Κέρδη 1,1 δισ. λιρών για τη WPP το 2018
Με προ-φόρων κέρδη ύψους 1,5 δισεκ. βρετανικών λιρών ολοκλήρωσε το περασμένο έτος η WPP, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, επίδοση κατά πολύ υποδεέστερη σε σύγκριση με τα 2,1 δισεκ. το 2017.
Σε ό,τι αφορά στα καθαρά κέρδη, κατέγραψαν «βουτιά» 42% το 0218, στα 1,06 δισεκ. στερλίνες.
Το περιθώριο κερδών υποχώρησε στο 15,3% το 2018, έναντι 16,4% ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο βρετανικός κολοσσός ανέφερε πως αναμένει ένα δύσκολο 2019, ιδιαίτερα στο α΄ εξάμηνο, καθώς οι απώλειες πελατών οδήγησαν σε χαμηλότερες συγκρίσιμες πωλήσεις το προηγούμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Σε ό,τι αφορά στα καθαρά κέρδη, κατέγραψαν «βουτιά» 42% το 0218, στα 1,06 δισεκ. στερλίνες.
Το περιθώριο κερδών υποχώρησε στο 15,3% το 2018, έναντι 16,4% ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο βρετανικός κολοσσός ανέφερε πως αναμένει ένα δύσκολο 2019, ιδιαίτερα στο α΄ εξάμηνο, καθώς οι απώλειες πελατών οδήγησαν σε χαμηλότερες συγκρίσιμες πωλήσεις το προηγούμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών