Ο όμιλος Air France - KLM κατέγραψε καθαρή ζημιά 7,1 δισ. το 2020 ενώ έλαβε 10,4 δισ. ευρώ σε δάνεια και εγγυήσεις
Κοντά σε συμφωνία διάσωσης για την Air France βρίσκονται Γαλλία και Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς ο αερομεταφορέας, όπως και ολόκληρος ο κλάδος, έχει πληγεί από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν εξαιτίας της πανδημίας, δήλωσε τη Δευτέρα 29 Μαρτίου ο υπουργός Οικονομικών Bruno Le Maire, επιβεβαιώνοντας αναφορές των μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters τη Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021.
Ανταγωνισμός
«Πλησιάζουμε σε μια συμφωνία ...
Είναι ζήτημα ημερών» δήλωσε ο Le Maire στο ραδιόφωνο της France Info, προσθέτοντας ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν παραχωρήσεις για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του ανταγωνισμού.
Δεν πρόκειται για κλείσιμο δρομολογίων ή περικοπή θέσεων εργασίας.
Ζητούνται παραχωρήσεις slots για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας ανταγωνισμού στην αγορά μεταξύ της Air France και άλλων αερομεταφορέων», δήλωσε ο Le Maire χωρίς να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Παραχώρηση slots
Την Παρασκευή, η γαλλική εφημερίδα Le Monde δήλωσε ότι η γαλλική κυβέρνηση και η Κομισιόν πλησίαζαν μια συμφωνία σχετικά με τους όρους του σχεδίου διάσωσης για την Air France.
Η αναμενόμενη συμφωνία θα έδινε την Air France να εγκαταλείψει λιγότερα slots στη βάση της στο Παρίσι από ό, τι αρχικά ζήτησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ιδίως στο αεροδρόμιο Orly, ανέφερε η εφημερίδα.
Ανακεφαλαιοποίηση
Ο όμιλος Air France - KLM κατέγραψε καθαρή ζημιά 7,1 δισ. ευρώ (8,38 δισεκατομμύρια δολάρια) για πέρυσι.
Έλαβε 10,4 δισεκατομμύρια ευρώ σε δάνεια και εγγυήσεις από τη Γαλλία και την Ολλανδία ενώ διαπραγματεύεται μια ανακεφαλαιοποίηση με τη συμμετοχή του δημοσίου, με τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ να ζητούν παραχωρήσει slots στο αεροδρόμιο Orly στο Παρίσι και στο Schiphol στο Άμστερνταμ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών