Ένα σκληρό Brexit θα έπληττε ιδιαίτερα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις αεροδιαστημικές, χημικές, φαρμακευτικές και άλλες βιομηχανίες
Η αποχώρηση του Λονδίνου από την ΕΕ, χωρίς την επίτευξη συμφωνίας θα είχε καταστροφικές συνέπειες για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους στη Βρετανία και σε ολόκληρη την Ευρώπη, δήλωσε ο επικεφαλής της γερμανικής ομοσπονδίας βιομηχανιών (BDI) σήμερα (17/11/2018).
Η πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, Theresa May, προσπαθεί να υπερασπιστεί ένα σχέδιο συμφωνίας με την ΕΕ αλλά η αντιπολίτευση τόσο εντός όσο και εκτός του κόμματός της έχει εγείρει το ενδεχόμενο να μην υπάρξει Brexit ή ενός δεύτερου δημοψηφίσματος.
Ο Dieter Kempf δήλωσε ότι ένα σκληρό Brexit θα έπληττε ιδιαίτερα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις αεροδιαστημικές, χημικές, φαρμακευτικές και άλλες βιομηχανίες.
Ωστόσο, συνέχισε, θα επηρεαστούν επίσης οι βιομηχανίες υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών και του τουρισμού.
«Ένα σκληρό Brexit θα ήταν καταστροφικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Kempf, προσθέτοντας ότι οι γερμανικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προετοιμαστούν για την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Θα προκαλούσε μεγάλες δυσκολίες για δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένους και στις δύο πλευρές της Μάγχης», ανέφερε.
Πάνω από δύο χρόνια μετά την απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να εγκαταλείψει την ΕΕ, εξακολουθεί να είναι ασαφές πώς, με ποιους όρους ή ακόμα και αν θα αποχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί στις 29 Μαρτίου 2019, παρατηρεί το Reuters.
Οι αντίπαλοι της συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, που πρέπει ακόμη να εγκριθεί από το βρετανικό κοινοβούλιο, υποστηρίζουν ότι είναι η χειρότερη δυνατή, καθώς προβλέπει υπερβολικές εξουσίες της ΕΕ πάνω στη Βρετανία.
Ο Kempf ανέφερε ότι η γερμανική βιομηχανία και η κυβέρνηση του Βερολίνου θα πρέπει να αναλάβουν δράση για την άμβλυνση της αβεβαιότητες τους επόμενους μήνες.
Η πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, Theresa May, προσπαθεί να υπερασπιστεί ένα σχέδιο συμφωνίας με την ΕΕ αλλά η αντιπολίτευση τόσο εντός όσο και εκτός του κόμματός της έχει εγείρει το ενδεχόμενο να μην υπάρξει Brexit ή ενός δεύτερου δημοψηφίσματος.
Ο Dieter Kempf δήλωσε ότι ένα σκληρό Brexit θα έπληττε ιδιαίτερα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις αεροδιαστημικές, χημικές, φαρμακευτικές και άλλες βιομηχανίες.
Ωστόσο, συνέχισε, θα επηρεαστούν επίσης οι βιομηχανίες υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών και του τουρισμού.
«Ένα σκληρό Brexit θα ήταν καταστροφικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Kempf, προσθέτοντας ότι οι γερμανικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προετοιμαστούν για την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Θα προκαλούσε μεγάλες δυσκολίες για δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένους και στις δύο πλευρές της Μάγχης», ανέφερε.
Πάνω από δύο χρόνια μετά την απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να εγκαταλείψει την ΕΕ, εξακολουθεί να είναι ασαφές πώς, με ποιους όρους ή ακόμα και αν θα αποχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί στις 29 Μαρτίου 2019, παρατηρεί το Reuters.
Οι αντίπαλοι της συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, που πρέπει ακόμη να εγκριθεί από το βρετανικό κοινοβούλιο, υποστηρίζουν ότι είναι η χειρότερη δυνατή, καθώς προβλέπει υπερβολικές εξουσίες της ΕΕ πάνω στη Βρετανία.
Ο Kempf ανέφερε ότι η γερμανική βιομηχανία και η κυβέρνηση του Βερολίνου θα πρέπει να αναλάβουν δράση για την άμβλυνση της αβεβαιότητες τους επόμενους μήνες.
Σχόλια αναγνωστών