Στις 238 σελίδες της, η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Μεταφορών και Υποδομών αναφέρει ότι η Boeing έδωσε προτεραιότητα στα κέρδη έναντι της ασφάλειας των ταξιδιωτών- Είχαν προηγηθεί δύο συντριβές με απώλεια 346 ανθρώπινων ζωών
Πολλές αστοχίες σχεδιασμού, διαχείρισης και κανονιστικών ρυθμίσεων κατά την ανάπτυξη του 737 Max προηγήθηκαν πριν την θλιβερή απώλεια 346 ανθρώπων σε δύο συντριβές του δημοφιλούς αεροσκάφους Boeing, σύμφωνα με μια καταδικαστική και ιδιαιτέρως αποκαλυπτική έκθεση του Κογκρέσου που κυκλοφόρησε την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020.
Η έκθεση 238 σελίδων της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών και Υποδομών σοκάρει λέγοντας ότι η Boeing έδωσε προτεραιότητα στα κέρδη έναντι της ασφάλειας των ταξιδιωτών.
Στην έκθεση αναφέρονται επίσης λεπτομερή ζητήματα που σχετίζονται με έρευνες σε υπαλλήλους που δέχτηκαν όπως φαίνεται « αδικαιολόγητη πίεση » καθώς ο κατασκευαστής έτρεξε για να ολοκληρώσει το αεροπλάνο για να ανταγωνιστεί την αντίπαλη Airbus.
Η έκθεση ανέφερε ότι οι ανησυχίες σχετικά με το αεροσκάφος δεν αντιμετωπίστηκαν επαρκώς ώστε να οδηγήσουν σε αλλαγές στον σχεδιασμό.
Ορισμένοι νομοθέτες εισήγαγαν φέτος νέα νομοθεσία που στοχεύει στην αύξηση της εποπτείας της βιομηχανίας από την ομοσπονδιακή διοίκηση αεροπορίας .
Η έκθεση, που διήρκησε περίπου 18 μήνες, έρχεται τώρα που οι ρυθμιστές βρίσκονται στο τελικό στάδιο της εργασίας για την επαναπιστοποίηση των αεροπλάνων.
«Ήταν το φρικτό αποκορύφωμα μιας σειράς ελαττωματικών τεχνικών υποθέσεων από τους μηχανικούς της Boeing, η έλλειψη διαφάνειας από την πλευρά της διοίκησης της Boeing και η υπερβολικά ανεπαρκής εποπτεία από την FAA», αναφέρει η έκθεση.
Οι νομοθέτες και το προσωπικό έλαβαν 600.000 σελίδες αρχείων από την Boeing, την FAA, τις αεροπορικές εταιρείες και άλλους, για την έρευνά της, πραγματοποίησαν συνεντεύξεις σε δεκάδες υπαλλήλους και ρυθμιστικές αρχές και εξέτασαν σχόλια από καταγγελίες που έφτασαν στην επιτροπή, ανέφεραν.
Τα προβλήματα όμως του κατασκευαστή δεν τελειώνουν με το 737 Max.
Αποκαλύφθηκαν πρόσφατα ελαττώματα σε περίπου 787 Dreamliner , προκαλώντας επιθεωρήσεις που έχουν επιβραδύνει τις παραδόσεις των αεροσκαφών.
www.bankingnews.gr
Η έκθεση 238 σελίδων της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών και Υποδομών σοκάρει λέγοντας ότι η Boeing έδωσε προτεραιότητα στα κέρδη έναντι της ασφάλειας των ταξιδιωτών.
Στην έκθεση αναφέρονται επίσης λεπτομερή ζητήματα που σχετίζονται με έρευνες σε υπαλλήλους που δέχτηκαν όπως φαίνεται « αδικαιολόγητη πίεση » καθώς ο κατασκευαστής έτρεξε για να ολοκληρώσει το αεροπλάνο για να ανταγωνιστεί την αντίπαλη Airbus.
Η έκθεση ανέφερε ότι οι ανησυχίες σχετικά με το αεροσκάφος δεν αντιμετωπίστηκαν επαρκώς ώστε να οδηγήσουν σε αλλαγές στον σχεδιασμό.
Ορισμένοι νομοθέτες εισήγαγαν φέτος νέα νομοθεσία που στοχεύει στην αύξηση της εποπτείας της βιομηχανίας από την ομοσπονδιακή διοίκηση αεροπορίας .
Η έκθεση, που διήρκησε περίπου 18 μήνες, έρχεται τώρα που οι ρυθμιστές βρίσκονται στο τελικό στάδιο της εργασίας για την επαναπιστοποίηση των αεροπλάνων.
«Ήταν το φρικτό αποκορύφωμα μιας σειράς ελαττωματικών τεχνικών υποθέσεων από τους μηχανικούς της Boeing, η έλλειψη διαφάνειας από την πλευρά της διοίκησης της Boeing και η υπερβολικά ανεπαρκής εποπτεία από την FAA», αναφέρει η έκθεση.
Οι νομοθέτες και το προσωπικό έλαβαν 600.000 σελίδες αρχείων από την Boeing, την FAA, τις αεροπορικές εταιρείες και άλλους, για την έρευνά της, πραγματοποίησαν συνεντεύξεις σε δεκάδες υπαλλήλους και ρυθμιστικές αρχές και εξέτασαν σχόλια από καταγγελίες που έφτασαν στην επιτροπή, ανέφεραν.
Τα προβλήματα όμως του κατασκευαστή δεν τελειώνουν με το 737 Max.
Αποκαλύφθηκαν πρόσφατα ελαττώματα σε περίπου 787 Dreamliner , προκαλώντας επιθεωρήσεις που έχουν επιβραδύνει τις παραδόσεις των αεροσκαφών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών