Η μείωση κατά 9% που παρουσίασε η παραγωγή αυτοκινήτων στη Γερμανία, οφείλεται στη μειωμένη ζήτηση για γερμανικά αυτοκίνητα από τις διεθνείς αγορές
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας, και η παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση έβαλαν τελικά τη σφραγίδα τους στην γερμανική παραγωγή αυτοκινήτων, όπου παρά την καλή επίδοση στο εσωτερικό, οι εξαγωγές μειώθηκαν και ως εκ τούτου και η παραγωγή των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών έπεσε στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα.
Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen AG, η BMW AG και η Daimler AG, παρήγαγαν 4,66 εκατομμύρια οχήματα σε γερμανικά εργοστάσια το 2018, αριθμός που συνιστά τη μικρότερη παραγωγή από 1996.
Το γερμανικό λόμπι αυτοκινήτων VDA, το οποίο δημοσίευσε τα στοιχεία σήμερα Δευτέρα 6/1, δήλωσε ότι η μείωση κατά 9% οφείλεται στη μειωμένη ζήτηση για γερμανικά αυτοκίνητα από τις διεθνείς αγορές.
Το στάτους της Γερμανίας ως κορυφαίας βιομηχανικής δύναμης έχει οικοδομηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό πάνω στις επιδόσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά οι ανησυχίες για τη ρύπανση – που ενισχύθηκαν από το σκάνδαλο εξαπάτησης με τις εκπομπές ντίζελ του 2015 από τη Volkswagen – οι εμπορικές συγκρούσεις και η επιβράδυνση των οικονομιών επηρέασαν αρνητικά τη διεθνή ζήτηση.
Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι η Daimler, η Volkswagen και ο προμηθευτής ανταλλακτικών Continental AG περικόπτουν θέσεις εργασίας για να μειώσουν το κόστος.
Παράλληλα, το γεγονός ότι η βιομηχανία πρέπει να δαπανήσει δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη καθαρότερων οχημάτων και να αντιμετωπίσει την εμφάνιση υπηρεσιών κοινής χρήσης όπως η Uber Technologies Inc., η οποία έχει ισοδύναμη χρηματιστηριακή αξία με την Daimler.
Η εγχώρια αγορά αυτοκινήτων της Γερμανίας αυξήθηκε κατά 5% πέρυσι, αφού οι κυκλοφόρησαν 3,6 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα, δήλωσε η VDA: Ήταν η καλύτερη επίδοση της εσωτερικής αγοράς από το 2009.
Ωστόσο, η βιομηχανία ανακοίνωσε ότι η αγορά ενδέχεται να συρρικνωθεί φέτος.
Η Γερμανία εκθρόνισε τη Νορβηγία ως τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη – καθώς πωλήθηκαν 63.281 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανική αγορά πέρυσι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Μεταφοράς Αυτοκινήτων της χώρας ή της KBA.
www.bankingnews.gr
Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen AG, η BMW AG και η Daimler AG, παρήγαγαν 4,66 εκατομμύρια οχήματα σε γερμανικά εργοστάσια το 2018, αριθμός που συνιστά τη μικρότερη παραγωγή από 1996.
Το γερμανικό λόμπι αυτοκινήτων VDA, το οποίο δημοσίευσε τα στοιχεία σήμερα Δευτέρα 6/1, δήλωσε ότι η μείωση κατά 9% οφείλεται στη μειωμένη ζήτηση για γερμανικά αυτοκίνητα από τις διεθνείς αγορές.
Το στάτους της Γερμανίας ως κορυφαίας βιομηχανικής δύναμης έχει οικοδομηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό πάνω στις επιδόσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά οι ανησυχίες για τη ρύπανση – που ενισχύθηκαν από το σκάνδαλο εξαπάτησης με τις εκπομπές ντίζελ του 2015 από τη Volkswagen – οι εμπορικές συγκρούσεις και η επιβράδυνση των οικονομιών επηρέασαν αρνητικά τη διεθνή ζήτηση.
Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι η Daimler, η Volkswagen και ο προμηθευτής ανταλλακτικών Continental AG περικόπτουν θέσεις εργασίας για να μειώσουν το κόστος.
Παράλληλα, το γεγονός ότι η βιομηχανία πρέπει να δαπανήσει δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη καθαρότερων οχημάτων και να αντιμετωπίσει την εμφάνιση υπηρεσιών κοινής χρήσης όπως η Uber Technologies Inc., η οποία έχει ισοδύναμη χρηματιστηριακή αξία με την Daimler.
Η εγχώρια αγορά αυτοκινήτων της Γερμανίας αυξήθηκε κατά 5% πέρυσι, αφού οι κυκλοφόρησαν 3,6 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα, δήλωσε η VDA: Ήταν η καλύτερη επίδοση της εσωτερικής αγοράς από το 2009.
Ωστόσο, η βιομηχανία ανακοίνωσε ότι η αγορά ενδέχεται να συρρικνωθεί φέτος.
Η Γερμανία εκθρόνισε τη Νορβηγία ως τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη – καθώς πωλήθηκαν 63.281 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανική αγορά πέρυσι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Μεταφοράς Αυτοκινήτων της χώρας ή της KBA.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών