Η γερμανική Lufthansa, η τέταρτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, έλαβε κρατική βοήθεια 9 δισεκατομμυρίων, στη μεγαλύτερη εταιρική διάσωση στη χώρα
Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες έλαβαν κρατικές ενισχύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού.
Η γερμανική Lufthansa, η τέταρτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, έλαβε κρατική βοήθεια 9 δισεκατομμυρίων, στη μεγαλύτερη εταιρική διάσωση στη χώρα.
Αλλά η διάσωση της Lufthansa δεν είναι η εξαίρεση.
Στις 26 Ιουνίου η Ολλανδία ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες της χρηματοοικονομικής της στήριξης για την KLM με πακέτο διάσωσης ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Νωρίτερα, η Γαλλία ανακοίνωσε υποστήριξη αξίας 7 δισεκατομμυρίων ευρώ για την Air France.
Πάντως, όπως σημειώνει η Statista, αυτή η στήριξη κοστίζει για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς οι περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θέτουν περιβαλλοντικούς κανόνες στα προγράμματα διάσωσης.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκπομπές αερίων των αερομεταφορών συνέχισαν να αυξάνονται μέχρι το 2020.
Για παράδειγμα, μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2019, οι εκπομπές άνθρακα από πτήσεις αναχώρησης που προέρχονταν από την Αυστρία και τη Φινλανδία αυξήθηκαν κατά 19% και 8%, αντίστοιχα.
Η γερμανική Lufthansa, η τέταρτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, έλαβε κρατική βοήθεια 9 δισεκατομμυρίων, στη μεγαλύτερη εταιρική διάσωση στη χώρα.
Αλλά η διάσωση της Lufthansa δεν είναι η εξαίρεση.
Στις 26 Ιουνίου η Ολλανδία ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες της χρηματοοικονομικής της στήριξης για την KLM με πακέτο διάσωσης ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Νωρίτερα, η Γαλλία ανακοίνωσε υποστήριξη αξίας 7 δισεκατομμυρίων ευρώ για την Air France.
Πάντως, όπως σημειώνει η Statista, αυτή η στήριξη κοστίζει για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς οι περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θέτουν περιβαλλοντικούς κανόνες στα προγράμματα διάσωσης.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκπομπές αερίων των αερομεταφορών συνέχισαν να αυξάνονται μέχρι το 2020.
Για παράδειγμα, μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2019, οι εκπομπές άνθρακα από πτήσεις αναχώρησης που προέρχονταν από την Αυστρία και τη Φινλανδία αυξήθηκαν κατά 19% και 8%, αντίστοιχα.
Σχόλια αναγνωστών