά την απόλυση του αφεντικού τους Bernard Gustin και του δεξιού του χεριού Jan De Raeymaeker και η μοίρα της Brussels Airlines παραμένει ακόμα αβέβαιη.
Η Christina Foerster η νέα γενική διευθύντρια της βέλγικης εταιρίας μπήκε κυριολεκτικά ουρανοκατέβατη για να ανακτήσει την κερδοφορία της εταιρίας, η οποία κατέγραψε ζημίες 24 εκ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018 και θα χάσει άλλα 10 εκ. ευρώ εξαιτίας της απεργίας.
Οι πιλότοι απέρριψαν μία πρόταση για αυξήσεις 3% από την 1η Ιανουαρίου 2019 και επιπλέον 3% από το 2020.
Την Παρασκευή 11/5 η διοίκηση δεσμεύτηκε να τους παρουσιάσει σύντομα ένα νέο σχέδιο, με βάση τη μείωση του φόρτου εργασίας και τη βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Όσον αφορά τις επενδύσεις - και κατά συνέπεια τη μακρόπνοη βιωσιμότητα της επιχείρησης - η εταιρία θα απασχολούσε 3.900 εργαζόμενους.
Ο διευθυντής επικοινωνίας της Lufthansa Andreas Bartels ξεκαθάρισε ότι η εταιρία θα επενδύσει όπου υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης, ωστόσο, η θυγατρική της Eurowings έχει καταγράψει ζημίες 203 εκ. ευρώ από την αρχή του 2018.
www.bankingnews.gr
Σχεδόν 600 πτήσεις αναμένεται να ακυρωθούν και περίπου 63 χιλιάδες επιβάτες να επηρεαστούν από την απεργία που είναι η δεύτερη στην ιστορία της εταιρίας, η οποία προέκυψε από τη διάλυση της Sabena το 2006.
Πιεσμένοι μισθολογικά από το 2012, οι πιλότοι είχαν την ελπίδα ότι η εξαγορά της εταιρίας από τη Lufthansa το 2017 θα την έβγαζε από το τέλμα.
Αλλά απογοητεύτηκαν γρήγορα μετά την απόλυση του αφεντικού τους Bernard Gustin και του δεξιού του χεριού Jan De Raeymaeker και η μοίρα της Brussels Airlines παραμένει ακόμα αβέβαιη.
Η Christina Foerster η νέα γενική διευθύντρια της βέλγικης εταιρίας μπήκε κυριολεκτικά ουρανοκατέβατη για να ανακτήσει την κερδοφορία της εταιρίας, η οποία κατέγραψε ζημίες 24 εκ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018 και θα χάσει άλλα 10 εκ. ευρώ εξαιτίας της απεργίας.
Οι πιλότοι απέρριψαν μία πρόταση για αυξήσεις 3% από την 1η Ιανουαρίου 2019 και επιπλέον 3% από το 2020.
Την Παρασκευή 11/5 η διοίκηση δεσμεύτηκε να τους παρουσιάσει σύντομα ένα νέο σχέδιο, με βάση τη μείωση του φόρτου εργασίας και τη βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Όσον αφορά τις επενδύσεις - και κατά συνέπεια τη μακρόπνοη βιωσιμότητα της επιχείρησης - η εταιρία θα απασχολούσε 3.900 εργαζόμενους.
Ο διευθυντής επικοινωνίας της Lufthansa Andreas Bartels ξεκαθάρισε ότι η εταιρία θα επενδύσει όπου υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης, ωστόσο, η θυγατρική της Eurowings έχει καταγράψει ζημίες 203 εκ. ευρώ από την αρχή του 2018.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών