Ταλαιπωρία για χιλιάδες επιβάτες λόγω λάθους στο λογισμικό της British Airways
Χάος έχει προκληθεί στα βρετανικά αεροδρόμια λόγω σφάλματος στο λογισμικό της British Airways.
Πτήσεις έχουν ακυρωθεί ή καθυστερήσει, ενώ στα αεροδρόμια έχουν προκληθεί μεγάλες ουρές.
Είναι η τρίτη φορά σε λιγότερο από δύο χρόνια που η British βρίσκεται αντιμέτωπη με παρόμοιο πρόβλημα.
Η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο International Airlines Group (ICAG.L), ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες για την αναστάτωση και δήλωσε ότι η τεχνική της ομάδα προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα το συντομότερο δυνατόν.
Κάλεσε τους πελάτες να επιτρέψουν στα αεροδρόμια όσο γρηγορότερα μπορούν.
Περισσότερες από 60 πτήσεις προς και από το Χίθροου και το Γκάτουικ ακυρώθηκαν και πάνω από 100 καθυστέρησαν.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν οι επιβάτες διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν check in στις πτήσεις τους και η εταιρεία δεν γνώριζε πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα.
Άλλοι επιβάτες διαμαρτύρονται ότι παρέμειναν στα αεροπλάνα τα οποία όμως δεν ήταν δυνατό να απογειωθούν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BA, Alex Cruz, υποσχέθηκε ότι μετά και από αυτό το συμβάν, η εταιρεία θα λάβει μέτρα για να διασφαλίσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα ξανασυμβεί.
Τον περασμένο μήνα, επιβλήθηκε στην British πρόστιμο ύψους 230 εκατ. δολαρίων για παραβίαση δεδομένων πελατών και ενώ βρίσκεται αντιμέτωπη με πιθανές απεργίες λόγω διαφωνιών με τους πιλότους όσον αφορά στις αμοιβές τους.
www.bankingnews.gr
Πτήσεις έχουν ακυρωθεί ή καθυστερήσει, ενώ στα αεροδρόμια έχουν προκληθεί μεγάλες ουρές.
Είναι η τρίτη φορά σε λιγότερο από δύο χρόνια που η British βρίσκεται αντιμέτωπη με παρόμοιο πρόβλημα.
Η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο International Airlines Group (ICAG.L), ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες για την αναστάτωση και δήλωσε ότι η τεχνική της ομάδα προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα το συντομότερο δυνατόν.
Κάλεσε τους πελάτες να επιτρέψουν στα αεροδρόμια όσο γρηγορότερα μπορούν.
Περισσότερες από 60 πτήσεις προς και από το Χίθροου και το Γκάτουικ ακυρώθηκαν και πάνω από 100 καθυστέρησαν.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν οι επιβάτες διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν check in στις πτήσεις τους και η εταιρεία δεν γνώριζε πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα.
Άλλοι επιβάτες διαμαρτύρονται ότι παρέμειναν στα αεροπλάνα τα οποία όμως δεν ήταν δυνατό να απογειωθούν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BA, Alex Cruz, υποσχέθηκε ότι μετά και από αυτό το συμβάν, η εταιρεία θα λάβει μέτρα για να διασφαλίσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα ξανασυμβεί.
Τον περασμένο μήνα, επιβλήθηκε στην British πρόστιμο ύψους 230 εκατ. δολαρίων για παραβίαση δεδομένων πελατών και ενώ βρίσκεται αντιμέτωπη με πιθανές απεργίες λόγω διαφωνιών με τους πιλότους όσον αφορά στις αμοιβές τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών