Τα στοιχεία για το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία αποδείχθηκαν κατώτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Περαιτέρω πτώση αναμένεται να καταγράψει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία για τον Ιούνιο του 2018, σύμφωνα με τα σημερινά (24/5) στοιχεία του ινστιτούτου GfK, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός προστατευτισμός παραμένουν για ακόμα έναν μήνα στο προσκήνιο.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK υποχώρησε στις 10,7 μονάδες, έναντι 10,8 μονάδων τον Μάιο 2018, με τα στοιχεία να κρίνονται κατώτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν ο δείκτης να παραμείνει αμετάβλητος.
Προκειμένου να καταγράψει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, το GfK χρησιμοποιεί τρεις υποδείκτες, οι οποίοι αφορούν τις προσδοκίες απέναντι στην οικονομία, τις προσδοκίες που αφορούν το εισόδημα, καθώς και την τάση των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα για αγορές.
Σε ότι αφορά τον υποδείκτη οικονομικών προδοκιών, αυτός παρέμεινε αμετάβλητος στις 37,4 μονάδες, με το GfK να δηλώνει ότι «ο τρόπος με τον οποία έχει εξελιχθεί ο δείκτης από την αρχή του έτους δείχνει ότι οι καταναλωτές αναμένουν μία μικρή επιβράδυνση στη δυναμική της γερμανικής οικονομίας».
Ωστόσο, ο δείκτης προσδοκιών για το εισόδημα αυξήθηκε στις 54,2 μονάδες, έναντι 53,5 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, καθώς σύμφωνα με το ινστιτούτο, «οι σταθερές προοπτικές για την οικονομία και την αγορά εργασίας αποτελούν βασικούς πυλώνες για τον υποδείκτη».
Η τάση των καταναλωτών προς αγορά, η οποία μετρά τις προθέσεις των καταναλωτών να δαπανήσουν χρήματα, υποχώρησε στις 55,9 μονάδες για τον Μάιο του 2018, έναντι 60 μονάδων τον Απρίλιο, παραμένοντας ωστόσο σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK υποχώρησε στις 10,7 μονάδες, έναντι 10,8 μονάδων τον Μάιο 2018, με τα στοιχεία να κρίνονται κατώτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν ο δείκτης να παραμείνει αμετάβλητος.
Προκειμένου να καταγράψει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, το GfK χρησιμοποιεί τρεις υποδείκτες, οι οποίοι αφορούν τις προσδοκίες απέναντι στην οικονομία, τις προσδοκίες που αφορούν το εισόδημα, καθώς και την τάση των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα για αγορές.
Σε ότι αφορά τον υποδείκτη οικονομικών προδοκιών, αυτός παρέμεινε αμετάβλητος στις 37,4 μονάδες, με το GfK να δηλώνει ότι «ο τρόπος με τον οποία έχει εξελιχθεί ο δείκτης από την αρχή του έτους δείχνει ότι οι καταναλωτές αναμένουν μία μικρή επιβράδυνση στη δυναμική της γερμανικής οικονομίας».
Ωστόσο, ο δείκτης προσδοκιών για το εισόδημα αυξήθηκε στις 54,2 μονάδες, έναντι 53,5 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, καθώς σύμφωνα με το ινστιτούτο, «οι σταθερές προοπτικές για την οικονομία και την αγορά εργασίας αποτελούν βασικούς πυλώνες για τον υποδείκτη».
Η τάση των καταναλωτών προς αγορά, η οποία μετρά τις προθέσεις των καταναλωτών να δαπανήσουν χρήματα, υποχώρησε στις 55,9 μονάδες για τον Μάιο του 2018, έναντι 60 μονάδων τον Απρίλιο, παραμένοντας ωστόσο σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών