Το ερώτημα στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι αναλυτές και οι επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών στην μετά τον κορωνοϊό εποχή, είναι αν σε πρώτη φάση η Κίνα θα μπορέσει να ανατάξει τις δυνάμεις της στον κλάδο
Το ερώτημα στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι αναλυτές και οι επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών στην μετά τον κορωνοϊό εποχή, είναι αν σε πρώτη φάση η Κίνα θα μπορέσει να ανατάξει τις δυνάμεις της στον κλάδο του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να υπάρξει ελπίδα ανάπτυξης σε τέτοιο βαθμό που θα δικαιολογούνται οι τεράστιες επενδύσεις δισ. ευρώ που έχουν γίνει τα προηγούμενα χρόνια.
Αν τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά, τότε και ο αντίκτυπος θα είναι αρνητικός και οι ισολογισμοί των αυτοκινητοβιομηχανιών θα είναι εκτός βιωσιμότητας.
Μάλιστα δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και τις αναρίθμητες, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις που κινούνται στο χώρο του αυτοκινήτου (after sales) και που γνωρίζουν και αυτές μεγάλη ύφεση.
Η Κίνα όλα τα προηγούμενα χρόνια αποτέλεσε την αγορά που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Για παράδειγμα η VW είναι μια ευρωπαϊκή εταιρεία που είναι καλά τοποθετημένη σ' αυτήν, καθώς παράγει στην Κίνα το 35% των αυτοκινήτων της σε 23 εργοστάσια, με πωλήσεις άνω των 4 εκατομμύριων μονάδων που μεταφράζονται σε πάνω από 6 δις ευρώ τζίρο. Φυσικά στην Κίνα πολύ μεγάλο ποσοστό τοποθέτησης έχει η GM με πάνω από το 25% της συνολικής παραγωγής της, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και το γεγονός ότι σε παρόμοια θέση βρίσκονται η Honda με πάνω από 30%, ο όμιλος Daimler με πάνω από 22%, η Nissan, η Hyundai, η Toyota και η Ford. Πολύ μικρή συμμετοχή στην Κίνα έχει ο όμιλος PSA (4%) και ο όμιλος FCA.
Με δεδομένο ότι τον τελευταίο χρόνο στο Πεκίνο η Honda, η BMW, ο όμιλος Daimler και η Toyota είχαν αύξηση των πωλήσεων, υπήρξε προγραμματισμός νέων επενδύσεων στην Κίνα. Σχέδια που έχουν παγώσει μέχρι νεωτέρας.
Όλοι περιμένουν με κομμένη την ανάσα να δουν πως θα κινηθεί η αγορά της Κίνας, αναπροσαρμόζοντας τα πλάνα και στον σχεδιασμό τους για τις μελλοντικές κινήσεις τους σε Ευρώπη και Αμερική.
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες οφείλουν σε έναν βαθμό να κοιτάξουν με μεγαλύτερη ευελιξία τις αντιπροσωπείες κάθε χώρας που εδώ και μήνες έχουν αδιάθετα εκατοντάδες αυτοκίνητα, που αποτελεί ένα μεγάλο πλήγμα στην ρευστότητά τους.
Και αυτές με την σειρά τους οφείλουν να δυο τους εμπόρους-αντιπροσώπους τους που και αυτοί έχουν έρθει σε δεινή θέση τους τελευταίους μήνες πετυχαίνοντας ανεμικές πωλήσεις.
Είναι δηλαδή μια αλυσίδα που αν σπάσει ένας κρίκος θα χαθεί ο συγχρονισμός και η μετάδοση της ρευστότητας.
Όλα αυτά μένουν να επιβεβαιωθούν ή να διαψευστούν από την ίδια αγορά.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, το ενθαρρυντικό στην Κίνα είναι ότι οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων έχουν ξεκινήσει, γεγονός που γεμίζει με αισιοδοξία την συγκεκριμένη αγορά.
Πριν από λίγες ημέρες ο οργανισμός επιβατικών αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Κίνα τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση που έφτασε το 40,8%, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου χρόνου, φτάνοντας τις 1,08 εκατομμύρια μονάδες.
Όλα αυτά όταν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις είχαν υποχωρήσει 79%, καθώς η πανδημία έφερε πολύ μεγάλη ύφεση.
Δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που κάνουν λόγο για να βίαιη άνοδο των πωλήσεων στην μετά τον κορωνοϊό εποχή.
Σε τέτοιο βαθμό που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν και πάλι να λειτουργούν σε φουλ ρυθμούς για να καλύψουν το χαμένο έδαφος.
Όπως και να έχει, οι αγορές θέλουν χρόνο, υπομονή και σωστό προγραμματισμό για να μπορέσουν και πάλι να βρουν το βηματισμό τους.
www.bankingnews.gr
Αν τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά, τότε και ο αντίκτυπος θα είναι αρνητικός και οι ισολογισμοί των αυτοκινητοβιομηχανιών θα είναι εκτός βιωσιμότητας.
Μάλιστα δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και τις αναρίθμητες, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις που κινούνται στο χώρο του αυτοκινήτου (after sales) και που γνωρίζουν και αυτές μεγάλη ύφεση.
Η Κίνα όλα τα προηγούμενα χρόνια αποτέλεσε την αγορά που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Για παράδειγμα η VW είναι μια ευρωπαϊκή εταιρεία που είναι καλά τοποθετημένη σ' αυτήν, καθώς παράγει στην Κίνα το 35% των αυτοκινήτων της σε 23 εργοστάσια, με πωλήσεις άνω των 4 εκατομμύριων μονάδων που μεταφράζονται σε πάνω από 6 δις ευρώ τζίρο. Φυσικά στην Κίνα πολύ μεγάλο ποσοστό τοποθέτησης έχει η GM με πάνω από το 25% της συνολικής παραγωγής της, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και το γεγονός ότι σε παρόμοια θέση βρίσκονται η Honda με πάνω από 30%, ο όμιλος Daimler με πάνω από 22%, η Nissan, η Hyundai, η Toyota και η Ford. Πολύ μικρή συμμετοχή στην Κίνα έχει ο όμιλος PSA (4%) και ο όμιλος FCA.
Με δεδομένο ότι τον τελευταίο χρόνο στο Πεκίνο η Honda, η BMW, ο όμιλος Daimler και η Toyota είχαν αύξηση των πωλήσεων, υπήρξε προγραμματισμός νέων επενδύσεων στην Κίνα. Σχέδια που έχουν παγώσει μέχρι νεωτέρας.
Όλοι περιμένουν με κομμένη την ανάσα να δουν πως θα κινηθεί η αγορά της Κίνας, αναπροσαρμόζοντας τα πλάνα και στον σχεδιασμό τους για τις μελλοντικές κινήσεις τους σε Ευρώπη και Αμερική.
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες οφείλουν σε έναν βαθμό να κοιτάξουν με μεγαλύτερη ευελιξία τις αντιπροσωπείες κάθε χώρας που εδώ και μήνες έχουν αδιάθετα εκατοντάδες αυτοκίνητα, που αποτελεί ένα μεγάλο πλήγμα στην ρευστότητά τους.
Και αυτές με την σειρά τους οφείλουν να δυο τους εμπόρους-αντιπροσώπους τους που και αυτοί έχουν έρθει σε δεινή θέση τους τελευταίους μήνες πετυχαίνοντας ανεμικές πωλήσεις.
Είναι δηλαδή μια αλυσίδα που αν σπάσει ένας κρίκος θα χαθεί ο συγχρονισμός και η μετάδοση της ρευστότητας.
Όλα αυτά μένουν να επιβεβαιωθούν ή να διαψευστούν από την ίδια αγορά.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, το ενθαρρυντικό στην Κίνα είναι ότι οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων έχουν ξεκινήσει, γεγονός που γεμίζει με αισιοδοξία την συγκεκριμένη αγορά.
Πριν από λίγες ημέρες ο οργανισμός επιβατικών αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Κίνα τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση που έφτασε το 40,8%, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου χρόνου, φτάνοντας τις 1,08 εκατομμύρια μονάδες.
Όλα αυτά όταν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις είχαν υποχωρήσει 79%, καθώς η πανδημία έφερε πολύ μεγάλη ύφεση.
Δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που κάνουν λόγο για να βίαιη άνοδο των πωλήσεων στην μετά τον κορωνοϊό εποχή.
Σε τέτοιο βαθμό που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν και πάλι να λειτουργούν σε φουλ ρυθμούς για να καλύψουν το χαμένο έδαφος.
Όπως και να έχει, οι αγορές θέλουν χρόνο, υπομονή και σωστό προγραμματισμό για να μπορέσουν και πάλι να βρουν το βηματισμό τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών