Τα στοιχεία της Γαλλικής Στατιστικής Υπηρεσίας ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Οριακή πτώση κατέγραψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γαλλία για τον Μάρτιο του 2020, σύμφωνα με τα σημερινά (27/3) στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας της χώρας, τα οποία αποδείχθηκαν καλύτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 103 μονάδες, έναντι 104 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι θα σημειωθεί μεγαλύτερη πτώση, στις 92 μονάδες.
Ο υποδείκτης που αφορά την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά υποχώρησε κατά -7 μονάδες, στις -16 μονάδες συνολικά, ενώ μεγαλύτερη ήταν η πτώση για τον υποδείκη που αφορά το μελλοντικό βιοτικό επίπεδο των καταναλωτών, και συγκεκριμένα κατά -10 μονάδες, στις -36 μονάδες συνολικά.
Παράλληλα, ο υποδείκτης που σχετίζεται με τις εκτιμήσεις των καταναλωτών για τη μελλοντική οικονομική τους κατάσταση μειώθηκε κατά -2 μονάδες, στις -7 μονάδες συνολικά, ενώ ο αντίστοιχος υποδείκτης που αφορά την οικονομική κατάσταση του παρελθόντος αυξήθηκε κατά 2 μονάδες, στις -13 μονάδες.
Όσον αφορά τον υποδείκτη που σχετίζεται με το βιοτικό επίπεδο των προηγούμενων μηνών στη Γαλλία, σημειώθηκε αύξηση κατά 4 μονάδες, στις -33 μονάδες συνολικά, ενώ η Στατιστική Υπηρεσία αναφέρει ότι οι ανησυχίες των καταναλωτών για την ανεργία αυξήθηκε ήδη από τις αρχές Μαρτίου, πριν την ανακοίνωση του lockdown.
Σημειώνεται ότι η έρευνα της Στατισικής Υπηρεσίας της Γαλλίας πραγματοποιήθηκε από τις 28 Φεβρουαρίου μέχρι τις 17 Μαρτίου.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 103 μονάδες, έναντι 104 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι θα σημειωθεί μεγαλύτερη πτώση, στις 92 μονάδες.
Ο υποδείκτης που αφορά την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά υποχώρησε κατά -7 μονάδες, στις -16 μονάδες συνολικά, ενώ μεγαλύτερη ήταν η πτώση για τον υποδείκη που αφορά το μελλοντικό βιοτικό επίπεδο των καταναλωτών, και συγκεκριμένα κατά -10 μονάδες, στις -36 μονάδες συνολικά.
Παράλληλα, ο υποδείκτης που σχετίζεται με τις εκτιμήσεις των καταναλωτών για τη μελλοντική οικονομική τους κατάσταση μειώθηκε κατά -2 μονάδες, στις -7 μονάδες συνολικά, ενώ ο αντίστοιχος υποδείκτης που αφορά την οικονομική κατάσταση του παρελθόντος αυξήθηκε κατά 2 μονάδες, στις -13 μονάδες.
Όσον αφορά τον υποδείκτη που σχετίζεται με το βιοτικό επίπεδο των προηγούμενων μηνών στη Γαλλία, σημειώθηκε αύξηση κατά 4 μονάδες, στις -33 μονάδες συνολικά, ενώ η Στατιστική Υπηρεσία αναφέρει ότι οι ανησυχίες των καταναλωτών για την ανεργία αυξήθηκε ήδη από τις αρχές Μαρτίου, πριν την ανακοίνωση του lockdown.
Σημειώνεται ότι η έρευνα της Στατισικής Υπηρεσίας της Γαλλίας πραγματοποιήθηκε από τις 28 Φεβρουαρίου μέχρι τις 17 Μαρτίου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών