Τα έσοδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατέγραψαν άνοδο της τάξεως του +7,9% στα 26,7 δισ. ευρώ
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν τα κέρδη της Bayerische Motoren Werke (BMW) για το τρίτο τρίμηνο του 2019, όπως ανακοίνωσε σήμερα (6/11) η γερμανική εταιρεία, στον απόηχο των μέτρων ενίσχυσης της αποδοτικότητας που εφάρμοσε το προηγούμενο διάστημα.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά +11,5% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, στα 1,5 δισ. ευρώ, την ίδια στιγμή που τα κέρδη προ φόρων και τόκων σημείωσαν άνοδο της τάξεως του +33% στα 2,29 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, τα έσοδα της BMW σημείωσαν ετήσια άνοδος της τάξεως του +7,9% στα 26,7 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ η παράδοση οχημάτων αυξήθηκε κατά +3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, στα 613.361 οχήματα.
«Τα μέτρα ενίσχυσης της αποδοτικότητας που εφαρμόσαμε έχουν αποφέρει καρπούς», σχολίασε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Nicolas Peter, προσθέτοντας ότι «οι επιδόσεις της εταιρείες βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και λαμβάνοντας υπόψην τις δύσκολες συνθήκες στον τομέα των αυτοκινήτων».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της BMW, Oliver Zipse, «στο στάδιο των εννέα μηνών, βρισκόμαστε σε τροχιά ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας για ολόκληρο το έτος», διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «εξετάζουμε περαιτέρω το μέλλον, αναγνωρίζοντας ότι ο ευρύτερος τεχνολογικός μετασχηματισμός αποτελεί μία μεγάλη ευκαρία για τον όμιλο BMW».
«Είμαι πεπεισμένος ότι το επιχειρηματικό μοντέλο μας θα επωφεληθεί από αυτό», τόνισε ο κ. Zipse, ο οποίος πρόσθεσε ότι «το όχημα του μέλλοντες, με όλες τις ενσωματωμένες ψηφιακές λειτουργίες του, είναι ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας μίας πολυπλοκότητας που εξακολουθεί να υποτιμάται».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά +11,5% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, στα 1,5 δισ. ευρώ, την ίδια στιγμή που τα κέρδη προ φόρων και τόκων σημείωσαν άνοδο της τάξεως του +33% στα 2,29 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, τα έσοδα της BMW σημείωσαν ετήσια άνοδος της τάξεως του +7,9% στα 26,7 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ η παράδοση οχημάτων αυξήθηκε κατά +3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, στα 613.361 οχήματα.
«Τα μέτρα ενίσχυσης της αποδοτικότητας που εφαρμόσαμε έχουν αποφέρει καρπούς», σχολίασε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Nicolas Peter, προσθέτοντας ότι «οι επιδόσεις της εταιρείες βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και λαμβάνοντας υπόψην τις δύσκολες συνθήκες στον τομέα των αυτοκινήτων».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της BMW, Oliver Zipse, «στο στάδιο των εννέα μηνών, βρισκόμαστε σε τροχιά ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας για ολόκληρο το έτος», διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «εξετάζουμε περαιτέρω το μέλλον, αναγνωρίζοντας ότι ο ευρύτερος τεχνολογικός μετασχηματισμός αποτελεί μία μεγάλη ευκαρία για τον όμιλο BMW».
«Είμαι πεπεισμένος ότι το επιχειρηματικό μοντέλο μας θα επωφεληθεί από αυτό», τόνισε ο κ. Zipse, ο οποίος πρόσθεσε ότι «το όχημα του μέλλοντες, με όλες τις ενσωματωμένες ψηφιακές λειτουργίες του, είναι ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας μίας πολυπλοκότητας που εξακολουθεί να υποτιμάται».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών