Σημαντική αύξηση στις αποζημιώσεις επιβατών των αεροπορικών εταιρειών
Ραγδαία άνοδο παρουσίασαν τα ποσά που μπορούν να διεκδικήσουν οι επιβάτες από τις αεροπορικές εταιρείες που παρουσίασαν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις στις πτήσεις τους.
Και βέβαια, επειδή το καλοκαίρι ήταν η περίοδος με πολύ μεγάλη αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης, συνέβησαν και τα περισσότερα περιστατικά.
Στο διάστημα 1ης Ιουνίου με 1η Σεπτεμβρίου οι αποζημιώσεις που επιδικάστηκαν σε επιβάτες που ταξίδεψαν από και προς ελληνικά αεροδρόμια έφθασαν τα 37.182.300 ευρώ, ενώ την ίδια περίοδο του 2017, το ποσό αυτό ανερχόταν στα 10.087.200 ευρώ, δηλαδή σημειώθηκε μια τεράστια αύξηση κατά 269%.
Στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πραγματοποιήθηκαν φέτος από την Ελλάδα 66.300 πτήσεις εκ των οποίων το 67,3% ήταν στην ώρα τους όσον αφορά στους χρόνους άφιξης και αναχώρησης.
Οι αναλυτές της AirHelp εντόπισαν ποιες είναι οι πέντε αεροπορικές εταιρίες που για τη συγκεκριμένη καλοκαιρινή περίοδο, πρέπει να επιστρέψουν τα υψηλότερα ποσά σε αποζημιώσεις επιβατών.
Η AirHelp ωστόσο τονίζει ότι τα ποσά αυτά αφορούν στο σύνολο των αποζημιώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των ποσών που έχουν ήδη επιστραφεί στους επηρεασμένους επιβάτες.
Πρώτη σε αποζημιώσεις είναι η Ryanair, με 5.100.000 ευρώ.
Δεύτερη αεροπορική εταιρία είναι η TUIfly, με συνολικό οφειλόμενο ποσό αποζημιώσεων 2.620.000 ευρώ και τρίτη η Easyjet με 2.470.000 ευρώ.
Στη τέταρτη θέση ακολουθεί η Ellinar SA με το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων να ανέρχεται στο 1.972.850 ευρώ και πέμπτη η Vueling Airlines με 1.720.300 ευρώ.
Επιπλέον, και σύμφωνα πάντα με στοιχεία της AirHelp, για το καλοκαίρι του 2018, η ημέρα με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση ήταν η 25η του Αυγούστου, με συνολικό αριθμό πτήσεων 1.200, εκ των οποίων οι 240 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν και αναφορικά με τις πιο προβληματικές πτήσεις για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι εγχώριες πτήσεις ήταν οι περισσότερες σε αριθμό, ακολουθούμενες από πτήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο και πιο συγκεκριμένα προς τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ και του Μάντσεστερ, και τέλος οι πτήσεις προς τα αεροδρόμια του Ντίσελντορφ και του Μονάχου στη Γερμανία.
Από τις παραπάνω τρείς κατηγορίες πτήσεων με τις μεγαλύτερες χρονικές καθυστερήσεις, πρώτες είναι οι πτήσεις εντός Ελλάδος: από τις 12.300 οι 3.000 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Τέλος, κατά τα στοιχεία της AirΗelp για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, οι λιγότερο προβληματικές ώρες πτήσης ήταν από τις 6 το πρωί έως και τις 12 το μεσημέρι, ενώ οι ώρες με τις περισσότερες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων ήταν από τη 1 το μεσημέρι έως και τις 4 το απόγευμα.
Η Τρίτη αποδείχθηκε η πιο κατάλληλη μέρα να ταξιδεύει κάποιος για το προορισμό των διακοπών του, με την Τετάρτη να έρχεται 2η στη σειρά.
www.bankingnews.gr
Και βέβαια, επειδή το καλοκαίρι ήταν η περίοδος με πολύ μεγάλη αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης, συνέβησαν και τα περισσότερα περιστατικά.
Στο διάστημα 1ης Ιουνίου με 1η Σεπτεμβρίου οι αποζημιώσεις που επιδικάστηκαν σε επιβάτες που ταξίδεψαν από και προς ελληνικά αεροδρόμια έφθασαν τα 37.182.300 ευρώ, ενώ την ίδια περίοδο του 2017, το ποσό αυτό ανερχόταν στα 10.087.200 ευρώ, δηλαδή σημειώθηκε μια τεράστια αύξηση κατά 269%.
Στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πραγματοποιήθηκαν φέτος από την Ελλάδα 66.300 πτήσεις εκ των οποίων το 67,3% ήταν στην ώρα τους όσον αφορά στους χρόνους άφιξης και αναχώρησης.
Οι αναλυτές της AirHelp εντόπισαν ποιες είναι οι πέντε αεροπορικές εταιρίες που για τη συγκεκριμένη καλοκαιρινή περίοδο, πρέπει να επιστρέψουν τα υψηλότερα ποσά σε αποζημιώσεις επιβατών.
Η AirHelp ωστόσο τονίζει ότι τα ποσά αυτά αφορούν στο σύνολο των αποζημιώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των ποσών που έχουν ήδη επιστραφεί στους επηρεασμένους επιβάτες.
Πρώτη σε αποζημιώσεις είναι η Ryanair, με 5.100.000 ευρώ.
Δεύτερη αεροπορική εταιρία είναι η TUIfly, με συνολικό οφειλόμενο ποσό αποζημιώσεων 2.620.000 ευρώ και τρίτη η Easyjet με 2.470.000 ευρώ.
Στη τέταρτη θέση ακολουθεί η Ellinar SA με το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων να ανέρχεται στο 1.972.850 ευρώ και πέμπτη η Vueling Airlines με 1.720.300 ευρώ.
Επιπλέον, και σύμφωνα πάντα με στοιχεία της AirHelp, για το καλοκαίρι του 2018, η ημέρα με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση ήταν η 25η του Αυγούστου, με συνολικό αριθμό πτήσεων 1.200, εκ των οποίων οι 240 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν και αναφορικά με τις πιο προβληματικές πτήσεις για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι εγχώριες πτήσεις ήταν οι περισσότερες σε αριθμό, ακολουθούμενες από πτήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο και πιο συγκεκριμένα προς τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ και του Μάντσεστερ, και τέλος οι πτήσεις προς τα αεροδρόμια του Ντίσελντορφ και του Μονάχου στη Γερμανία.
Από τις παραπάνω τρείς κατηγορίες πτήσεων με τις μεγαλύτερες χρονικές καθυστερήσεις, πρώτες είναι οι πτήσεις εντός Ελλάδος: από τις 12.300 οι 3.000 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Τέλος, κατά τα στοιχεία της AirΗelp για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, οι λιγότερο προβληματικές ώρες πτήσης ήταν από τις 6 το πρωί έως και τις 12 το μεσημέρι, ενώ οι ώρες με τις περισσότερες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων ήταν από τη 1 το μεσημέρι έως και τις 4 το απόγευμα.
Η Τρίτη αποδείχθηκε η πιο κατάλληλη μέρα να ταξιδεύει κάποιος για το προορισμό των διακοπών του, με την Τετάρτη να έρχεται 2η στη σειρά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών