Τα έσοδα της Frito-Lay, της μεγαλύτερης μονάδας της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 4,3% στο τρίμηνο
Στα 1,82 δισ. δολ. υποχώρησαν τα καθαρά κέρδη της PepsiCo στο β’ τρίμηνο του 2018, ενώ τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 2,4%, χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις της μονάδας σνακ Frito-Lay στη Βόρεια Αμερική, που βοήθησαν να αντισταθμιστεί η αδύναμη ζήτηση στα ποτά.
Ειδικότερα, τα έσοδα της Frito-Lay, της μεγαλύτερης μονάδας της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 4,3% στο τρίμηνο.
Οι πωλήσεις στη μονάδα παραγωγής ποτών της Βόρειας Αμερικής υποχώρησαν για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, περίπου κατά 1% στα 5,19 δισ. δολ.
Συνολικά, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στα 1,82 δισ. δολ. ή 1,28 δολ. ανά μετοχή κατά το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 16 Ιουνίου, από 2,11 δισ. δολ. ή 1,46 δολ. ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Τα καθαρά της έσοδα αυξήθηκαν στα 16,09 δισ. δολ., από 15,71 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, τα έσοδα της Frito-Lay, της μεγαλύτερης μονάδας της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 4,3% στο τρίμηνο.
Οι πωλήσεις στη μονάδα παραγωγής ποτών της Βόρειας Αμερικής υποχώρησαν για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, περίπου κατά 1% στα 5,19 δισ. δολ.
Συνολικά, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στα 1,82 δισ. δολ. ή 1,28 δολ. ανά μετοχή κατά το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 16 Ιουνίου, από 2,11 δισ. δολ. ή 1,46 δολ. ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Τα καθαρά της έσοδα αυξήθηκαν στα 16,09 δισ. δολ., από 15,71 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών