Εκλογές ΗΠΑ: Η προεκλογική εκστρατεία του Biden αντιμετωπίζει τη μεγάλη πρόκληση της ενίσχυσης της διαδικτυακής επιρροής του 77χρονου
H προεκλογική εκστρατεία του Biden, υποψηφίου για το προεδρικό χρίσμα των Δημοκρατικών, βρίσκεται αντιμέτωπη με μία σοβαρή πρόκληση.
Η πρόκληση αυτή για την ομάδα της προεκλογικής εκστρατείας του είναι πως μπορεί να κάνει τον 77χρονο Biden, ο οποίος παραδέχεται ότι χρειάζεται τη βοήθεια της εγγονής του για το κινητό του τηλέφωνο και παρουσιάζει τον εαυτό του ως σοβαρό και λογικό, να γίνει ο ίδιος «viral» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτώντας ουσιαστική επιρροή στο διαδίκτυο, όπως σχολιάζει το Politico.
Αυτή η πολύπλοκη πρόκληση βρίσκεται απαιτητικά στο κέντρο της προσοχής της προεκλογικής εκστρατείας του Biden, καθώς προσπαθεί να αναβαθμίσει την ψηφιακή του παρουσία για να ανταγωνιστεί έναν αντίπαλο (τον πρόεδρο Trump) που όχι μόνο κατανοεί ενστικτωδώς πως να προκαλεί θόρυβο στο διαδίκτυο, αλλά και υπερηφανεύεται για μία μαζική και εξελιγμένη ψηφιακή εκστρατεία, προκειμένου να ενισχύσει το (προεκλογικό) μήνυμά του.
Μέχρι σήμερα, η πολύ μικρή ψηφιακή ομάδα των περίπου 25 ατόμων στην προεκλογική εκστρατεία του Biden έχει αποφασίσει στις περισσότερες περιπτώσεις, να αποφεύγει την επιθετική τακτική που ακολουθεί η εκστρατεία για την επανεκλογή του προέδρου Trump, επιλέγοντας την ανάδειξη θεμάτων που έχουν επιλεγεί για να εμπνέουν.
Το πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει κανείς που να το κατανοεί καλύτερα από τον Trump, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (αλλά και οι αλγόριθμοι τους) ανταμείβουν τον κομπασμό και τη διαμάχη.
Με δεδομένη τη συλλογή των «γλυκανάλατων» βίντεο που αναρτήθηκαν στη σελίδα του Biden στο Facebook, είναι τα επικριτικά βίντεο του Trump, αυτά που συνήθως έχουν την μεγαλύτερη θέαση.
www.bankingnews.gr
Η πρόκληση αυτή για την ομάδα της προεκλογικής εκστρατείας του είναι πως μπορεί να κάνει τον 77χρονο Biden, ο οποίος παραδέχεται ότι χρειάζεται τη βοήθεια της εγγονής του για το κινητό του τηλέφωνο και παρουσιάζει τον εαυτό του ως σοβαρό και λογικό, να γίνει ο ίδιος «viral» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτώντας ουσιαστική επιρροή στο διαδίκτυο, όπως σχολιάζει το Politico.
Αυτή η πολύπλοκη πρόκληση βρίσκεται απαιτητικά στο κέντρο της προσοχής της προεκλογικής εκστρατείας του Biden, καθώς προσπαθεί να αναβαθμίσει την ψηφιακή του παρουσία για να ανταγωνιστεί έναν αντίπαλο (τον πρόεδρο Trump) που όχι μόνο κατανοεί ενστικτωδώς πως να προκαλεί θόρυβο στο διαδίκτυο, αλλά και υπερηφανεύεται για μία μαζική και εξελιγμένη ψηφιακή εκστρατεία, προκειμένου να ενισχύσει το (προεκλογικό) μήνυμά του.
Μέχρι σήμερα, η πολύ μικρή ψηφιακή ομάδα των περίπου 25 ατόμων στην προεκλογική εκστρατεία του Biden έχει αποφασίσει στις περισσότερες περιπτώσεις, να αποφεύγει την επιθετική τακτική που ακολουθεί η εκστρατεία για την επανεκλογή του προέδρου Trump, επιλέγοντας την ανάδειξη θεμάτων που έχουν επιλεγεί για να εμπνέουν.
Το πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει κανείς που να το κατανοεί καλύτερα από τον Trump, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (αλλά και οι αλγόριθμοι τους) ανταμείβουν τον κομπασμό και τη διαμάχη.
Με δεδομένη τη συλλογή των «γλυκανάλατων» βίντεο που αναρτήθηκαν στη σελίδα του Biden στο Facebook, είναι τα επικριτικά βίντεο του Trump, αυτά που συνήθως έχουν την μεγαλύτερη θέαση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών