Προβάδισμα των Σοσιαλιστών στις δημοσκοπήσεις, στη Σουηδία
Προβάδισμα επτά (7) ποσοστιαίων μονάδων έναντι των Σουηδών Δημοκρατών δίνει στους κυβερνώντες Σοσιαλιστές η δημοσκόπηση (μεταξύ 21 και 26 Αυγούστου 2018) της «Sifo» για τη Σουηδία, ενόψει εκλογών στη σκανδιναβική χώρα –στις 9 Σεπτεμβρίου 2018.
Το κόμμα του κ. Stefan Löfven συγκεντρώνει ποσοστό 26% (+1% σε σύγκριση με την προηγούμενη δημοσκόπηση της εταιρείας) σε ότι αφορά στην πρόθεση ψήφου, έναντι 19% (αμετάβλητο) για τους Σουηδούς Δημοκράτες.
Ακολουθούν οι Μετριοπαθείς με 18% (αμετάβλητο), οι Κεντρώοι και οι Αριστεροί με 10% (+1% και για τα δύο κόμματα) 1%) και οι Φιλελεύθεροι, με 6% (αμετάβλητο).
Και να που οι λαϊκιστές της Σουηδίας ζητούν δημοψήφισμα για… «Swexit»
Δημοψήφισμα για τη συμμετοχή ή μη της Σουηδίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει το λαϊκιστικό κόμμα Σουηδών Δημοκρατών της σκανδιναβικής χώρας, εν μέσω ενίσχυσης των ποσοστών τους στις δημοσκοπήσεις.
Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με σχετικές δημοσκοπήσεις του παρελθόντος, οι πολίτες της Σουηδίας που επιθυμούσαν το δικό τους «Swexit», δεν ξεπερνούσαν το 20% των ερωτηθέντων.
«Υπάρχει μια δημόσια πλειοψηφία υπέρ της ΕΕ και το σεβόμαστε.
Εάν τελικά υπάρχει μια δημόσια πλειοψηφία εναντίον της ΕΕ, τότε θα το αποφασίσουμε.
Η μεγάλη ανησυχία είναι ότι έχουμε ένα μεγάλο κόμμα που θέλει τη Σουηδία να εγκαταλείψει την ΕΕ», δήλωσε η κα Ulla Andersson, αξιωματούχος του Αριστερού Κόμματος που υποστήριξε την κυβέρνηση των Σοσιαλδημοκρατών τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Ανύπαρκτοι χρήστες του Twitter προσπαθούν να «παρέμβουν» στις εκλογές της Σουηδίας
Η αυξημένη ισχύς του Twitter και γενικότερα των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, έγινε ιδιαίτερα αντιληπτή στις εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων ετών, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τα «τρολλς» και τις ψευδείς ειδήσεις μίσους να κατακλύζουν το διαδίκτυο, από επιτήδειους που αντιλήφθηκαν τη «δίψα» ορισμένων πολιτών για ειδήσεις π.χ., εναντίον μεταναστών και προσφύγων.
Ωστόσο, πλέον αποδεικνύεται πως οι εν λόγω επιτήδειοι έχουν εξελίξει τις πρακτικές τους, βάζοντας τους υπολογιστές να… κάνουν τη «βρώμικη» δουλειά.
Στην περίπτωση της Σουηδίας, όπως διαπιστώνεται από έρευνα της τοπικής Υπηρεσίας Άμυνας (Totalförsvarets forskningsinstitut, FOI), ένας στους 10 λογαριασμούς του Twitter δεν αποτελείται από κανονικούς χρήστες, αλλά αφορά υπολογιστές («bots») που «τουϊτάρουν» αυτόματα.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η Υπηρεσία, εντοπίστηκαν λογαριασμοί που αναρτούσαν σχόλια και ειδήσεις ανά σταθερό και σύντομο χρονικό διάστημα, όλη την ημέρα, π.χ. ανά δύο λεπτά.
Ήδη έχουν ακουστεί ουκ ολίγες προειδοποιήσεις για «παρέμβαση» των Ρώσων, όπως στην περίπτωση των Ηνωμένων Πολιτειών.
«Αυτό προκαλεί υποψίες ότι τα tweets δεν προέρχονται από ανθρώπους, αλλά από ένα πρόγραμμα υπολογιστή που γράφει αυτόματα.
Δεδομένου ότι πολλοί από αυτούς τους λογαριασμούς είναι ανώνυμοι, είναι δύσκολο να δούμε ποιος ακριβώς κρύβεται από πίσω», σημειώνουν αξιωματούχοι της Υπηρεσίας, μιλώντας στον κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Η δραστηριότητα των bots είναι αποκλειστικά περιορισμένη στην επαναδραστηριοποίηση, όπως και στην κοινή χρήση μηνυμάτων (κυρίως των trends σχετικά με τις εκλογές) άλλων χρηστών, επισημαίνεται.
Η έρευνα αποδεικνύει, επίσης, ότι το μεταναστευτικό προσελκύει τη μεγαλύτερη προσοχή στο Twitter, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ζητήματα γύρω από τις εκλογές.
www.bankingnews.gr
Το κόμμα του κ. Stefan Löfven συγκεντρώνει ποσοστό 26% (+1% σε σύγκριση με την προηγούμενη δημοσκόπηση της εταιρείας) σε ότι αφορά στην πρόθεση ψήφου, έναντι 19% (αμετάβλητο) για τους Σουηδούς Δημοκράτες.
Ακολουθούν οι Μετριοπαθείς με 18% (αμετάβλητο), οι Κεντρώοι και οι Αριστεροί με 10% (+1% και για τα δύο κόμματα) 1%) και οι Φιλελεύθεροι, με 6% (αμετάβλητο).
Και να που οι λαϊκιστές της Σουηδίας ζητούν δημοψήφισμα για… «Swexit»
Δημοψήφισμα για τη συμμετοχή ή μη της Σουηδίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει το λαϊκιστικό κόμμα Σουηδών Δημοκρατών της σκανδιναβικής χώρας, εν μέσω ενίσχυσης των ποσοστών τους στις δημοσκοπήσεις.
Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με σχετικές δημοσκοπήσεις του παρελθόντος, οι πολίτες της Σουηδίας που επιθυμούσαν το δικό τους «Swexit», δεν ξεπερνούσαν το 20% των ερωτηθέντων.
«Υπάρχει μια δημόσια πλειοψηφία υπέρ της ΕΕ και το σεβόμαστε.
Εάν τελικά υπάρχει μια δημόσια πλειοψηφία εναντίον της ΕΕ, τότε θα το αποφασίσουμε.
Η μεγάλη ανησυχία είναι ότι έχουμε ένα μεγάλο κόμμα που θέλει τη Σουηδία να εγκαταλείψει την ΕΕ», δήλωσε η κα Ulla Andersson, αξιωματούχος του Αριστερού Κόμματος που υποστήριξε την κυβέρνηση των Σοσιαλδημοκρατών τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Ανύπαρκτοι χρήστες του Twitter προσπαθούν να «παρέμβουν» στις εκλογές της Σουηδίας
Η αυξημένη ισχύς του Twitter και γενικότερα των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, έγινε ιδιαίτερα αντιληπτή στις εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων ετών, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τα «τρολλς» και τις ψευδείς ειδήσεις μίσους να κατακλύζουν το διαδίκτυο, από επιτήδειους που αντιλήφθηκαν τη «δίψα» ορισμένων πολιτών για ειδήσεις π.χ., εναντίον μεταναστών και προσφύγων.
Ωστόσο, πλέον αποδεικνύεται πως οι εν λόγω επιτήδειοι έχουν εξελίξει τις πρακτικές τους, βάζοντας τους υπολογιστές να… κάνουν τη «βρώμικη» δουλειά.
Στην περίπτωση της Σουηδίας, όπως διαπιστώνεται από έρευνα της τοπικής Υπηρεσίας Άμυνας (Totalförsvarets forskningsinstitut, FOI), ένας στους 10 λογαριασμούς του Twitter δεν αποτελείται από κανονικούς χρήστες, αλλά αφορά υπολογιστές («bots») που «τουϊτάρουν» αυτόματα.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η Υπηρεσία, εντοπίστηκαν λογαριασμοί που αναρτούσαν σχόλια και ειδήσεις ανά σταθερό και σύντομο χρονικό διάστημα, όλη την ημέρα, π.χ. ανά δύο λεπτά.
Ήδη έχουν ακουστεί ουκ ολίγες προειδοποιήσεις για «παρέμβαση» των Ρώσων, όπως στην περίπτωση των Ηνωμένων Πολιτειών.
«Αυτό προκαλεί υποψίες ότι τα tweets δεν προέρχονται από ανθρώπους, αλλά από ένα πρόγραμμα υπολογιστή που γράφει αυτόματα.
Δεδομένου ότι πολλοί από αυτούς τους λογαριασμούς είναι ανώνυμοι, είναι δύσκολο να δούμε ποιος ακριβώς κρύβεται από πίσω», σημειώνουν αξιωματούχοι της Υπηρεσίας, μιλώντας στον κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Η δραστηριότητα των bots είναι αποκλειστικά περιορισμένη στην επαναδραστηριοποίηση, όπως και στην κοινή χρήση μηνυμάτων (κυρίως των trends σχετικά με τις εκλογές) άλλων χρηστών, επισημαίνεται.
Η έρευνα αποδεικνύει, επίσης, ότι το μεταναστευτικό προσελκύει τη μεγαλύτερη προσοχή στο Twitter, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ζητήματα γύρω από τις εκλογές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών