Συντριβή αεροσκάφους στο Πακιστάν: Τουλάχιστον δύο επιζώντες μεταξύ των 99 επιβαινόντων
Τουλάχιστον δύο επιβάτες του Airbus που συνετρίβη σήμερα 22/5 σε κατοικημένη περιοχή στο Καράτσι σώθηκαν, ωστόσο οι αρχές φοβούνται ότι οι περισσότεροι άλλοι έχουν σκοτωθεί ενώ άγνωστο παραμένει ακόμη αν υπάρχουν θύματα –και πόσα είναι αυτά– μεταξύ των ανθρώπων που βρίσκονταν στα σπίτια τους και στον δρόμο.
Μέχρι στιγμής έχει επιβεβαιωθεί ο θάνατος 41 ανθρώπων, από τους 99 που επέβαιναν στο αεροσκάφος, όπως ανακοίνωσε ο γενικός διευθυντής της Pakistan International Airlines, ο A. Malic.
Πυκνός καπνός υψώνεται από την περιοχή όπου κατέπεσε το αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση PK8303.
Τμήματα της διαλυμένης ατράκτου έχουν σκορπίσει στον δρόμο, ανάμεσα στα πολυώροφα κτίρια και ασθενοφόρα προσπαθούν να περάσουν ανάμεσα από το πλήθος.
Τουλάχιστον δύο είναι οι επιζώντες.
Μεταξύ αυτών και ο Z. Masoud, ο πρόεδρος της Τράπεζας του Παντζάμπ, όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση της επαρχίας Σιντ.
Η Τράπεζα διευκρίνισε ότι ο πρόεδρός της φέρει κατάγματα αλλά έχει τις αισθήσεις του και "ανταποκρίνεται".
Ο Simin Jamali, εκτελεστικός διευθυντής του κοντινού νοσοκομείου Τζίνα είπε ότι μεταφέρθηκαν εκεί 17 νεκροί ενώ έκανε λόγο και για 6 τραυματίες.
"Το αεροπλάνο χτύπησε πρώτα σε έναν πύργο κινητής τηλεφωνίας και μετά έπεσε στα σπίτια" ανέφερε ένας αυτόπτης μάρτυρας, ο S. Ahmed.
Το Airbus A320 εκτελούσε πτήση από τη Λαχόρη για το Καράτσι.
Οι πτήσεις εσωτερικού μόλις ξανάρχισαν στο Πακιστάν, μετά τη λήξη της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
Χάσαμε τις μηχανές
Το δυστύχημα σημειώνεται παραμονές της μουσουλμανικής γιορτής του Αΐντ, όταν πολλοί Πακιστανοί ταξιδεύουν για να επισκεφθούν τις οικογένειές τους.
Το αεροσκάφος έκανε για δεύτερη φορά προσπάθεια να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Καράτσι.
Ο πιλότος είπε στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι έχασε ισχύ και από τις δύο μηχανές, σύμφωνα με τον ηχογραφημένο διάλογο που μεταφορτώθηκε στον έγκυρο ιστότοπο παρακολούθησης της αεροπλοΐας liveatc.net.
"Γυρίζουμε πίσω, κύριε, χάσαμε τις μηχανές", ακούγεται να λέει μια ανδρική φωνή.
Ο ελεγκτής ελευθερώνει και τους δύο διαδρόμους του αεροδρομίου για την προσγείωση, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα ο ίδιος άνδρας φωνάζει: Mayday! Mayday! Mayday!.
Ακολουθεί σιωπή…
"Το τελευταίο που ακούσαμε από τον πιλότο ήταν ότι είχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα", είπε ένας εκπρόσωπος της κρατικής εταιρείας αερομεταφορών, ο A. Han.
"Του είπαν από το αεροδρόμιο ότι και οι δύο διάδρομοι ήταν έτοιμοι και μπορούσε να προσγειωθεί αλλά εκείνος αποφάσισε να κάνει μια στροφή.
Είναι ένα πολύ τραγικό συμβάν", πρόσθεσε.
Ένας άλλος υψηλόβαθμος αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας είπε στο πρακτορείο Reuters ότι φαίνεται πως δεν κατάφερε να κατεβάσει το σύστημα προσγείωσης κατά την πρώτη απόπειρα, λόγω κάποιας τεχνικής βλάβης.
Είναι ωστόσο ακόμη πολύ νωρίς για να εξακριβωθούν τα αίτια του δυστυχήματος, πρόσθεσε.
Στην πυκνοκατοικημένη περιοχή του δυστυχήματος έχουν σπεύσει σωστικά συνεργεία, στρατιώτες και ειδικοί της υπηρεσίας ασφάλειας των αερομεταφορών.
Το επόμενο βήμα θα είναι η ανεύρεση των "μαύρων κουτιών" όπου καταγράφονται τα δεδομένα της πτήσης και οι διάλογοι μεταξύ πιλότων και ελεγκτών.
Τα στοιχεία αυτά θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για να καθοριστούν τα αίτια της συντριβής.
Ο πρωθυπουργός της Ινδίας N. Mondi ήταν από τους πρώτους ηγέτες που εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην κυβέρνηση του Πακιστάν.
Η χειρότερη αεροπορική τραγωδία στην ιστορία του Πακιστάν συνέβη το 2010, όταν ένα AirBlue συνετρίβη κοντά στην Ισλαμαμπάντ με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 152 άνθρωποι.
www.bankingnews.gr
Μέχρι στιγμής έχει επιβεβαιωθεί ο θάνατος 41 ανθρώπων, από τους 99 που επέβαιναν στο αεροσκάφος, όπως ανακοίνωσε ο γενικός διευθυντής της Pakistan International Airlines, ο A. Malic.
Πυκνός καπνός υψώνεται από την περιοχή όπου κατέπεσε το αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση PK8303.
Τμήματα της διαλυμένης ατράκτου έχουν σκορπίσει στον δρόμο, ανάμεσα στα πολυώροφα κτίρια και ασθενοφόρα προσπαθούν να περάσουν ανάμεσα από το πλήθος.
Τουλάχιστον δύο είναι οι επιζώντες.
Μεταξύ αυτών και ο Z. Masoud, ο πρόεδρος της Τράπεζας του Παντζάμπ, όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση της επαρχίας Σιντ.
Η Τράπεζα διευκρίνισε ότι ο πρόεδρός της φέρει κατάγματα αλλά έχει τις αισθήσεις του και "ανταποκρίνεται".
Ο Simin Jamali, εκτελεστικός διευθυντής του κοντινού νοσοκομείου Τζίνα είπε ότι μεταφέρθηκαν εκεί 17 νεκροί ενώ έκανε λόγο και για 6 τραυματίες.
"Το αεροπλάνο χτύπησε πρώτα σε έναν πύργο κινητής τηλεφωνίας και μετά έπεσε στα σπίτια" ανέφερε ένας αυτόπτης μάρτυρας, ο S. Ahmed.
Το Airbus A320 εκτελούσε πτήση από τη Λαχόρη για το Καράτσι.
Οι πτήσεις εσωτερικού μόλις ξανάρχισαν στο Πακιστάν, μετά τη λήξη της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
Χάσαμε τις μηχανές
Το δυστύχημα σημειώνεται παραμονές της μουσουλμανικής γιορτής του Αΐντ, όταν πολλοί Πακιστανοί ταξιδεύουν για να επισκεφθούν τις οικογένειές τους.
Το αεροσκάφος έκανε για δεύτερη φορά προσπάθεια να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Καράτσι.
Ο πιλότος είπε στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι έχασε ισχύ και από τις δύο μηχανές, σύμφωνα με τον ηχογραφημένο διάλογο που μεταφορτώθηκε στον έγκυρο ιστότοπο παρακολούθησης της αεροπλοΐας liveatc.net.
"Γυρίζουμε πίσω, κύριε, χάσαμε τις μηχανές", ακούγεται να λέει μια ανδρική φωνή.
Ο ελεγκτής ελευθερώνει και τους δύο διαδρόμους του αεροδρομίου για την προσγείωση, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα ο ίδιος άνδρας φωνάζει: Mayday! Mayday! Mayday!.
Ακολουθεί σιωπή…
"Το τελευταίο που ακούσαμε από τον πιλότο ήταν ότι είχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα", είπε ένας εκπρόσωπος της κρατικής εταιρείας αερομεταφορών, ο A. Han.
"Του είπαν από το αεροδρόμιο ότι και οι δύο διάδρομοι ήταν έτοιμοι και μπορούσε να προσγειωθεί αλλά εκείνος αποφάσισε να κάνει μια στροφή.
Είναι ένα πολύ τραγικό συμβάν", πρόσθεσε.
Ένας άλλος υψηλόβαθμος αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας είπε στο πρακτορείο Reuters ότι φαίνεται πως δεν κατάφερε να κατεβάσει το σύστημα προσγείωσης κατά την πρώτη απόπειρα, λόγω κάποιας τεχνικής βλάβης.
Είναι ωστόσο ακόμη πολύ νωρίς για να εξακριβωθούν τα αίτια του δυστυχήματος, πρόσθεσε.
Στην πυκνοκατοικημένη περιοχή του δυστυχήματος έχουν σπεύσει σωστικά συνεργεία, στρατιώτες και ειδικοί της υπηρεσίας ασφάλειας των αερομεταφορών.
Το επόμενο βήμα θα είναι η ανεύρεση των "μαύρων κουτιών" όπου καταγράφονται τα δεδομένα της πτήσης και οι διάλογοι μεταξύ πιλότων και ελεγκτών.
Τα στοιχεία αυτά θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για να καθοριστούν τα αίτια της συντριβής.
Ο πρωθυπουργός της Ινδίας N. Mondi ήταν από τους πρώτους ηγέτες που εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην κυβέρνηση του Πακιστάν.
Η χειρότερη αεροπορική τραγωδία στην ιστορία του Πακιστάν συνέβη το 2010, όταν ένα AirBlue συνετρίβη κοντά στην Ισλαμαμπάντ με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 152 άνθρωποι.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών