Η γερμανική εταιρεία πούλησε 10,83 εκατ. νέα αυτοκίνητα
Tην πρώτη θέση, κατέλαβε o όμιλος Volkswagen, στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το 2018.
Για πέμπτη συνεχή χρονιά ο γερμανικός όμιλος ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί της κατάταξης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο όμιλος Volkswagen την περασμένη χρονιά, πούλησε 10,83 εκατ. καινούργια αυτοκίνητα διαφόρων τύπων. Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων ήταν 0,9%.
Στις πωλήσεις συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις του ομίλου στη κατηγορία των βαρέων φορτηγών.
Στον όμιλο ανήκουν οι μάρκες φορτηγών MAN και Scania.
Εξαιρουμένων των βαρέων φορτηγών, το 2018 ο όμιλος πούλησε 10,6 εκατ. μονάδες.
Η συμμαχία της Renault-Nissan-Mitsubishi πούλησε 10,76 εκατ. επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2018, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reuters. Η συμμαχία δεν διαθέτει βαρέα φορτηγά.
Η Nissan ανακοίνωσε ότι πούλησε 5,65 εκατ. οχήματα πέρυσι, σημειώνοντας μείωση 2,8% σε ετήσια βάση.
Η Mitsubishi ανέφερε αύξηση 18% στις πωλήσεις σε 1,22 εκατ. μονάδες, ενώ η Renault πούλησε 3,88 εκατ., αύξηση 3,2%.
Η Toyota διατήρησε την τρίτη θέση στη παγκόσμια κατάταξη.
Πούλησε 10,59 εκατ. οχήματα το περασμένο έτος, συμπεριλαμβανομένων των μάρκων Toyota και Lexus, μαζί με τα minicars της θυγατρικής Daihatsu και τα ελαφρά και βαρέα φορτηγά που παράγονται από το τμήμα φορτηγών της Hino Motors.
Εξαιρουμένων των φορτηγών Hino, η Toyota πούλησε 10,39 εκατ. μονάδες πέρσι.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι αναμένει να πουλήσει συνολικά 10,76 εκατ. οχήματα το 2019.
Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινητοβιομηχανιών προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων για να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας και να μειώσουν το κόστος εν μέσω των αυξανόμενων επενδύσεων που απαιτούνται για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης και των ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνει το Automotive News Europe.
Αυτός είναι και ο στόχος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, η οποία επιδιώκει να δώσει στις τρεις μάρκες περισσότερα κοινά ανταλλακτικά και να αξιοποιηθούν κοινές πλατφόρμες παραγωγής για να μειώσει το κόστος παραγωγής και κατασκευής, αυξάνοντας παράλληλα την κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Για πέμπτη συνεχή χρονιά ο γερμανικός όμιλος ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί της κατάταξης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο όμιλος Volkswagen την περασμένη χρονιά, πούλησε 10,83 εκατ. καινούργια αυτοκίνητα διαφόρων τύπων. Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων ήταν 0,9%.
Στις πωλήσεις συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις του ομίλου στη κατηγορία των βαρέων φορτηγών.
Στον όμιλο ανήκουν οι μάρκες φορτηγών MAN και Scania.
Εξαιρουμένων των βαρέων φορτηγών, το 2018 ο όμιλος πούλησε 10,6 εκατ. μονάδες.
Η συμμαχία της Renault-Nissan-Mitsubishi πούλησε 10,76 εκατ. επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2018, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reuters. Η συμμαχία δεν διαθέτει βαρέα φορτηγά.
Η Nissan ανακοίνωσε ότι πούλησε 5,65 εκατ. οχήματα πέρυσι, σημειώνοντας μείωση 2,8% σε ετήσια βάση.
Η Mitsubishi ανέφερε αύξηση 18% στις πωλήσεις σε 1,22 εκατ. μονάδες, ενώ η Renault πούλησε 3,88 εκατ., αύξηση 3,2%.
Η Toyota διατήρησε την τρίτη θέση στη παγκόσμια κατάταξη.
Πούλησε 10,59 εκατ. οχήματα το περασμένο έτος, συμπεριλαμβανομένων των μάρκων Toyota και Lexus, μαζί με τα minicars της θυγατρικής Daihatsu και τα ελαφρά και βαρέα φορτηγά που παράγονται από το τμήμα φορτηγών της Hino Motors.
Εξαιρουμένων των φορτηγών Hino, η Toyota πούλησε 10,39 εκατ. μονάδες πέρσι.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι αναμένει να πουλήσει συνολικά 10,76 εκατ. οχήματα το 2019.
Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινητοβιομηχανιών προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων για να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας και να μειώσουν το κόστος εν μέσω των αυξανόμενων επενδύσεων που απαιτούνται για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης και των ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνει το Automotive News Europe.
Αυτός είναι και ο στόχος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, η οποία επιδιώκει να δώσει στις τρεις μάρκες περισσότερα κοινά ανταλλακτικά και να αξιοποιηθούν κοινές πλατφόρμες παραγωγής για να μειώσει το κόστος παραγωγής και κατασκευής, αυξάνοντας παράλληλα την κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών