Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο διακοπών στις ΗΠΑ
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3% κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης εποχιακής περιόδου αγορών από τις 11 Οκτωβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard που δημοσιοποιήθηκε το Σάββατο (26/12/2020) και η οποία επιβεβαιώνει τη μετατόπιση τις διαδικτυακές αγορές εν μέσω πανδημίας.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο διακοπών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει η έκθεση, που υπογραμμίζει τον ρόλο της πανδημίας στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών.
Οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο των διακοπών ανήλθαν στο 19,7% των συνολικών λιανικών πωλήσεων το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία επικαλείται το Reuters.
Η εορταστική περίοδος αγορών μπορεί να αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των ετήσιων πωλήσεων ορισμένων λιανοπωλητών, αλλά η υγειονομική κρίση σήμανε ότι, αρκετές μεγάλες εταιρείες, όπως η
Walmart και η Target που ήλθαν αντιμέτωπες με χωροταξικούς περιορισμούς, άρχισαν από νωρίς τις προσφορές για τις διακοπές.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon παρέτεινε επίσης την ετήσια καλοκαιρινή του διαφημιστική εκστρατεία μέχρι τον Οκτώβριο, σηματοδοτώντας μια ιδιαίτερα μεγάλη εορταστική περίοδο.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο διακοπών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει η έκθεση, που υπογραμμίζει τον ρόλο της πανδημίας στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών.
Οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο των διακοπών ανήλθαν στο 19,7% των συνολικών λιανικών πωλήσεων το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία επικαλείται το Reuters.
Πιο νωρίς από ποτέ η εορταστική περίοδος στο εμπόριο
Για τη λιανική, επιλογές όπως οι ηλεκτρονικές αγορές και click away με ανέπαφες συναλλαγές ήταν βασικές.Η εορταστική περίοδος αγορών μπορεί να αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των ετήσιων πωλήσεων ορισμένων λιανοπωλητών, αλλά η υγειονομική κρίση σήμανε ότι, αρκετές μεγάλες εταιρείες, όπως η
Walmart και η Target που ήλθαν αντιμέτωπες με χωροταξικούς περιορισμούς, άρχισαν από νωρίς τις προσφορές για τις διακοπές.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon παρέτεινε επίσης την ετήσια καλοκαιρινή του διαφημιστική εκστρατεία μέχρι τον Οκτώβριο, σηματοδοτώντας μια ιδιαίτερα μεγάλη εορταστική περίοδο.
Σχόλια αναγνωστών