Το Μιλάνο, το Τορίνο, η Φλωρεντία, και η Πάρμα, απαγόρευσαν την κυκλοφορία ρυπογόνων αυτοκινήτων, ωστόσο η Ρώμη ήταν η μοναδική πόλη, που απαγόρευσε όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα
Στην απαγόρευση όλων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων από τους δρόμους της Ρώμης, προχώρησε το δημοτικό συμβούλιο της ιταλικής πρωτεύουσας, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τα αυξανόμενα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Την ίδια ώρα και άλλες πόλεις στην κεντρική και βόρεια Ιταλία επέβαλαν επίσης περιορισμούς με στόχο να μειώσουν τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων.
Το δημοτικό συμβούλιο της ιταλικής πρωτεύουσας απαγόρευσε την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, βαν και μοτοσικλετών τις ώρες αιχμής σήμερα Τρίτη 14 Ιανουαρίου, με τα πλέον ρυπογόνα οχήματα να απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους δρόμους από τα ξημερώματα έως το σούρουπο.
Η εντολή αφορά περίπου 1 εκατομμύριο οχήματα, προκαλώντας οργή στις πετρελαϊκές εταιρείες, που κατηγόρησαν το δημοτικό συμβούλιο ότι αντιδρά υπερβολικά.
Η παρατεταμένη περίοδος ενός ηλιόλουστου καιρού, χωρίς βροχοπτώσεις και ανέμους, οδήγησε τις αρχές στην κήρυξη συναγερμών για το νέφος σε ολόκληρη τη χώρα.
Τα επίπεδα ρύπανσης αυξήθηκαν κατακόρυφα και σε άλλες πόλεις της Ιταλίας, όπως το Μιλάνο, το Τορίνο, τη Φλωρεντία, την Πάρμα, αναγκάζοντας τις αρχές να επιβάλουν περιορισμούς στους οδηγούς.
Εντούτοις, η Ρώμη ήταν η μοναδική πόλη που απαγόρευσε όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Με ανακοίνωσή τους, οι αρχές της Ρώμης γνωστοποίησαν ότι η απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα παραταθεί για δύο ακόμη ημέρες, αύριο Τετάρτη και μεθαύριο Πέμπτη, εξαιτίας της υψηλής και ανυποχώρητης ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Το μέτρο δεν αφορά τα λεωφορεία, τα ταξί και άλλα δημόσια μέσα μεταφοράς.
«Πρόκειται για μια απόλυτα αδικαιολόγητη απόφαση από επιστημονική πλευρά, που δεν προσφέρει κανένα περιβαλλοντικό πλεονέκτημα και επομένως τιμωρεί, χωρίς να χρειάζεται, μια μεγάλη μερίδα πολιτών» τονίζεται σε ανακοίνωση της ιταλικής Ένωσης Πετρελαϊκών Εταιρειών.
Αντίθετα, η περιβαλλοντική οργάνωση Legambiente κατηγόρησε τη Ρώμη ότι καθυστέρησε να αντιδράσει.
«Η απόφαση καθυστέρησε απίστευτα.
Το δημοτικό συμβούλιο απαγορεύει τα ντιζελοκίνητα έπειτα από 10 ημέρες δηλητηριώδους ατμόσφαιρας» σημειώνεται σε μια ανακοίνωση.
www.bankingnews.gr
Την ίδια ώρα και άλλες πόλεις στην κεντρική και βόρεια Ιταλία επέβαλαν επίσης περιορισμούς με στόχο να μειώσουν τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων.
Το δημοτικό συμβούλιο της ιταλικής πρωτεύουσας απαγόρευσε την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, βαν και μοτοσικλετών τις ώρες αιχμής σήμερα Τρίτη 14 Ιανουαρίου, με τα πλέον ρυπογόνα οχήματα να απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους δρόμους από τα ξημερώματα έως το σούρουπο.
Η εντολή αφορά περίπου 1 εκατομμύριο οχήματα, προκαλώντας οργή στις πετρελαϊκές εταιρείες, που κατηγόρησαν το δημοτικό συμβούλιο ότι αντιδρά υπερβολικά.
Η παρατεταμένη περίοδος ενός ηλιόλουστου καιρού, χωρίς βροχοπτώσεις και ανέμους, οδήγησε τις αρχές στην κήρυξη συναγερμών για το νέφος σε ολόκληρη τη χώρα.
Τα επίπεδα ρύπανσης αυξήθηκαν κατακόρυφα και σε άλλες πόλεις της Ιταλίας, όπως το Μιλάνο, το Τορίνο, τη Φλωρεντία, την Πάρμα, αναγκάζοντας τις αρχές να επιβάλουν περιορισμούς στους οδηγούς.
Εντούτοις, η Ρώμη ήταν η μοναδική πόλη που απαγόρευσε όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Με ανακοίνωσή τους, οι αρχές της Ρώμης γνωστοποίησαν ότι η απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα παραταθεί για δύο ακόμη ημέρες, αύριο Τετάρτη και μεθαύριο Πέμπτη, εξαιτίας της υψηλής και ανυποχώρητης ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Το μέτρο δεν αφορά τα λεωφορεία, τα ταξί και άλλα δημόσια μέσα μεταφοράς.
«Πρόκειται για μια απόλυτα αδικαιολόγητη απόφαση από επιστημονική πλευρά, που δεν προσφέρει κανένα περιβαλλοντικό πλεονέκτημα και επομένως τιμωρεί, χωρίς να χρειάζεται, μια μεγάλη μερίδα πολιτών» τονίζεται σε ανακοίνωση της ιταλικής Ένωσης Πετρελαϊκών Εταιρειών.
Αντίθετα, η περιβαλλοντική οργάνωση Legambiente κατηγόρησε τη Ρώμη ότι καθυστέρησε να αντιδράσει.
«Η απόφαση καθυστέρησε απίστευτα.
Το δημοτικό συμβούλιο απαγορεύει τα ντιζελοκίνητα έπειτα από 10 ημέρες δηλητηριώδους ατμόσφαιρας» σημειώνεται σε μια ανακοίνωση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών