VW: «Καμία διαφορά με την τοποθέτηση νέων εξατμίσεων»
Οι πελάτες δεν έχουν να κερδίσουν κάτι τοποθετώντας νέες εξατμίσεις σε παλαιότερα αυτοκίνητα, γνωστοποίησε η Volkswagen.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μερικές ώρες τη δημοσιοποίηση εγχειριδίου στο οποίο αναφέρονται οι οδηγίες για τα οφέλη της τοποθέτησης νέων εξατμίσεων.
Στόχος των αρχών είναι να μειωθεί η απαγόρευση στη χρήση παλιών ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων.
Ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει να καθησυχάσουν τους κατασκευαστές και τους προμηθευτές για τα πραγματικά οφέλη αυτής της πρότασης.
Πρόσφατα, η Γερμανία αποφάσισε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των παλιών ρυπογόνων αυτοκινήτων, με στόχο τη μείωση της ρύπανσης.
Η μάχη για την αντικατάσταση των εξατμίσεων έρχεται μετά το σκάνδαλο που έπληξε τη Volkswagen το 2015, με την εταιρεία να παραδέχεται ότι στα οχήματά της υπήρχε λογισμικό που παραποιούσε τα επίπεδα των ρύπων που εκπέμπουν.
Όπως είναι φυσικό οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν οι πελάτες να αγοράζουν νέα αυτοκίνητα με καθαρότερους κινητήρες, ενώ οι περιβαλλοντικές οργανώσεις και ομάδες καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η μετατροπή των παλιότερων οχημάτων είναι οικονομικά αποδοτικότερη.
Ακριβά πληρώνει η Volkswagen το σκάνδαλο με τα ντιζελοκίνητα - 5,5 δισ. ευρώ το 2018
Ακριβά συνεχίζει να «πληρώνει» το σκάνδαλο με τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα ο γερμανικός κολοσσός Volkswagen καθώς σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας Frank Witter.
Μιλώντας στη γερμανική εβδομαδιαία εφημερίδα Boersen-Zeitung, ο Witter τόνισε πως το 2018 η VW πλήρωσε περισσότερα από 5,5 δισεκ. ευρώ ως αποζημιώσεις ενώ και το 2019 υπολογίζει ότι θα πληρώσει άλλα 2,2 δισκ ευρώ.
Από το 2015, ο γερμανικός κολοσσός έχει καταβάλει περισσότερα από 27 δισεκατομμύρια ευρώ για τη διευθέτηση των αγωγών των επενδυτών και των καταναλωτών καθώς και για την αποπληρωμή προστίμων που συνδέονται με την επίλυση του σκανδάλου με τις αυξημένες εκπομπές ρίπων στα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
www.bankingnews.gr
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μερικές ώρες τη δημοσιοποίηση εγχειριδίου στο οποίο αναφέρονται οι οδηγίες για τα οφέλη της τοποθέτησης νέων εξατμίσεων.
Στόχος των αρχών είναι να μειωθεί η απαγόρευση στη χρήση παλιών ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων.
Ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει να καθησυχάσουν τους κατασκευαστές και τους προμηθευτές για τα πραγματικά οφέλη αυτής της πρότασης.
Πρόσφατα, η Γερμανία αποφάσισε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των παλιών ρυπογόνων αυτοκινήτων, με στόχο τη μείωση της ρύπανσης.
Η μάχη για την αντικατάσταση των εξατμίσεων έρχεται μετά το σκάνδαλο που έπληξε τη Volkswagen το 2015, με την εταιρεία να παραδέχεται ότι στα οχήματά της υπήρχε λογισμικό που παραποιούσε τα επίπεδα των ρύπων που εκπέμπουν.
Όπως είναι φυσικό οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν οι πελάτες να αγοράζουν νέα αυτοκίνητα με καθαρότερους κινητήρες, ενώ οι περιβαλλοντικές οργανώσεις και ομάδες καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η μετατροπή των παλιότερων οχημάτων είναι οικονομικά αποδοτικότερη.
Ακριβά πληρώνει η Volkswagen το σκάνδαλο με τα ντιζελοκίνητα - 5,5 δισ. ευρώ το 2018
Ακριβά συνεχίζει να «πληρώνει» το σκάνδαλο με τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα ο γερμανικός κολοσσός Volkswagen καθώς σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας Frank Witter.
Μιλώντας στη γερμανική εβδομαδιαία εφημερίδα Boersen-Zeitung, ο Witter τόνισε πως το 2018 η VW πλήρωσε περισσότερα από 5,5 δισεκ. ευρώ ως αποζημιώσεις ενώ και το 2019 υπολογίζει ότι θα πληρώσει άλλα 2,2 δισκ ευρώ.
Από το 2015, ο γερμανικός κολοσσός έχει καταβάλει περισσότερα από 27 δισεκατομμύρια ευρώ για τη διευθέτηση των αγωγών των επενδυτών και των καταναλωτών καθώς και για την αποπληρωμή προστίμων που συνδέονται με την επίλυση του σκανδάλου με τις αυξημένες εκπομπές ρίπων στα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών