Το όνομα του προϊόντος, οι τεχνικές του προδιαγραφές, οι δυνατότητες του λογισμικού, και η τιμή των γυαλιών θα ανακοινωθούν αργότερα προς τα τέλη του 2020
Συνεχίζεται κανονικά η συνεργασία των κολοσσών Ray-Ban, EssilorLuxottica και Facebook για την δημιουργία των «έξυπνων γυαλιών», και το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021, σύμφωνα με το Bloomberg.
Τα γυαλιά, τον σκελετό των οποίων δημιουργεί η Luxoticca, θα περιέχουν εφαρμογές Facebook.
Οι εταιρείες αναφέρουν πως το νέο προϊόν «θα βοηθήσει τους ανθρώπους να παραμείνουν περισσότερο συνδεδεμένοι με τους φίλους και την οικογένειά τους».
Το CNBC είχε πρωτοανακοινώσει τη συνεργασία πέρυσι (2019) αλλά οι πηγές δεν είχαν επιβεβαιωθεί επίσημα.
Το τελικό όνομα του προϊόντος, οι τεχνικές του προδιαγραφές, οι δυνατότητες του λογισμικού, και η τιμή των γυαλιών θα ανακοινωθούν αργότερα προς τα τέλη του 2020.
www.bankingnews.gr
Τα γυαλιά, τον σκελετό των οποίων δημιουργεί η Luxoticca, θα περιέχουν εφαρμογές Facebook.
Οι εταιρείες αναφέρουν πως το νέο προϊόν «θα βοηθήσει τους ανθρώπους να παραμείνουν περισσότερο συνδεδεμένοι με τους φίλους και την οικογένειά τους».
Το CNBC είχε πρωτοανακοινώσει τη συνεργασία πέρυσι (2019) αλλά οι πηγές δεν είχαν επιβεβαιωθεί επίσημα.
Το τελικό όνομα του προϊόντος, οι τεχνικές του προδιαγραφές, οι δυνατότητες του λογισμικού, και η τιμή των γυαλιών θα ανακοινωθούν αργότερα προς τα τέλη του 2020.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών