Ανάκληση-μαμούθ από τη Ford
Την ανάκληση 1,46 εκατομμυρίων οχημάτων «Focus» στη Βόρεια Αμερική, ανακοίνωσε η Ford.
Τα μοντέλα είναι κατασκευής από το 2012 έως το 2018 και εφοδιάζονται με τον 2-λιτρο GDI κινητήρα και τον 2-λιτρο TGDI κινητήρα. Και οι δύο καταναλώνουν βενζίνη, με τον δεύτερο να αποτελεί την turbo έκδοση του πρώτου.
Αυτός αποδίδει 160 άλογα και 198 Nm ροπή, ενώ ο TGDI 252 άλογα και 252 Nm ροπή.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μια ελαττωματική βαλβίδα καθαρισμού, που θα μπορούσε να κολλήσει στην ανοικτή θέση, προκαλώντας παραμόρφωση της δεξαμενής καυσίμου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το ελάττωμα αυτό μπορεί να προκαλέσει διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα του Focus και, στη συνέχεια, να μην επανεκκινήσει ή να δυσκολέψει την επανεκκίνηση.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορεί να παρατηρήσουν να ανάβει η ενδεικτική λυχνία ή ο δείκτης καυσίμου να είναι ανακριβής.
Η Ford αναφέρει ότι δεν είναι ενήμερη για κάποιο ατύχημα που συνδέεται με το πρόβλημα, και προειδοποίησε τους πελάτες της να διατηρούν το ρεζερβουάρ γεμάτο τουλάχιστον στο μισό του, μέχρι να επισκευαστούν τα αυτοκίνητα τους.
Η ανάκληση περιλαμβάνει περίπου 1,28 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, 136,000 στον Καναδά και 45,000 στο Μεξικό.
H Ford Motor παρουσίασε σημαντική πτώση καθαρών κερδών για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με το ποσό να ανέρχεται στα 991 εκατ. δολάρια, έναντι 1,57 δισεκ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Σε όρους EBITDA, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,17 δισεκ. ή 29 σεντς ανά μετοχή, έναντι 44 σεντς πέρυσι.
Τα έσοδα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια σύγκριση, στα 37,6 δισεκ. δολάρια.
www.bankingnews.gr
Τα μοντέλα είναι κατασκευής από το 2012 έως το 2018 και εφοδιάζονται με τον 2-λιτρο GDI κινητήρα και τον 2-λιτρο TGDI κινητήρα. Και οι δύο καταναλώνουν βενζίνη, με τον δεύτερο να αποτελεί την turbo έκδοση του πρώτου.
Αυτός αποδίδει 160 άλογα και 198 Nm ροπή, ενώ ο TGDI 252 άλογα και 252 Nm ροπή.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μια ελαττωματική βαλβίδα καθαρισμού, που θα μπορούσε να κολλήσει στην ανοικτή θέση, προκαλώντας παραμόρφωση της δεξαμενής καυσίμου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το ελάττωμα αυτό μπορεί να προκαλέσει διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα του Focus και, στη συνέχεια, να μην επανεκκινήσει ή να δυσκολέψει την επανεκκίνηση.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορεί να παρατηρήσουν να ανάβει η ενδεικτική λυχνία ή ο δείκτης καυσίμου να είναι ανακριβής.
Η Ford αναφέρει ότι δεν είναι ενήμερη για κάποιο ατύχημα που συνδέεται με το πρόβλημα, και προειδοποίησε τους πελάτες της να διατηρούν το ρεζερβουάρ γεμάτο τουλάχιστον στο μισό του, μέχρι να επισκευαστούν τα αυτοκίνητα τους.
Η ανάκληση περιλαμβάνει περίπου 1,28 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, 136,000 στον Καναδά και 45,000 στο Μεξικό.
H Ford Motor παρουσίασε σημαντική πτώση καθαρών κερδών για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με το ποσό να ανέρχεται στα 991 εκατ. δολάρια, έναντι 1,57 δισεκ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Σε όρους EBITDA, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,17 δισεκ. ή 29 σεντς ανά μετοχή, έναντι 44 σεντς πέρυσι.
Τα έσοδα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια σύγκριση, στα 37,6 δισεκ. δολάρια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών