Η κατασκευή του Canal Istanbul, με ημερήσια χωρητικότητα 185 πλοίων, αναμένεται να ξεκινήσει το 2020 και να ολοκληρωθεί το 2025-2026
Νέο κανάλι 45 χιλιομέτρων που θα συνδέει το Αιγαίο Πέλαγος και την Θάλασσα του Μαρμαρά με την Μαύρη Θάλασσα σχεδιάζει η Τουρκία.
Το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης - μια τεχνητή θαλάσσια διαδρομή που θα κατασκευαστεί παράλληλα με το Βόσπορο και θα συνδέσει τη Μαύρη Θάλασσα με τη Θάλασσα του Μαρμαρά.
«Η αρχιτεκτονική του έργου Canal Istanbul είναι έτοιμη.
Επιπλέον, όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες είναι έτοιμες και τώρα, μένουν μόνο οι τελικές λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί.
«Με το έργο Canal Istanbul, η Κωνσταντινούπολη θα έχει μια πολύ διαφορετική προοπτική και δύναμη διεθνώς», δήλωσε ο Erdogan.
Η κατασκευή του Canal Istanbul, με ημερήσια χωρητικότητα 185 πλοίων, αναμένεται να ξεκινήσει το 2020 και να ολοκληρωθεί το 2025-2026.
Το προγραμματισμένο κανάλι 45 χιλιομέτρων (σχεδόν 28 μίλια) θα κατασκευαστεί δυτικά του κέντρου της πόλης στην ευρωπαϊκή πλευρά της επαρχίας της Κωνσταντινούπολης.
Το μεγάλο έργο, το οποίο στοχεύει να μειωθούν οι κίνδυνοι από πλοία που μεταφέρουν επικίνδυνα εμπορεύματα μέσω του στενού του Βοσπόρου, εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Αστικοποίησης της χώρας.
www.bankingnews.gr
Το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης - μια τεχνητή θαλάσσια διαδρομή που θα κατασκευαστεί παράλληλα με το Βόσπορο και θα συνδέσει τη Μαύρη Θάλασσα με τη Θάλασσα του Μαρμαρά.
«Η αρχιτεκτονική του έργου Canal Istanbul είναι έτοιμη.
Επιπλέον, όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες είναι έτοιμες και τώρα, μένουν μόνο οι τελικές λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί.
«Με το έργο Canal Istanbul, η Κωνσταντινούπολη θα έχει μια πολύ διαφορετική προοπτική και δύναμη διεθνώς», δήλωσε ο Erdogan.
Η κατασκευή του Canal Istanbul, με ημερήσια χωρητικότητα 185 πλοίων, αναμένεται να ξεκινήσει το 2020 και να ολοκληρωθεί το 2025-2026.
Το προγραμματισμένο κανάλι 45 χιλιομέτρων (σχεδόν 28 μίλια) θα κατασκευαστεί δυτικά του κέντρου της πόλης στην ευρωπαϊκή πλευρά της επαρχίας της Κωνσταντινούπολης.
Το μεγάλο έργο, το οποίο στοχεύει να μειωθούν οι κίνδυνοι από πλοία που μεταφέρουν επικίνδυνα εμπορεύματα μέσω του στενού του Βοσπόρου, εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Αστικοποίησης της χώρας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών