Οι απώλειες παραγωγής σε ολόκληρη την ΕΕ μετά το κλείσιμο των περισσοτέρων εργοστασίων είναι περίπου 1,23 εκατ. οχήματα, ενώ περίπου 1,28 εκατ. εργαζόμενοι πλήττονται άμεσα
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης εκπέμπουν «SOS» και ζητούν άμεση υποστήριξη από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς υπάρχει μεγάλη μείωση στην παραγωγή αυτοκινήτων.
Ωστόσο είναι αμφίβολο όταν ξεπεραστεί η πανδημία, αν θα μπορέσουν να κάνουν ολική επανεκκίνηση και να πιάσουν τους στόχους που αρχικά έχουν θέσει.
Οι απώλειες παραγωγής σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά και το κλείσιμο των περισσοτέρων εργοστασίων είναι περίπου 1,23 εκατομμύρια οχήματα, ενώ περίπου 1,28 εκατομμύρια εργαζόμενοι πλήττονται άμεσα από τα μέτρα που έχουν παρθεί.
Φυσικά δεν λείπουν και οι φωνές ορισμένων αναλυτών που κάνουν λόγο ότι μόλις ξεπεραστεί η πανδημία, τα εργοστάσια θα χρειαστεί να δουλέψουν εντατικά για να καλύψουν το χαμένο έδαφος, καθώς δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον.
Και στηρίζουν την αισιοδοξία τους στην μεγάλη αύξηση των πωλήσεων της Κίνας που καταγράφουν πλέον άνοδο άνω του 200%.
Φυσικά στην Ευρώπη τα πράγματα είναι σήμερα διαφορετικά, καθώς δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε την μεγάλη ζημιά που έχουν υποστεί οι πωλήσεις στη Γαλλία που τον Μάρτιο μειώθηκαν κατά 72%.
Το ίδιο δύσκολο είναι και το κλίμα στον τομέα των ελαστικών, καθώς η Continental δήλωσε ότι περίπου 30.000 εργαζόμενοι θα αναγκαστούν να λάβουν βοήθημα από τις κυβερνήσεις τους ή κάποιοι θα αναγκαστούν να δουλεύουν με μειωμένο ωράριο.
Το ίδιο μήκος κυμαίνονται και οι ενέργειες της Valeo που κάνει αυτή την περίοδο περικοπές σε κάθε τομέα. Στην Σουηδία, από την άλλη, η πτώση των πωλήσεων τον Μάρτιο ήταν 8,6%.
Και αυτό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν παραγγελθεί αρκετούς μήνες νωρίτερα.
Σε αυτό που συμφωνούν όλοι οι επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι ότι ένα ισχυρό χαρτί ανάκαμψης αποτελεί η ηλεκτροκίνηση, πάνω στην οποία όλες οι εταιρείες αισιοδοξούν ότι θα μπορέσουν να ανακάμψουν κάνοντας την ολική επανεκκίνηση που θα τους δώσει υψηλές πωλήσεις και την επιθυμητή κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Ωστόσο είναι αμφίβολο όταν ξεπεραστεί η πανδημία, αν θα μπορέσουν να κάνουν ολική επανεκκίνηση και να πιάσουν τους στόχους που αρχικά έχουν θέσει.
Οι απώλειες παραγωγής σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά και το κλείσιμο των περισσοτέρων εργοστασίων είναι περίπου 1,23 εκατομμύρια οχήματα, ενώ περίπου 1,28 εκατομμύρια εργαζόμενοι πλήττονται άμεσα από τα μέτρα που έχουν παρθεί.
Φυσικά δεν λείπουν και οι φωνές ορισμένων αναλυτών που κάνουν λόγο ότι μόλις ξεπεραστεί η πανδημία, τα εργοστάσια θα χρειαστεί να δουλέψουν εντατικά για να καλύψουν το χαμένο έδαφος, καθώς δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον.
Και στηρίζουν την αισιοδοξία τους στην μεγάλη αύξηση των πωλήσεων της Κίνας που καταγράφουν πλέον άνοδο άνω του 200%.
Φυσικά στην Ευρώπη τα πράγματα είναι σήμερα διαφορετικά, καθώς δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε την μεγάλη ζημιά που έχουν υποστεί οι πωλήσεις στη Γαλλία που τον Μάρτιο μειώθηκαν κατά 72%.
Το ίδιο δύσκολο είναι και το κλίμα στον τομέα των ελαστικών, καθώς η Continental δήλωσε ότι περίπου 30.000 εργαζόμενοι θα αναγκαστούν να λάβουν βοήθημα από τις κυβερνήσεις τους ή κάποιοι θα αναγκαστούν να δουλεύουν με μειωμένο ωράριο.
Το ίδιο μήκος κυμαίνονται και οι ενέργειες της Valeo που κάνει αυτή την περίοδο περικοπές σε κάθε τομέα. Στην Σουηδία, από την άλλη, η πτώση των πωλήσεων τον Μάρτιο ήταν 8,6%.
Και αυτό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν παραγγελθεί αρκετούς μήνες νωρίτερα.
Σε αυτό που συμφωνούν όλοι οι επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι ότι ένα ισχυρό χαρτί ανάκαμψης αποτελεί η ηλεκτροκίνηση, πάνω στην οποία όλες οι εταιρείες αισιοδοξούν ότι θα μπορέσουν να ανακάμψουν κάνοντας την ολική επανεκκίνηση που θα τους δώσει υψηλές πωλήσεις και την επιθυμητή κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών