Τελευταία Νέα
Διεθνή

Mastercard: Αύξηση 3% για τις πωλήσεις λιανικής στις ΗΠΑ στις γιορτές – «Εκτόξευση» ηλεκτρονικού εμπορίου

Mastercard: Αύξηση 3% για τις πωλήσεις λιανικής στις ΗΠΑ στις γιορτές – «Εκτόξευση» ηλεκτρονικού εμπορίου
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο διακοπών στις ΗΠΑ
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3% κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης εποχιακής περιόδου αγορών από τις 11 Οκτωβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard που δημοσιοποιήθηκε  το Σάββατο (26/12/2020) και η οποία επιβεβαιώνει τη μετατόπιση τις διαδικτυακές αγορές εν μέσω πανδημίας.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο διακοπών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει η έκθεση, που υπογραμμίζει τον ρόλο της πανδημίας στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών.
Οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο των διακοπών ανήλθαν στο 19,7% των συνολικών λιανικών πωλήσεων το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία επικαλείται το Reuters.
 
Πιο νωρίς από ποτέ η εορταστική περίοδος στο εμπόριο

Για τη λιανική, επιλογές όπως οι ηλεκτρονικές αγορές και click away με ανέπαφες συναλλαγές ήταν βασικές.
Η εορταστική περίοδος αγορών μπορεί να αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των ετήσιων πωλήσεων ορισμένων λιανοπωλητών, αλλά η υγειονομική κρίση σήμανε ότι, αρκετές μεγάλες εταιρείες, όπως η
Walmart και  η Target που ήλθαν αντιμέτωπες με χωροταξικούς περιορισμούς, άρχισαν από νωρίς τις προσφορές για τις διακοπές.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon παρέτεινε επίσης την ετήσια καλοκαιρινή του διαφημιστική εκστρατεία μέχρι τον Οκτώβριο, σηματοδοτώντας μια ιδιαίτερα μεγάλη εορταστική περίοδο.
 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης