Ένα μυστηριώδες πρακτορείο κοινωνικών μέσων προσφέρει χιλιάδες δολάρια σε Γάλλους influencers για να κάνουν δημοσιεύσεις που ισχυρίζονται ότι το εμβόλιο της Pfizer είναι "επικίνδυνο"
Είναι κυρίως υπόγειος, ειδικά όταν ο πλανήτης ολόκληρος βρίσκεται για πάνω από ένα χρόνο σε μια πανδημία.
Και σε αυτόν τον πόλεμο έχουν βασικό ρόλο οι σκιώδεις διαφημιστικές εταιρείες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Ο πόλεμος κατά της Pfizer
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Russia Today, ένα μυστηριώδες πρακτορείο κοινωνικών μέσων προσφέρει χιλιάδες δολάρια σε Γάλλους influencers για να κάνουν δημοσιεύσεις που ισχυρίζονται ότι το εμβόλιο της Pfizer είναι "επικίνδυνο".
Σύμφωνα με το RT, ο Γάλλος υπουργός Υγείας μίλησε εναντίον μιας εκστρατείας που φέρεται να προσφέρει στους Γάλλους influencers 2.000 ευρώ για να επικρίνουν το εμβόλιο της Pfizer ως επικίνδυνο ή «άθλιο».
Το γαλλικό υπουργείο ανέφερε ότι "παρακολουθεί στενά τα γεγονότα".
Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο υπουργός Υγείας Olivier Veran είπε ότι αυτός και το υπουργείο του δεν είχαν εντοπίσει την προέλευση της εκστρατείας που προσπάθησε να βλάψει τη φήμη της Pfizer.
Ωστόσο, "δεν ξέρω αν προέρχεται από τη Γαλλία ή από το εξωτερικό", σημείωσε.
"Είναι άσχημο, είναι επικίνδυνο, είναι ανεύθυνο και δεν θα πετύχει", δήλωσε, προσθέτοντας ότι ήταν πεπεισμένος ότι ο γαλλικός λαός είναι απίθανο να "εκτραπεί" από ορισμένες αρνητικές δημοσιεύσεις.
Ισχυρίστηκε ότι η πλειοψηφία των Γάλλων θέλουν το εμβόλιο το συντομότερο δυνατό.
Τα σχόλια του Veran, μάλιστα, έρχονται μετά από αρκετές αναρτήσεις των influencers που δήλωσαν ότι είχαν επικοινωνήσει με μια μυστηριώδη εταιρεία που ονομάζεται «Fazze», η οποία περιγράφεται ως «πλατφόρμα μάρκετινγκ»
Επαναφορά στην κανονικότητα
Όλα αυτά συμβαίνουν καθώς η Ευρώπη ανοίγει επιτέλους τις πόρτες της σε εμβολιασμένους τουρίστες.
Και πολλοί αναλυτές βλέπουν την επανέναρξη της οικονομίας Ευρώπης ως κρίσιμη για την παγκόσμια ανάπτυξη, αν και πολλοί Γάλλοι ενήλικες παραμένουν δύσπιστοι για την αποτελεσματικότητα διαφόρων εμβολίων έναντι COVID-19, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις.
Ένας influencer γνωστός ως "Γιατρός JFK" στο TikTok, δήλωσε στο FranceInfo:
"Υποτίθεται ότι το εμβόλιο Pfizer / BioNTech προκάλεσε τρεις φορές περισσότερους θανάτους από το AstraZeneca".
Ο Leo Grasset, ένας YouTuber γνωστός ως «DirtyBiology», είπε ότι είχε επίσης επικοινωνήσει μαζί του στις 24 Μαΐου μια εταιρεία.
Έγραψε στο Twitter: «Αυτό είναι περίεργο. Μου προσφέρθηκε μια συνεργασία που συνίσταται στη δυσφήμιση του εμβολίου Pfizer σε ένα βίντεο.
Τεράστιος προϋπολογισμός και πελάτης που θέλει να παραμείνει ανώνυμος".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών