Αεροπορικές εταιρείες ζητούν αποζημιώσεις από την Boeing για τα 737 Μax 8
Οι τρεις μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρίες έχουν ζητήσει την χορήγηση αποζημιώσεων από την αμερικανική εταιρία παραγωγής αεροσκαφών Boeing, για το παρατεταμένο χρονικό διάστημα της καθήλωσης στο έδαφος των αεροσκαφών του τύπου Boeing 737 Max 8.
Οι αεροπορικές εταιρίες Air China, China Southern Airlines και China Eastern Airlines, ζητούν επίσης, αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις σε προηγούμενες παραδόσεις αεροσκαφών.
Η καθήλωση στο έδαφος των αεροσκαφών Boeing 737 Max 8 είχε ως συνέπεια την συσσώρευση απώλειας εσόδων για τις κινεζικές εταιρίες, ενώ η μείωση στα έσοδά τους συνεχίζεται.
Στις 17/5 η Boeing ολοκλήρωσε την επιδιόρθωση του συστήματος λογισμικού στο καθηλωμένο μοντέλο 737 MAX, το οποίο ενεπλάκη σε δύο αεροπορικές τραγωδίες, όπως γνωστοποίησε η κολοσσιαία αεροδιαστημική εταιρεία.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) πρέπει να πιστοποιήσει την αναβάθμιση για να μπορέσει το αεροσκάφος να επιστρέψει στον αέρα.
Η Boeing αναφέρει ότι έχει πραγματοποιήσει 360 ώρες πτήσης με 207 διαφορετικά δρομολόγια με το αναβαθμισμένο λογισμικό.
Η εταιρεία απαντά στο αίτημα της FAA για πληροφορίες, περιγράφοντας με λεπτομέρεια πώς "οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ελέγχου και τις οθόνες του αεροσκάφους σε διαφορετικά σενάρια πτήσης".
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Boeing και η FAA θα προγραμματίσουν μια δοκιμαστική πτήση επικύρωσης και θα υποβάλουν τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης.
www.bankingnews.gr
Οι αεροπορικές εταιρίες Air China, China Southern Airlines και China Eastern Airlines, ζητούν επίσης, αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις σε προηγούμενες παραδόσεις αεροσκαφών.
Η καθήλωση στο έδαφος των αεροσκαφών Boeing 737 Max 8 είχε ως συνέπεια την συσσώρευση απώλειας εσόδων για τις κινεζικές εταιρίες, ενώ η μείωση στα έσοδά τους συνεχίζεται.
Στις 17/5 η Boeing ολοκλήρωσε την επιδιόρθωση του συστήματος λογισμικού στο καθηλωμένο μοντέλο 737 MAX, το οποίο ενεπλάκη σε δύο αεροπορικές τραγωδίες, όπως γνωστοποίησε η κολοσσιαία αεροδιαστημική εταιρεία.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) πρέπει να πιστοποιήσει την αναβάθμιση για να μπορέσει το αεροσκάφος να επιστρέψει στον αέρα.
Η Boeing αναφέρει ότι έχει πραγματοποιήσει 360 ώρες πτήσης με 207 διαφορετικά δρομολόγια με το αναβαθμισμένο λογισμικό.
Η εταιρεία απαντά στο αίτημα της FAA για πληροφορίες, περιγράφοντας με λεπτομέρεια πώς "οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ελέγχου και τις οθόνες του αεροσκάφους σε διαφορετικά σενάρια πτήσης".
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Boeing και η FAA θα προγραμματίσουν μια δοκιμαστική πτήση επικύρωσης και θα υποβάλουν τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών