Οι αναλυτές προέβλεπαν ότι οι λιανικές πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία θα υποχωρήσουν κατά -0,3%
Απροσδόκητη άνοδο κατέγραψαν οι λιανικές πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία τον Μάρτιο του 2019, σύμφωνα με τα σημερινά (18/4) στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας της χώρας, τα οποία αποδείχθηκαν καλύτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, ο συνολικός όγκος λιανικών πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά +1,1% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2019, έναντι ανόδου +0,4% τον προηγούμενο μήνα, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση των λιανικών πωλήσεων κατά -0,3%.
Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων δυόμιση ετών, και συγκεκριμένα στο +6,7% έναντι ετήσιας ανόδου +4% τον Φεβρουάριο και έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών στο +4,6%.
Εφόσον εξαιρεθεί ο τομέας των καυσίμων, ο συνολικός όγκος λιανικών πωλήσεων ενισχύθηκε κατά +1,2% σε μηνιαία βάση, την ίδια στιγμή που η ετήσια άνοδος διαμορφώθηκε στο +6,2%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ONS, ο όγκος πωλήσεων μέσω διαδικτύου κατέγραψε «άλμα» της τάξεως του +12,4% σε ετήσια βάση, ενώ η μόνη πτώση σημειώθηκε στον τομέα των πολυκαταστημάτων, όπου οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά -0,3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο συνολικός όγκος λιανικών πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά +1,1% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2019, έναντι ανόδου +0,4% τον προηγούμενο μήνα, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση των λιανικών πωλήσεων κατά -0,3%.
Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων δυόμιση ετών, και συγκεκριμένα στο +6,7% έναντι ετήσιας ανόδου +4% τον Φεβρουάριο και έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών στο +4,6%.
Εφόσον εξαιρεθεί ο τομέας των καυσίμων, ο συνολικός όγκος λιανικών πωλήσεων ενισχύθηκε κατά +1,2% σε μηνιαία βάση, την ίδια στιγμή που η ετήσια άνοδος διαμορφώθηκε στο +6,2%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ONS, ο όγκος πωλήσεων μέσω διαδικτύου κατέγραψε «άλμα» της τάξεως του +12,4% σε ετήσια βάση, ενώ η μόνη πτώση σημειώθηκε στον τομέα των πολυκαταστημάτων, όπου οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά -0,3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών