Άλλη μια δοκιμασία καλείται να ξεπεράσει η αυτοκινητοβιομηχανία μετά από χτυπήματα, όπως το Dieselgate. Η επιδημία του νέου ιού μπορεί να πλήξει καίρια τον κλάδο, προειδοποιούν ειδικοί. Επαγρύπνηση και στη Γερμανία.όπως εκτιμούν εμπειρογνώμονες του κλάδου
Η επιδημία του κορωνοϊού στην Κίνα απειλεί και μπορεί να πλήξει βαριά καίρια την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς μόνο στην επαρχία Χουμπέι, που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλη περιοχή της χώρας, υπάρχουν δεκάδες εργοστάσια που κατασκευάζουν 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα τον χρόνο, ποσότητα που αντιστοιχεί σε ποσοστό του 8% του συνολικού αριθμού οχημάτων που κατασκευάζονται στην Κίνα.
Αυτό αναφέρεται σε μελέτη της εταιρείας παροχής συμβουλών Boston Consulting Group (BCG), που δημοσιεύει η Deutsche Welle.
Μάλιστα στην κατηγορία των ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων η Χουμπέι μετά την επαρχία Γκουανγκντόνγκ είναι το βασικότερο κέντρο παραγωγής αυτοκινήτων.
Βέβαια όχι μόνο στη Χουμπέι, αλλά και σε μια σειρά από άλλες επαρχίες, εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων ή εξαρτημάτων κατέβασαν ρολά.
Βέβαια, λόγω του κορωνοϊού έχουν υποστεί πλήγμα κι άλλοι κλάδοι της οικονομίας, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία έρχεται σε πρώτη θέση λόγω του αποφασιστικού ρόλου που διαδραματίζει η Κίνα, σύμφωνα με την BCG.
Συνολικά υπάρχουν 700 ξένοι και κινέζοι προμηθευτές στην αυστηρά απομονωμένη Βουχάν, την πρωτεύουσα της Χουμπέι.
Αλλά και ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων δραστηριοποιούνται στη Χουμπέι, σε ένα μεγάλο ποσοστό σε σύμπραξη με κινεζικές εταιρείες.
Έτσι, μία τυχόν μείωση της παραγωγής θα μπορούσε να έχει παγκόσμιες επιπτώσεις στην αλυσίδα προμήθειας υλικών, πχ. φρένων, ελαστικών, ή σασί.
Κάθε μια από αυτές τις κατηγορίες καταγράφει εξαγωγές ύψους 5 έως 6 δις δολάρια. Το ήμισυ εξ αυτών προορίζεται για αγορές στις ΗΠΑ και την ΕΕ.
Οι επιπτώσεις από την έλλειψη υλικών αυτοκινήτου θα μπορούν να γίνουν πολύ αισθητές στις έδρες αυτοκινητοβιομηχανιών με πολλές σχέσεις με την Κίνα, προφητέψουν οι σύμβουλοι της BCG.
Ίσως μάλιστα, όπως συστήνουν, θα πρέπει να μεταφέρουν τα συμφέροντα και τις δραστηριότητές τους σε άλλες χώρες.
Ιδιαίτερα για τη γερμανική βιομηχανία η Κίνα έχει τεράστια σημασία.
Για τις Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen και Porsche η Κίνα είναι η σημαντικότερη αγορά.
Το 40% των εξαγωγών της VW γίνεται στη χώρα.
Αλλά το ίδιο συμβαίνει και για άλλες παγκοσμίου εμβέλειας αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μείωση πωλήσεων παγκοσμίως
Τον περασμένο Ιανουάριο κατασκευάστηκαν 1,6 εκ αυτοκίνητα, 1/5 λιγότερα σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Ηταν η μεγαλύτερη μείωση από το 2012, επισημαίνει ο σύνδεσμος κατασκευών China Association of Automobile Manufactures.
Λόγω της επιδημίας οι καταναλωτές αποφεύγουν την αγορά αυτοκινήτων.
Ο σύνδεσμος υπολογίζει ότι λόγω του κορωνοϊού θα μειωθεί φέτος η κατασκευή αυτοκίνητων κατά ένα εκατομμύριο.
Η επιδημία έχει δείξει το «άσχημο πρόσωπό της» και στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η BMW παρέτεινε τις πρωτοχρονιάτικες διακοπές στις μεγαλύτερες παγκοσμίως εγκαταστάσεις της στο Σενγιάνγκ μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου.
Η διακοπή των εργασιών δεν φαίνεται προς το παρόν να επηρέασε το παγκόσμιο δίκτυο προώθησης αυτοκινήτων στην αγορά, σύμφωνα τουλάχιστον με τα όσα υποστηρίζει ο επικεφαλής της εταιρείας Όλιβερ Τσίπσε.
Για την VW η κατάσταση είναι διαφορετική.
Ο νέος ιός επηρέασε την παραγωγή του Ιανουαρίου.
αλλά και συνολικά καταγράφηκε μείωση 343.000 οχημάτων όλων των μοντέλων, ή 11,3% σε σχέση με πέρυσι.
Η μείωση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι γύρω στο 5,2%.
www.bankingnews.gr
Αυτό αναφέρεται σε μελέτη της εταιρείας παροχής συμβουλών Boston Consulting Group (BCG), που δημοσιεύει η Deutsche Welle.
Μάλιστα στην κατηγορία των ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων η Χουμπέι μετά την επαρχία Γκουανγκντόνγκ είναι το βασικότερο κέντρο παραγωγής αυτοκινήτων.
Βέβαια όχι μόνο στη Χουμπέι, αλλά και σε μια σειρά από άλλες επαρχίες, εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων ή εξαρτημάτων κατέβασαν ρολά.
Βέβαια, λόγω του κορωνοϊού έχουν υποστεί πλήγμα κι άλλοι κλάδοι της οικονομίας, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία έρχεται σε πρώτη θέση λόγω του αποφασιστικού ρόλου που διαδραματίζει η Κίνα, σύμφωνα με την BCG.
Σημαντική αγορά η Κίνα
Είναι η χώρα με τις περισσότερες πωλήσεις οχημάτων και παράλληλα σημαντική έδρα για παραγωγούς και προμηθευτές. Συνολικά υπάρχουν 700 ξένοι και κινέζοι προμηθευτές στην αυστηρά απομονωμένη Βουχάν, την πρωτεύουσα της Χουμπέι.
Αλλά και ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων δραστηριοποιούνται στη Χουμπέι, σε ένα μεγάλο ποσοστό σε σύμπραξη με κινεζικές εταιρείες.
Έτσι, μία τυχόν μείωση της παραγωγής θα μπορούσε να έχει παγκόσμιες επιπτώσεις στην αλυσίδα προμήθειας υλικών, πχ. φρένων, ελαστικών, ή σασί.
Κάθε μια από αυτές τις κατηγορίες καταγράφει εξαγωγές ύψους 5 έως 6 δις δολάρια. Το ήμισυ εξ αυτών προορίζεται για αγορές στις ΗΠΑ και την ΕΕ.
Οι επιπτώσεις από την έλλειψη υλικών αυτοκινήτου θα μπορούν να γίνουν πολύ αισθητές στις έδρες αυτοκινητοβιομηχανιών με πολλές σχέσεις με την Κίνα, προφητέψουν οι σύμβουλοι της BCG.
Ίσως μάλιστα, όπως συστήνουν, θα πρέπει να μεταφέρουν τα συμφέροντα και τις δραστηριότητές τους σε άλλες χώρες.
Ιδιαίτερα για τη γερμανική βιομηχανία η Κίνα έχει τεράστια σημασία.
Για τις Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen και Porsche η Κίνα είναι η σημαντικότερη αγορά.
Το 40% των εξαγωγών της VW γίνεται στη χώρα.
Αλλά το ίδιο συμβαίνει και για άλλες παγκοσμίου εμβέλειας αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μείωση πωλήσεων παγκοσμίως
Τον περασμένο Ιανουάριο κατασκευάστηκαν 1,6 εκ αυτοκίνητα, 1/5 λιγότερα σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Ηταν η μεγαλύτερη μείωση από το 2012, επισημαίνει ο σύνδεσμος κατασκευών China Association of Automobile Manufactures.
Λόγω της επιδημίας οι καταναλωτές αποφεύγουν την αγορά αυτοκινήτων.
Ο σύνδεσμος υπολογίζει ότι λόγω του κορωνοϊού θα μειωθεί φέτος η κατασκευή αυτοκίνητων κατά ένα εκατομμύριο.
Η επιδημία έχει δείξει το «άσχημο πρόσωπό της» και στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η BMW παρέτεινε τις πρωτοχρονιάτικες διακοπές στις μεγαλύτερες παγκοσμίως εγκαταστάσεις της στο Σενγιάνγκ μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου.
Η διακοπή των εργασιών δεν φαίνεται προς το παρόν να επηρέασε το παγκόσμιο δίκτυο προώθησης αυτοκινήτων στην αγορά, σύμφωνα τουλάχιστον με τα όσα υποστηρίζει ο επικεφαλής της εταιρείας Όλιβερ Τσίπσε.
Για την VW η κατάσταση είναι διαφορετική.
Ο νέος ιός επηρέασε την παραγωγή του Ιανουαρίου.
αλλά και συνολικά καταγράφηκε μείωση 343.000 οχημάτων όλων των μοντέλων, ή 11,3% σε σχέση με πέρυσι.
Η μείωση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι γύρω στο 5,2%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών