Τελευταία Νέα
Διεθνή

Κρεμλίνο: Τι απαντά στην πρόταση Musk για συνομιλία με τον Putin μέσω.... Clubhouse

Κρεμλίνο: Τι απαντά στην πρόταση Musk για συνομιλία με τον Putin μέσω.... Clubhouse
Το ενδιαφέρον του Κρεμλίνου κέντρισε η πρόσκληση του ιδρυτή της Tesla Elon Mush προς τον πρόεδρο της Ρωσίας Vladimir Putin
Σχετικά Άρθρα
Το ενδιαφέρον του Κρεμλίνου κέντρισε η πρόσκληση του ιδρυτή της Tesla Elon Mush προς τον πρόεδρο της Ρωσίας Vladimir Putin για μία συνομιλία των δύο,  μέσω του Clubhouse.
Σχολιάζοντας την πρόταση του εκκεντρικού δισεκατομμυριούχου, ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Dmitry Peskov την χαρακτήρισε ενδιαφέρουσα, τονίζοντας ότι απαιτούνται περισσότερες λεπτομέρειες.
«Καταρχάς να διευκρινίσουμε το εξής: Ο πρόεδρος Putin δεν χρησιμοποιεί απευθείας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν τα χειρίζεται ο ίδιος.
Είναι αναμφισβήτητα πολύ ενδιαφέρουσα περόταση, αλλά πρέπει κατά κάποιο τρόπο να καταλάβουμε τι έχει υπόψη του, τι προτείνεται, γι’ αυτό αρχικά θα τα διευκρινίσουμε όλα αυτά και μετά θα απαντήσουμε», ανέφερε ο Peskov.

Τα tweets του Musk που κέντρισαν το ενδιαφέρον του Κρεμλίνου

O Elon Musk έγραψε στο Twitter, στον επίσημο αγγλικό λογαριασμό του Κρεμλίνου, καλώντας τον Putin να συμμετάσχει μαζί του σε μια συνομιλία στο Clubhouse».
Το μήνυμα το έγραψε στα αγγλικά και εν συνεχεία στα ρώσικα.
Με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες του Musk αλλά και του Putin μπορεί τελικώς οι δύο κορυφαίοι παράγοντες να τα βρουν.
Πάντως ο Elon Musk πολλές φορές στο παρελθόν με την εκκεντρικότητα του έχει καταφέρει να βρεθεί στο επίκεντρο.
Προφανώς το μήνυμα στην Ρωσία έχει στόχο ώστε η Tesla να μπει στην μεγάλη ρωσική αγορά.

musk95987.JPG

Tι είναι το Clubhouse

Mια νέα εφαρμογή, το Clubhouse, κερδίζει σταδιακά δημοτικότητα και έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στον χώρο των social media, με πολλούς διάσημους όπως ο Elon Musk να κάνουν ήδη χρήση του.
Το Clubhouse βασίζεται αποκλειστικά στον ήχο.
Το νέο μέσο είναι διαθέσιμο μόνο στο iPhone και για να μπει κάποιος, χρειάζεται να τον προσκαλέσει κάποιος άλλος χρήστης.
Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα στρατηγική μάρκετινγκ, η οποία κάνει τους χρήστες αυτής της εφαρμογής να αισθάνονται μέρος μιας «ελίτ» χρηστών των social media.

Πως μπορείτε να γίνετε μέλος

Το Clubhouse είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες μοιράζονται κλιπ ήχου αντί για δημοσιεύσεις κειμένου.
Ηχογραφείς τη φωνή σου, στέλνεις το ηχητικό μήνυμα και μετά αυτό αυτοκαταστρέφεται.
Η εταιρεία περιγράφεται ως «νέος τύπος κοινωνικού μέσου που βασίζεται στη φωνή» όπου «άνθρωποι από κάθε μέρος μπορούν να μιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα».
Βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσεις να γίνεις μέλος του Clubhouse είναι να είσαι άνω των 18, να έχεις iPhone (η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο για iOS) και κάποιος να σου έχει στείλει ειδική πρόσκληση.
Ο κάθε χρήστης μπορεί να διαθέσει μόνο μία κάθε ημέρα και όταν την αποδεχθείς, προστίθεσαι στο κοινό ενός «δωματίου» ως ακροατής με κλειστό μικρόφωνο.
Μέχρι στιγμής, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, την εφαρμογή έχουν δοκιμάσει και αρκετοί διάσημοι μέχρι τον περασμένο Μάιο όταν ακόμα λειτουργούσε στην beta εκδοχή της είχε φτάσει τους 3.500 χρήστες.
Σύμφωνα με τους New York Times, η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης