H Boeing μελετά τρόπους να αντιμετωπίσει ογκώδες χρέος της των 61 δισ. δολαρίων, εν μέσω της χειρότερης κρίσης που έχει αντιμετωπίσει ποτέ ο κλάδος των αερομεταφορών
H Boeing μελετά τρόπους να αντιμετωπίσει ογκώδες χρέος της που ανέρχεται στα 61 δισ. δολάρια, εν μέσω της χειρότερης κρίσης που έχει αντιμετωπίσει ποτέ ο κλάδος των αερομεταφορών, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, μεταξύ των οποίων η προοπτική της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ο περιορισμός, μεταξύ άλλων, της παραγωγής του αεροσκάφους 787 Dreamliner σε πέντε αεροπλάνα τον μήνα έως τα μέσα του 2021, ένα λιγότερο σε σχέση με το προηγούμενο σχέδιο, σύμφωνα με όσα είπε νωρίτερα σήμερα ο CFO της Boeing, Greg Smith.
Τον προηγούμενο μήνα δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία παράδοση του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ οι παραδόσεις του Δεκεμβρίου θα γίνουν με αργό ρυθμό, καθώς η εταιρεία εξετάζει εξονυχιστικά κάθε αεροσκάφος για πιθανά κατασκευαστικά λάθη.
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών συγκέντρωσε χρέος άνω των 30 δισ. δολ. νωρίτερα μέσα στο 2020, προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση του κορονοϊού, που "τσάκισε" τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια και άρα για νέα αεροσκάφη.
Πρέπει πάση θυσία να μειωθεί το χρέος
"Όταν πρόκειται για διάθεση κεφαλαίων, όλα γυρίζουν γύρω από τη μείωση του χρέους", ανέφερε ο Smith σε τηλεδιάσκεψη την οποία διοργάνωσε η Credit Suisse.
"Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη δραστηριότητά μας, ωστόσο πρέπει να εξισορροπήσουμε τη ζυγαριά του χρέους.
Και θα εξετάσουμε κάθε ευκαιρία να το κάνουμε, μεταξύ άλλων και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου", τόνισε, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.
Η μετοχή της Boeing υποχωρούσε κατά 1,9%, στα 232,61 δολ., στις 7.32 μ.μ. ώρα Ελλάδος στη Νέα Υόρκη.
Η Boeing είναι ήδη έτοιμη να επιταχύνει τις παραδόσεις των 450 αεροσκαφών τύπου 737 Max, τα οποία είχε κατασκευάσει αλλά δεν μπορούσε να παραδώσει λόγω της υποχρεωτικής καθήλωσής τους στο έδαφος, μετά από δύο πολύνεκρα δυστυχήματα που οφείλονταν σε κατασκευαστικό λάθος, το οποίο στο μεταξύ έχει διορθωθεί.
www.bankingnews.gr
Τον προηγούμενο μήνα δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία παράδοση του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ οι παραδόσεις του Δεκεμβρίου θα γίνουν με αργό ρυθμό, καθώς η εταιρεία εξετάζει εξονυχιστικά κάθε αεροσκάφος για πιθανά κατασκευαστικά λάθη.
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών συγκέντρωσε χρέος άνω των 30 δισ. δολ. νωρίτερα μέσα στο 2020, προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση του κορονοϊού, που "τσάκισε" τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια και άρα για νέα αεροσκάφη.
Πρέπει πάση θυσία να μειωθεί το χρέος
"Όταν πρόκειται για διάθεση κεφαλαίων, όλα γυρίζουν γύρω από τη μείωση του χρέους", ανέφερε ο Smith σε τηλεδιάσκεψη την οποία διοργάνωσε η Credit Suisse.
"Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη δραστηριότητά μας, ωστόσο πρέπει να εξισορροπήσουμε τη ζυγαριά του χρέους.
Και θα εξετάσουμε κάθε ευκαιρία να το κάνουμε, μεταξύ άλλων και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου", τόνισε, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.
Η μετοχή της Boeing υποχωρούσε κατά 1,9%, στα 232,61 δολ., στις 7.32 μ.μ. ώρα Ελλάδος στη Νέα Υόρκη.
Η Boeing είναι ήδη έτοιμη να επιταχύνει τις παραδόσεις των 450 αεροσκαφών τύπου 737 Max, τα οποία είχε κατασκευάσει αλλά δεν μπορούσε να παραδώσει λόγω της υποχρεωτικής καθήλωσής τους στο έδαφος, μετά από δύο πολύνεκρα δυστυχήματα που οφείλονταν σε κατασκευαστικό λάθος, το οποίο στο μεταξύ έχει διορθωθεί.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών