Το σκάνδαλο των εκπομπών της VW έχει κοστίσει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία 27 δισεκατομμύρια ευρώ σε ποινές και πρόστιμα
Μηχανικοί της Volkswagen (VOWG.DE) παραδέχθηκαν στις καταθέσεις τους ενώπιων των γερμανών ανακριτών, που ερευνούν το σκάνδαλο των ντιζελοκινητήρων ότι «ορισμένοι βενζινοκινητήρες στα οχήματα της VW, Audi και Porsche μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αλλοίωση των αποτελεσμάτων των εκπομπών αερίων».
Οπως αποκαλύπτει η γερμανική Bild am Sonntag, εκπρόσωπος της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας της Audi και της Porsche, δήλωσε ότι η VW δεν θα σχολιάσει μια συνεχιζόμενη έρευνα, προσθέτοντας ότι η εταιρεία τους τελευταίους μήνες είχε εντατικές συνομιλίες με την Federal Motor Transport Authority.
«Δεν υπάρχουν νέες συνθήκες εδώ», φέρεται να είπε.
Τα κιβώτια ταχυτήτων και το λογισμικό θα μπορούσαν να αλλοιωθούν έτσι ώστε και τα αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη να εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και κατανάλωσης καυσίμου, αναφέρει η Bild, επικαλούμενη εσωτερικά έγγραφα και μαρτυρίες.
Το σκάνδαλο των εκπομπών της VW έχει κοστίσει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία 27 δισεκατομμύρια ευρώ (31,3 δισεκατομμύρια δολάρια) σε ποινές και πρόστιμα για συστηματικό χειρισμό των αυτοκινήτων με καύσιμο ντίζελ για την κάλυψη των υπερβολικών επιπέδων ρύπανσης.
Στην Ευρώπη, τα οχήματα φορολογούνται ανάλογα με το επίπεδο ρύπανσης των εκπομπών CO2.
Δεν παραμένει σαφές εάν τα έγγραφα Bild αντιπροσωπεύουν μια νέα διάσταση στο σκάνδαλο εξαπάτησης της Volkswagen, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία το 2015 παραδέχθηκε ότι περίπου 36.000 αυτοκίνητα βενζινοκίνητα δοκιμάστηκαν για υπερβολικές εκπομπές.
Η VW είχε ορίσει ανεξάρτητη επιτροπή που έλεγξε τα 36.000 αυτοκίνητα, κάτω από την επίβλεψη κρατικών αρχών και βρήκε ελάχιστη απόκλιση από τις προβλεπόμενες. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν υποχρεωμένη να προβεί σε τεχνικές αλλαγές στα οχήματα αυτά.
Οπως αποκαλύπτει η γερμανική Bild am Sonntag, εκπρόσωπος της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας της Audi και της Porsche, δήλωσε ότι η VW δεν θα σχολιάσει μια συνεχιζόμενη έρευνα, προσθέτοντας ότι η εταιρεία τους τελευταίους μήνες είχε εντατικές συνομιλίες με την Federal Motor Transport Authority.
«Δεν υπάρχουν νέες συνθήκες εδώ», φέρεται να είπε.
Τα κιβώτια ταχυτήτων και το λογισμικό θα μπορούσαν να αλλοιωθούν έτσι ώστε και τα αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη να εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και κατανάλωσης καυσίμου, αναφέρει η Bild, επικαλούμενη εσωτερικά έγγραφα και μαρτυρίες.
Το σκάνδαλο των εκπομπών της VW έχει κοστίσει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία 27 δισεκατομμύρια ευρώ (31,3 δισεκατομμύρια δολάρια) σε ποινές και πρόστιμα για συστηματικό χειρισμό των αυτοκινήτων με καύσιμο ντίζελ για την κάλυψη των υπερβολικών επιπέδων ρύπανσης.
Στην Ευρώπη, τα οχήματα φορολογούνται ανάλογα με το επίπεδο ρύπανσης των εκπομπών CO2.
Δεν παραμένει σαφές εάν τα έγγραφα Bild αντιπροσωπεύουν μια νέα διάσταση στο σκάνδαλο εξαπάτησης της Volkswagen, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία το 2015 παραδέχθηκε ότι περίπου 36.000 αυτοκίνητα βενζινοκίνητα δοκιμάστηκαν για υπερβολικές εκπομπές.
Η VW είχε ορίσει ανεξάρτητη επιτροπή που έλεγξε τα 36.000 αυτοκίνητα, κάτω από την επίβλεψη κρατικών αρχών και βρήκε ελάχιστη απόκλιση από τις προβλεπόμενες. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν υποχρεωμένη να προβεί σε τεχνικές αλλαγές στα οχήματα αυτά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών