Περίπου 100 τέτοια πλοία έχουν μεταφερθεί στην Ινδία και το Μπαγκλαντές για διάλυση
Παγκόσμιο ρεκόρ απόσυρσης των πετρελαιοφόρων τους σημείωσαν οι εταιρείες του κλάδου το 2018.
Περίπου 100 τέτοια πλοία έχουν μεταφερθεί στην Ινδία και το Μπαγκλαντές για διάλυση, σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research Services, της ομάδας στατιστικών και ερευνητικών υπηρεσιών του μεγαλύτερου ναυτιλιακού πρακτορείου στον κόσμο.
Σύμφωνα με τους αναλυτές ο αριθμός αυτός δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς από τον Σεπτέμβριο του 2018 καταγράφονται τα χειρότερα ποσοστά ναύλωσης πετρελαιοφόρων εδώ και τρεις δεκαετίες.
Το Bloomberg διευκρινίζει ότι, η ναύλωση αυτού του είδους των πλοίων επηρεάζεται από παράγοντες, όπως η μείωση της παραγωγής πετρελαίου από τον ΟΠΕΚ αλλά και οι νέοι αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί κανονισμοί.
Συνολικά η επιβράδυνση στην παγκόσμια οικονομία είναι ο πλέον καθοριστικός παράγοντας.
Η Morgan Stanley εκτιμά ότι ο παγκόσμιος στόλος πετρελαιοφόρων ίσως να μην έχει 100 εκατομμύρια βαρέλια μεταφορικής ικανότητας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.
«Επιμηκύνει την περίοδο της κερδοφορίας μετά την ανάκαμψη», δήλωσε ο Φώτης Γιαννακούλης, ναυτιλιακός αναλυτής στην τράπεζα σχετικά με τον περιορισμό του στόλου των πετρελαιοφόρων.
«Όσο περισσότερο διαλύετε, τόσο περισσότερο προωθείτε το κέρδος.
Η αγορά θα ενισχυθεί με τη μεγάλη απόσυρση πλοίων, ακόμη και με τη μικρότερη αύξηση της ζήτησης του πετρελαίου», είπε χαρακτηριστικά.
Τα μέσα κέρδη για μεταφορά με δεξαμενόπλοια δυο εκατομμυρίων βαρελιών πετρελαίου έπεσε κατά 65% στα 6,159 δολάρια την ημέρα το 2018 σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson.
Να σημειωθεί ότι, ήταν 17.794 δολάρια για το σύνολο του περασμένου έτους, 41.488 δολάρια για το 2016 και 64.846 δολάρια το 2015.
Περίπου 100 τέτοια πλοία έχουν μεταφερθεί στην Ινδία και το Μπαγκλαντές για διάλυση, σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research Services, της ομάδας στατιστικών και ερευνητικών υπηρεσιών του μεγαλύτερου ναυτιλιακού πρακτορείου στον κόσμο.
Σύμφωνα με τους αναλυτές ο αριθμός αυτός δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς από τον Σεπτέμβριο του 2018 καταγράφονται τα χειρότερα ποσοστά ναύλωσης πετρελαιοφόρων εδώ και τρεις δεκαετίες.
Το Bloomberg διευκρινίζει ότι, η ναύλωση αυτού του είδους των πλοίων επηρεάζεται από παράγοντες, όπως η μείωση της παραγωγής πετρελαίου από τον ΟΠΕΚ αλλά και οι νέοι αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί κανονισμοί.
Συνολικά η επιβράδυνση στην παγκόσμια οικονομία είναι ο πλέον καθοριστικός παράγοντας.
Η Morgan Stanley εκτιμά ότι ο παγκόσμιος στόλος πετρελαιοφόρων ίσως να μην έχει 100 εκατομμύρια βαρέλια μεταφορικής ικανότητας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.
«Επιμηκύνει την περίοδο της κερδοφορίας μετά την ανάκαμψη», δήλωσε ο Φώτης Γιαννακούλης, ναυτιλιακός αναλυτής στην τράπεζα σχετικά με τον περιορισμό του στόλου των πετρελαιοφόρων.
«Όσο περισσότερο διαλύετε, τόσο περισσότερο προωθείτε το κέρδος.
Η αγορά θα ενισχυθεί με τη μεγάλη απόσυρση πλοίων, ακόμη και με τη μικρότερη αύξηση της ζήτησης του πετρελαίου», είπε χαρακτηριστικά.
Τα μέσα κέρδη για μεταφορά με δεξαμενόπλοια δυο εκατομμυρίων βαρελιών πετρελαίου έπεσε κατά 65% στα 6,159 δολάρια την ημέρα το 2018 σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson.
Να σημειωθεί ότι, ήταν 17.794 δολάρια για το σύνολο του περασμένου έτους, 41.488 δολάρια για το 2016 και 64.846 δολάρια το 2015.
Σχόλια αναγνωστών