Το παράδειγμα της Tesla θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, δήλωσε ο Dietmar Woidke, πρωθυπουργός του ανατολικογερμανικού κρατιδίου του Βρανδεμβούργου
Η ανακοίνωση της Tesla νωρίτερα τον Νοέμβριο 2019 ότι θα κατασκευάσει το πρώτο εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο θα προσελκύσει και άλλες μεγάλες εταιρείες από τους τομείς της ηλεκτροκίνησης και της αποθήκευσης ενέργειας στη Γερμανία, δήλωσε ο πρωθυπουργός του κρατιδίου στο οποίο ανήκει η γερμανική πρωτεύουσα στη Die Welt.
Βρίσκονται καθ’ οδόν. Μαθαίνω ότι υπάρχουν και άλλες επαφές εταιρειών με γερμανικά κρατίδια και το περιφερειακό πρόγραμμα ανάπτυξης επιχειρήσεων.
Το παράδειγμα της Tesla θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, δήλωσε ο Dietmar Woidke, πρωθυπουργός του ανατολικογερμανικού κρατιδίου του Βρανδεμβούργου που περιβάλλει το Βερολίνο.
Είπε ότι το Βρανδεμβούργο βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες και με άλλες εταιρείες αλλά δεν μπορεί να τις κατονομάσει, λόγω συμφωνιών εμπιστευτικότητας.
«Νομίζω ότι μπορούμε να τις ανακοινώσουμε πριν από τα Χριστούγεννα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Woidke.
Η κίνηση της Tesla αποτελεί μια μεγάλη ώθηση για τη Γερμανία ως κέντρο κατασκευής ηλεκτροκινούμενων αυτοκινήτων και ενώ BMW και Daimler τα τελευταία χρόνια επέλεξαν να κατασκευάσουν νέα εργοστάσια στην Ουγγαρία.
Προηγήθηκε βέβαια, όπως παρατηρεί το Reuters το καταστροφικό πλήγμα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen το 2015.
Βρίσκονται καθ’ οδόν. Μαθαίνω ότι υπάρχουν και άλλες επαφές εταιρειών με γερμανικά κρατίδια και το περιφερειακό πρόγραμμα ανάπτυξης επιχειρήσεων.
Το παράδειγμα της Tesla θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, δήλωσε ο Dietmar Woidke, πρωθυπουργός του ανατολικογερμανικού κρατιδίου του Βρανδεμβούργου που περιβάλλει το Βερολίνο.
Είπε ότι το Βρανδεμβούργο βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες και με άλλες εταιρείες αλλά δεν μπορεί να τις κατονομάσει, λόγω συμφωνιών εμπιστευτικότητας.
«Νομίζω ότι μπορούμε να τις ανακοινώσουμε πριν από τα Χριστούγεννα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Woidke.
Η κίνηση της Tesla αποτελεί μια μεγάλη ώθηση για τη Γερμανία ως κέντρο κατασκευής ηλεκτροκινούμενων αυτοκινήτων και ενώ BMW και Daimler τα τελευταία χρόνια επέλεξαν να κατασκευάσουν νέα εργοστάσια στην Ουγγαρία.
Προηγήθηκε βέβαια, όπως παρατηρεί το Reuters το καταστροφικό πλήγμα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen το 2015.
Σχόλια αναγνωστών