«Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής μπέιμπι σίτερ στον κόσμο», υποστηρίζει Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης Yoola, η οποία ειδικεύεται στα «ψηφιακά αστέρια» του YouTube
Η Αnastasia Radzinskaya είναι ένα μικρό αστέρι του κοινωνικού δικτύου YouTube.
Είναι μόλις πέντε ετών, αλλά έχει γίνει μια στάρ των media, καθώς το κανάλι της με τίτλο Like Nastya κατέλαβε την τρίτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μπλόγκερ του Yοu Tube, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes.
Η «Nastya», όπως είναι το υποκοριστικό της, γεννήθηκε στη νότια Ρωσία, με εγκεφαλική παράλυση και οι γιατροί της φοβόντουσαν ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να μιλήσει.
Για να τεκμηριώσουν την εξέλιξή της μέσω θεραπειών, οι γονείς της δημοσίευσαν βίντεο από το YouTube, έτσι ώστε οι φίλοι και οι συγγενείς να μπορούν να δουν την πρόοδό της.
Τα βίντεο είναι τυπικά πράγματα που κάνει ένα παιδί: παιχνίδι με τον μπαμπά, χοροπηδήματα γύρω από ένα φουσκωτό κάστρο και παιχνίδι με τη γάτα της, το καθένα συνοδευόμενο από jingle και voice-over γέλια.
Σύντομα κέρδισε οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
Το μεγαλύτερο χιτ της ήταν ένα ταξίδι στο 2018, στο ζωολογικό κήπο, με τον πατέρα της, Γιούρι, με το βίντεο να δείχνει τους δυο τους να χορεύουν το αγαπημένο τραγούδι της μικρής "Baby Shark", αρμέγοντας μια ψεύτικη αγελάδα και τρώγοντας παγωτό.
Το βίντεο αυτό έχει συγκεντρώσει 767 εκατομμύρια views, κορυφαία επίδοση για μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση, που έχει αποφέρει 18 εκατομμύρια δολάρια στην οικογένεια, μεταξύ 1 Ιουνίου 2018 - 1 Ιουνίου 2019.
Η Νastya, έχει τώρα 107 εκατομμύρια συνδρομητές, που παρακολούθησαν τα βίντεο της 42 δισεκατομμύρια φορές.
Είναι στην 3η θέση στη λίστα του Forbes για τα αστέρια του YouTube με τα περισσότερα έσοδα για το 2019, που λαμβάνει υπ' όψιν εισοδήματα προ φόρων που συλλέγονται από διαφημίσεις, διαφημιστικό περιεχόμενο, πωλήσεις εμπορευμάτων, περιηγήσεις και πολλά άλλα.
Αυτή είναι μια πολύ καλή επίδοση για ένα 5χρονο, αλλά όχι τόσο καλό όσο ο 8χρονος Ryan Kaji, ο κορυφαίος στην εν λόγω λίστα με 26 εκατομμύρια δολάρια κέρδη.
Ο 8χρονος κέρδισε φήμη στον τομέα "unboxing", ανοίγοντας δώρα μπροστά από την κάμερα και σχολιάζοντας το καθένα. Το Ryan ToysReview έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και τώρα έχει εξελιχθεί σε παιδικό κανάλι που ονομάζεται Ryan's World με 23 εκατομμύρια συνδρομητές.
"Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής μπέιμπι σίτερ στον κόσμο", λέει ο Eyal Baumel, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης Yoola, η οποία ειδικεύεται στα "ψηφιακά αστέρια", συμπεριλαμβανομένης της Nastya.
Τα βίντεο με παιδιά έχουν κατά μέσο όρο σχεδόν τρεις φορές περισσότερες προβολές από άλλους τύπους βίντεο, από κανάλια υψηλής κίνησης, σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, που πραγματοποιήθηκε φέτος.
Μια άλλη μελέτη του Pew αποκάλυψε ότι το 81% των γονέων με παιδιά 11 ετών ή νεότερα αφήνουν τα παιδιά τους να παρακολουθούν YouTube.
Οι δέκα πιο επιτυχημένοι του YouTube, κέρδισαν συνολικά 162 εκατομμύρια δολάρια μεταξύ 1 Ιουνίου 2018 και 1 Ιουνίου 2019, συμπεριλαμβανομένων των Ryan και Nastya, καθώς και πέντε παίκτες που παίζουν διάσημα παιχνίδια όπως το Minecraft και το Fortnite.
Οι Dude Perfect (Νο. 2, με 20 εκατομμύρια δολάρια) αποτελούνται πέντε 30άρηδες που παίζουν με παιχνίδια εφήβων όπως μια γιγαντιαία μπάλα Nerf και οι Rhett και Link (No. 4, με 17,5 εκατομμύρια) που κάνουν διάφορες απόπειρες δημιουργίας φαγητών.
Όπως έχουν δείξει τα παιδιά, τα βίντεο είναι μόνο η αρχή.
Ο Ryan έχει τώρα μια σειρά παιχνιδιών, ρούχων και οικιακών ειδών που πωλούνται στα Target, Walmart και Amazon, μια τηλεοπτική εκπομπή στο Nickelodeon και μια συμφωνία με τη Hulu για να ανασυσκευάσει τα βίντεό του. Η Nastya, η οποία παίρνει έξι επιταγές από μάρκες χορηγών όπως η Dannon και η Legoland, θα ξεκινήσει μια σειρά παιχνιδιών και παιχνιδιών για κινητά και θα δημοσιεύσει ένα βιβλίο τον επόμενο χρόνο.
Πέρυσι, μετακόμισε με τους γονείς της από το Κρασνοντάρ της Ρωσίας και τώρα ζει στη Μπόκα Ρατόν της Φλώριδας.
Και ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει για την εξαργύρωση των όσων κάνουν;
Το YouTube προσπαθεί να περιορίσει τις δυνατότητες εσόδων για τα κανάλια των παιδιών, μετά από μια συμφωνία με την Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για φερόμενη παραβίαση του νόμου για Προστασία της Ιδιωτικότητας των Παιδιών στο Διαδίκτυο.
Το πρώτο βήμα του YouTube είναι η απαγόρευση στοχευμένων διαφημίσεων για το περιεχόμενο των καναλιών των παιδιών, που θα αρχίσει το επόμενο έτος.
Οι νέες οδηγίες ενδέχεται επίσης να επηρεάσουν τα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε τα βίντεο των παιδιών να μην εμφανίζονται στην κορυφή των αναζητήσεων Google.
Αυτό είναι ένα άμεσο χτύπημα στα δυνητικά κέρδη, τα οποία προέρχονται κυρίως από διαφημίσεις πριν από την κυκλοφορία.
Οι δέκα κορυφαίοι σε εισοδήματα για το 2019 στο YouTube
10 | VanossGaming (Evan Fong)
Έσοδα: 11,5 εκατ. δολάρια
9 | DanTDM (Daniel Middleton)
Έσοδα: 12 εκατ. δολάρια
7 (ισοβαθμία) | Markiplier (Mark Fischbach)
Έσοδα: 13 εκατ. δολάρια
7 (ισοβαθμία) | PewDiePie (Felix Kjellberg)
Έσοδα: 13 εκατ. δολάρια
6 | Preston (Preston Arsement)
Έσοδα: 14 εκατ. δολάρια
5 | Jeffree Star
Έσοδα: 17 εκατ. δολάρια
4 | Rhett and Link
Έσοδα: 17.5 εκατ. δολάρια
3 | Anastasia Radzinskaya
Έσοδα: 18 εκατ. δολάρια
2 | Dude Perfect
Έσοδα: 20 εκατ. δολάρια
1 | Ryan Kaji
Έσοδα: 26 εκατ. δολάρια
www.bankingnews.gr
Είναι μόλις πέντε ετών, αλλά έχει γίνει μια στάρ των media, καθώς το κανάλι της με τίτλο Like Nastya κατέλαβε την τρίτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μπλόγκερ του Yοu Tube, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes.
Η «Nastya», όπως είναι το υποκοριστικό της, γεννήθηκε στη νότια Ρωσία, με εγκεφαλική παράλυση και οι γιατροί της φοβόντουσαν ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να μιλήσει.
Για να τεκμηριώσουν την εξέλιξή της μέσω θεραπειών, οι γονείς της δημοσίευσαν βίντεο από το YouTube, έτσι ώστε οι φίλοι και οι συγγενείς να μπορούν να δουν την πρόοδό της.
Τα βίντεο είναι τυπικά πράγματα που κάνει ένα παιδί: παιχνίδι με τον μπαμπά, χοροπηδήματα γύρω από ένα φουσκωτό κάστρο και παιχνίδι με τη γάτα της, το καθένα συνοδευόμενο από jingle και voice-over γέλια.
Σύντομα κέρδισε οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
Το μεγαλύτερο χιτ της ήταν ένα ταξίδι στο 2018, στο ζωολογικό κήπο, με τον πατέρα της, Γιούρι, με το βίντεο να δείχνει τους δυο τους να χορεύουν το αγαπημένο τραγούδι της μικρής "Baby Shark", αρμέγοντας μια ψεύτικη αγελάδα και τρώγοντας παγωτό.
Το βίντεο αυτό έχει συγκεντρώσει 767 εκατομμύρια views, κορυφαία επίδοση για μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση, που έχει αποφέρει 18 εκατομμύρια δολάρια στην οικογένεια, μεταξύ 1 Ιουνίου 2018 - 1 Ιουνίου 2019.
Η Νastya, έχει τώρα 107 εκατομμύρια συνδρομητές, που παρακολούθησαν τα βίντεο της 42 δισεκατομμύρια φορές.
Είναι στην 3η θέση στη λίστα του Forbes για τα αστέρια του YouTube με τα περισσότερα έσοδα για το 2019, που λαμβάνει υπ' όψιν εισοδήματα προ φόρων που συλλέγονται από διαφημίσεις, διαφημιστικό περιεχόμενο, πωλήσεις εμπορευμάτων, περιηγήσεις και πολλά άλλα.
Αυτή είναι μια πολύ καλή επίδοση για ένα 5χρονο, αλλά όχι τόσο καλό όσο ο 8χρονος Ryan Kaji, ο κορυφαίος στην εν λόγω λίστα με 26 εκατομμύρια δολάρια κέρδη.
Ο 8χρονος κέρδισε φήμη στον τομέα "unboxing", ανοίγοντας δώρα μπροστά από την κάμερα και σχολιάζοντας το καθένα. Το Ryan ToysReview έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και τώρα έχει εξελιχθεί σε παιδικό κανάλι που ονομάζεται Ryan's World με 23 εκατομμύρια συνδρομητές.
"Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής μπέιμπι σίτερ στον κόσμο", λέει ο Eyal Baumel, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης Yoola, η οποία ειδικεύεται στα "ψηφιακά αστέρια", συμπεριλαμβανομένης της Nastya.
Τα βίντεο με παιδιά έχουν κατά μέσο όρο σχεδόν τρεις φορές περισσότερες προβολές από άλλους τύπους βίντεο, από κανάλια υψηλής κίνησης, σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, που πραγματοποιήθηκε φέτος.
Μια άλλη μελέτη του Pew αποκάλυψε ότι το 81% των γονέων με παιδιά 11 ετών ή νεότερα αφήνουν τα παιδιά τους να παρακολουθούν YouTube.
Οι δέκα πιο επιτυχημένοι του YouTube, κέρδισαν συνολικά 162 εκατομμύρια δολάρια μεταξύ 1 Ιουνίου 2018 και 1 Ιουνίου 2019, συμπεριλαμβανομένων των Ryan και Nastya, καθώς και πέντε παίκτες που παίζουν διάσημα παιχνίδια όπως το Minecraft και το Fortnite.
Οι Dude Perfect (Νο. 2, με 20 εκατομμύρια δολάρια) αποτελούνται πέντε 30άρηδες που παίζουν με παιχνίδια εφήβων όπως μια γιγαντιαία μπάλα Nerf και οι Rhett και Link (No. 4, με 17,5 εκατομμύρια) που κάνουν διάφορες απόπειρες δημιουργίας φαγητών.
Όπως έχουν δείξει τα παιδιά, τα βίντεο είναι μόνο η αρχή.
Ο Ryan έχει τώρα μια σειρά παιχνιδιών, ρούχων και οικιακών ειδών που πωλούνται στα Target, Walmart και Amazon, μια τηλεοπτική εκπομπή στο Nickelodeon και μια συμφωνία με τη Hulu για να ανασυσκευάσει τα βίντεό του. Η Nastya, η οποία παίρνει έξι επιταγές από μάρκες χορηγών όπως η Dannon και η Legoland, θα ξεκινήσει μια σειρά παιχνιδιών και παιχνιδιών για κινητά και θα δημοσιεύσει ένα βιβλίο τον επόμενο χρόνο.
Πέρυσι, μετακόμισε με τους γονείς της από το Κρασνοντάρ της Ρωσίας και τώρα ζει στη Μπόκα Ρατόν της Φλώριδας.
Και ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει για την εξαργύρωση των όσων κάνουν;
Το YouTube προσπαθεί να περιορίσει τις δυνατότητες εσόδων για τα κανάλια των παιδιών, μετά από μια συμφωνία με την Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για φερόμενη παραβίαση του νόμου για Προστασία της Ιδιωτικότητας των Παιδιών στο Διαδίκτυο.
Το πρώτο βήμα του YouTube είναι η απαγόρευση στοχευμένων διαφημίσεων για το περιεχόμενο των καναλιών των παιδιών, που θα αρχίσει το επόμενο έτος.
Οι νέες οδηγίες ενδέχεται επίσης να επηρεάσουν τα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε τα βίντεο των παιδιών να μην εμφανίζονται στην κορυφή των αναζητήσεων Google.
Αυτό είναι ένα άμεσο χτύπημα στα δυνητικά κέρδη, τα οποία προέρχονται κυρίως από διαφημίσεις πριν από την κυκλοφορία.
Οι δέκα κορυφαίοι σε εισοδήματα για το 2019 στο YouTube
10 | VanossGaming (Evan Fong)
Έσοδα: 11,5 εκατ. δολάρια
9 | DanTDM (Daniel Middleton)
Έσοδα: 12 εκατ. δολάρια
7 (ισοβαθμία) | Markiplier (Mark Fischbach)
Έσοδα: 13 εκατ. δολάρια
7 (ισοβαθμία) | PewDiePie (Felix Kjellberg)
Έσοδα: 13 εκατ. δολάρια
6 | Preston (Preston Arsement)
Έσοδα: 14 εκατ. δολάρια
5 | Jeffree Star
Έσοδα: 17 εκατ. δολάρια
4 | Rhett and Link
Έσοδα: 17.5 εκατ. δολάρια
3 | Anastasia Radzinskaya
Έσοδα: 18 εκατ. δολάρια
2 | Dude Perfect
Έσοδα: 20 εκατ. δολάρια
1 | Ryan Kaji
Έσοδα: 26 εκατ. δολάρια
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών