Τελευταία Νέα
Διεθνή

Αυξημένες κατά 20% σε σχέση με το 2019, ξεκινούν από15/6 οι ναυλωμένες πτήσεις των Αυστριακών Αερογραμμών προς Ελλάδα

Αυξημένες κατά 20% σε σχέση με το 2019, ξεκινούν από15/6 οι ναυλωμένες πτήσεις των Αυστριακών Αερογραμμών προς Ελλάδα
Έπειτα από τρίμηνη διακοπή λόγω κορωνοϊού, οι Αυστριακές Αερογραμμές ξεκινούν και πάλι, από την ερχόμενη Δευτέρα 15 Ιουνίου, τις πτήσεις τους προς 36 ευρωπαϊκούς προορισμούς
Έπειτα από τρίμηνη διακοπή εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, οι Αυστριακές Αερογραμμές Austrian Airlines (AUA) ξεκινούν και πάλι, από την ερχόμενη Δευτέρα 15 Ιουνίου, τις πτήσεις τους προς 36 ευρωπαϊκούς προορισμούς, έχοντας ήδη ανακοινώσει την αύξηση κατά 20% (αντί της αρχικά προγραμματισμένης αύξησης κατά 5%) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, του αριθμού των ναυλωμένων πτήσεών τους προς την Ελλάδα τον μήνα Ιούλιο.
Την πρώτη εβδομάδα της επανεκκίνησης, από τις 15 έως τις 21 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες συνδέσεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Άμστερνταμ, Βασιλεία, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Βουκουρέστι, Ντουμπρόβνικ, Ντίσελντορφ, Φραγκφούρτη, Γενεύη, Αμβούργο, Κοπεγχάγη, Λάρνακα, Μόναχο, Παρίσι, Πρίστινα, Σαράγεβο, Σκόπια, Σόφια, Στουτγάρδη, Τελ Αβίβ, Τίρανα, Βάρνα και Ζυρίχη. Εξαιτίας της παράτασης των εκεί απαγορεύσεων προσγείωσης, οι πτήσεις της AUA προς Κίεβο, Λονδίνο, Μιλάνο και Στοκχόλμη δεν θα πραγματοποιούνται από τα μέσα Ιουνίου, αλλά από τις αρχές Ιουλίου.
Μόλις χθες 10/6, η αυστριακή κυβέρνηση είχε ανακοινώσει πως οι Αυστριακοί που θα περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα, την Ιταλία ή την Κροατία, θα μπορούν να επιστρέφουν στη χώρα τους από τις 16 Ιουνίου και μετά χωρίς πλέον περιορισμούς.
Από αυτή την ημερομηνία θα αποκατασταθεί η ελευθερία ταξιδιού σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ και η είσοδος στην Αυστρία θα είναι και πάλι δυνατή από συνολικά 31 χώρες, χωρίς να πρέπει να υπάρχει αρνητικό διαγνωστικό τεστ για κορωνοϊό ή να πρέπει να τεθεί κανείς σε 14ήμερη καραντίνα.
Από τον Ιούλιο, η AUA θα εκτελεί και πάλι διηπειρωτικές πτήσεις και αεροσκάφη της μεγάλων αποστάσεων θα απογειωθούν ξανά, αρχικά προς Μπανγκόκ, Σικάγο, Νέα Υόρκη και Ουάσινγκτον, ενώ, όπως τόνισε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Αντρέας Ότο, η καλή ζήτηση επιτρέπει να συνεχίσει να αυξάνεται η προσφορά σε επιπλέον προορισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί, πως στην προ-κορωνοϊού εποχή και συγκεκριμένα στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου, ο εθνικός αερομεταφορέας της Αυστρίας (Austrian Airlines), παρουσιάζοντας το πρόγραμμά του για το 2020, προέβλεπε για εφέτος το καλοκαίρι έως και 70 πτήσεις την εβδομάδα – κατά 12 περισσότερες από το 2019 -- προς 19 προορισμούς στην Ελλάδα.
Έπειτα από μία σχεδόν πεντάχρονη διακοπή, θα δρομολογούνταν και πάλι από τον Μάιο απευθείας πτήσεις από τη Βιέννη προς την Καβάλα και προς την Σάμο, που θα προστίθεντο στους προορισμούς στην Ελλάδα, με τους οποίους οι Austrian Airlines συνέδεαν κατά τους θερινούς μήνες τις κυριότερες αυστριακές πόλεις.
Στο πρόγραμμα προβλεπόταν επίσης ότι οι εβδομαδιαίες πτήσεις προς τη Ρόδο θα αυξάνονταν από τρεις σε οκτώ, όπως επίσης θα αυξάνονταν από τέσσερις σε επτά οι πτήσεις προς το Ηράκλειο.
Κατά μία επιπλέον, σε πέντε, επρόκειτο να αυξηθούν οι πτήσεις προς την Κέρκυρα και σε σε τρεις εκείνες προς την Κω, ενώ αμετάβλητες θα παρέμεναν στο θερινό πρόγραμμα οι πτήσεις προς τους “κλασικούς” προορισμούς Ζάκυνθο, Κάρπαθο, Μύκονο και Σκιάθο.
Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οι Αυστριακές Αερογραμμές είχαν αναστείλει όλες τις πτήσεις τους από τις 18 Μαρτίου, κάτι που έκαναν για δεύτερη φορά στην ιστορία τους, μετά την πρώτη αναστολή πτήσεων τους το 2010, λόγω του νέφους και της τέφρας στον εναέριο χώρο της Ισλανδίας μετά την έκρηξη ηφαιστείου.
Σύμφωνα με τη διεύθυνση της AUA, μετά την αναστολή των πτήσεων τον Μάρτιο, τα αεροπλάνα και οι εργαζόμενοι ήταν διάσπαρτοι σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή τη στιγμή τα πληρώματα βρίσκονται στη Βιέννη και τα 82 αεροσκάφη της σταθμεύουν στο αεροδρόμιο της Βιέννης, όπου όλο αυτά το διάστημα γινόταν η απαραίτητη συντήρησή τους.
Όπως επισημαίνει σε δηλώσεις του ο τεχνικός διευθυντής Γενς Ρίτερ, τα αεροπλάνα μπορούν να παραμένουν έως και 48 ώρες χωρίς έλεγχο.
Σε περίπτωση μεγαλύτερων χρόνων αδράνειας, θα πρέπει να πραγματοποιούνται δοκιμές, όπως έλεγχος των κινητήρων, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει έως και 200 ώρες ανά αεροσκάφος.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης