Τα έσοδα του κινεζικού κολοσσού αυξήθηκαν κατά +38% σε ετήσια βάση, στα 23,1 δισ. δολ.
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν τα κέρδη της Alibaba Group για το τέταρτο τρίμηνο του 2019, όπως ανακοίνωσε σήμερα (13/2) ο κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, με τα στοιχεία να αποδεικνύονται καλύτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού κατέγραψαν σημαντική άνοδο της τάξεως του +62% στα 7,2 δισ. δολ. (2,79 δολ. ανά μετοχή), έναντι 4,7 δισ. δολ. (1,8 δολ. ανά μετοχή) το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Παράλληλα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,6 δολ. έναντι 1,7 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2018, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι τα κέρδη θα διαμορφωθούν στα 2,27 δολ. ανά μετοχή.
Τα έσοδα της Alibaba αυξήθηκαν κατά +38% σε ετήσια βάση, στα 23,1 δισ. δολ. έναντι 16,7 δισ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών στα 22,86 δισ. δολ.
Όσον αφορά το συνολικό αριθμό ενεργών χρηστών της εταιρείας, σημειώθηκε άνοδος κατά 39 εκατ. άτομα σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2018, στα 824 εκατ. άτομα.
«Η συνεχής επένδυση στην αφοσίωση των χρηστών, ιδιαίτερα μέσω του περιεχομένου στο κοινωνικό εμπόριο, συνέβαλε στην έντονη αύξηση των ετήσιων ενεργών καταναλωτών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Daniel Zhang, προσθέτοντας ότι «ως αποτέλεσμα της ταχείας ανάπτυξής τους, οι υπηρεσίες cloud computing παρήγαγαν έσοδα άνω των 1,43 δισ. δολ. για πρώτη φορά μέσα σε ένα τρίμηνο».
Αναφερόμενη στο ζήτημα του κορωνοϊού, η Alibaba τόνισε ότι «κινητοπιήσαμε τις ισχυρές εμπορικές και τεχνολογικές δυνάμεις της εταιρείας για να υποστηρίξουμε πλήρως την καταπολέμηση της έξαρσης, να διασφαλίσουμε την παροχή καθημερινών αναγκών για τις κοινότητές μας και να εισαγάγουμε πρακτικά μέτρα ανακούφισης για τους εμπόρους μας».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού κατέγραψαν σημαντική άνοδο της τάξεως του +62% στα 7,2 δισ. δολ. (2,79 δολ. ανά μετοχή), έναντι 4,7 δισ. δολ. (1,8 δολ. ανά μετοχή) το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Παράλληλα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,6 δολ. έναντι 1,7 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2018, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι τα κέρδη θα διαμορφωθούν στα 2,27 δολ. ανά μετοχή.
Τα έσοδα της Alibaba αυξήθηκαν κατά +38% σε ετήσια βάση, στα 23,1 δισ. δολ. έναντι 16,7 δισ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών στα 22,86 δισ. δολ.
Όσον αφορά το συνολικό αριθμό ενεργών χρηστών της εταιρείας, σημειώθηκε άνοδος κατά 39 εκατ. άτομα σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2018, στα 824 εκατ. άτομα.
«Η συνεχής επένδυση στην αφοσίωση των χρηστών, ιδιαίτερα μέσω του περιεχομένου στο κοινωνικό εμπόριο, συνέβαλε στην έντονη αύξηση των ετήσιων ενεργών καταναλωτών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Daniel Zhang, προσθέτοντας ότι «ως αποτέλεσμα της ταχείας ανάπτυξής τους, οι υπηρεσίες cloud computing παρήγαγαν έσοδα άνω των 1,43 δισ. δολ. για πρώτη φορά μέσα σε ένα τρίμηνο».
Αναφερόμενη στο ζήτημα του κορωνοϊού, η Alibaba τόνισε ότι «κινητοπιήσαμε τις ισχυρές εμπορικές και τεχνολογικές δυνάμεις της εταιρείας για να υποστηρίξουμε πλήρως την καταπολέμηση της έξαρσης, να διασφαλίσουμε την παροχή καθημερινών αναγκών για τις κοινότητές μας και να εισαγάγουμε πρακτικά μέτρα ανακούφισης για τους εμπόρους μας».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών