Καταρρέει 7% η μετοχή της Tesla μετα-συνεδριακά
Μήνυση κατά του Elon Musk για τα σχόλια περί απόσυρσης της Tesla από τις χρηματιστηριακές αγορές της Νέας Υόρκης κατέθεσε η αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (Securities and Exchange Commission, SEC), αποτέλεσμα της έρευνας που είχε ανοίξει τον περασμένο μήνα.
Ειδικότερα, η μήνυση αφορά τα σχόλια του ιδρυτή της Tesla περί «εγγυημένης χρηματοδότησης», σχετικά με την έξοδο της Tesla από τη Wall Street, στα 420 δολάρια ανά μετοχή, η οποία και μετέπειτα ακυρώθηκαν.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η μετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας καταρρέει 6,8% μετα-συνεδριακά, στα 287 δολάρια, όταν είχε κλείσει με υποχώρηση της τάξεως του 0,7%.
Το σημερινό (27/9) κλείσιμο της μετοχής:
Η Tesla ανακοίνωσε ζημίες υψηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών για το β’ τρίμηνο του 2018, με τον κύκλο εργασιών της, όμως, να κατορθώνει να ξεπεράσει έστω και οριακά τις προβλέψεις.
Οι ζημίες της εταιρείας έφθασαν τα 3,06 δολάρια ανά μετοχή, ενώ οι αναλυτές είχαν εκτιμήσει ότι θα διαμορφώνονταν στα 2,92 δολάρια ανά μετοχή.
Ο κύκλος εργασιών άγγιξε τα 4 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να προβλέπουν ότι θα έφθανε στα 3,96 δισ. δολάρια.
«Μετρημένες οι ημέρες της Tesla»
«Οι ημέρες της Tesla είναι μετρημένες», υποστηρίζει ο πρώην αντιπρόεδρος της General Motors και γνωστός επικριτής της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk, Bob Lutz.
Μιλώντας στο κανάλι «CNBC», ο κ. Lutz ανέφερε ότι το σύνολο των οικονομικών, διοικητικών, κατασκευαστικών και νομικών προβλημάτων του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σηματοδοτεί ότι ο Tesla «κατευθύνεται προς τον τάφο της».
«Δεν θα κερδίσουν ποτέ χρήματα από το Model 3, επειδή το κόστος είναι πολύ υψηλό.
Έχει 9.000 άτομα σε αυτό το εργοστάσιο συναρμολόγησης που παράγει λιγότερα από 150.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Το όλο θέμα δεν βγαίνει! (…)
Σε λίγα χρόνια θα υπάρχουν ταινίες με θεωρίες συνομωσίας για το ποιος σκότωσε την Tesla», είπε χαρακτηριστικά…
Να επισημανθεί πως η Tesla, εκτός από την αλλόκοτη συμπεριφορά του ιδρυτή της, βρίσκεται αντιμέτωπη με πληρωμές ομολόγων ύψους 920 εκατ. δολαρίων, έως την 1η Μαρτίου 2019.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει, επίσης, έναν αυξανόμενο αριθμό ανταγωνιστών, όπως οι Mercedes-Benz, Porsche και Audi.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η μήνυση αφορά τα σχόλια του ιδρυτή της Tesla περί «εγγυημένης χρηματοδότησης», σχετικά με την έξοδο της Tesla από τη Wall Street, στα 420 δολάρια ανά μετοχή, η οποία και μετέπειτα ακυρώθηκαν.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η μετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας καταρρέει 6,8% μετα-συνεδριακά, στα 287 δολάρια, όταν είχε κλείσει με υποχώρηση της τάξεως του 0,7%.
Το σημερινό (27/9) κλείσιμο της μετοχής:
Η Tesla ανακοίνωσε ζημίες υψηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών για το β’ τρίμηνο του 2018, με τον κύκλο εργασιών της, όμως, να κατορθώνει να ξεπεράσει έστω και οριακά τις προβλέψεις.
Οι ζημίες της εταιρείας έφθασαν τα 3,06 δολάρια ανά μετοχή, ενώ οι αναλυτές είχαν εκτιμήσει ότι θα διαμορφώνονταν στα 2,92 δολάρια ανά μετοχή.
Ο κύκλος εργασιών άγγιξε τα 4 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να προβλέπουν ότι θα έφθανε στα 3,96 δισ. δολάρια.
«Μετρημένες οι ημέρες της Tesla»
«Οι ημέρες της Tesla είναι μετρημένες», υποστηρίζει ο πρώην αντιπρόεδρος της General Motors και γνωστός επικριτής της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk, Bob Lutz.
Μιλώντας στο κανάλι «CNBC», ο κ. Lutz ανέφερε ότι το σύνολο των οικονομικών, διοικητικών, κατασκευαστικών και νομικών προβλημάτων του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σηματοδοτεί ότι ο Tesla «κατευθύνεται προς τον τάφο της».
«Δεν θα κερδίσουν ποτέ χρήματα από το Model 3, επειδή το κόστος είναι πολύ υψηλό.
Έχει 9.000 άτομα σε αυτό το εργοστάσιο συναρμολόγησης που παράγει λιγότερα από 150.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Το όλο θέμα δεν βγαίνει! (…)
Σε λίγα χρόνια θα υπάρχουν ταινίες με θεωρίες συνομωσίας για το ποιος σκότωσε την Tesla», είπε χαρακτηριστικά…
Να επισημανθεί πως η Tesla, εκτός από την αλλόκοτη συμπεριφορά του ιδρυτή της, βρίσκεται αντιμέτωπη με πληρωμές ομολόγων ύψους 920 εκατ. δολαρίων, έως την 1η Μαρτίου 2019.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει, επίσης, έναν αυξανόμενο αριθμό ανταγωνιστών, όπως οι Mercedes-Benz, Porsche και Audi.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών