«Ανησυχούμε για το γεγονός ότι η Google έχει δυσκολέψει τον ανταγωνισμό για τις υπόλοιπες διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες», δήλωσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager
Νέα έρευνα κατά της Google αρχίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σχετικά με την τεχνολογία που χρησιμοποιεί.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα εξεταστεί εάν η Google παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού ευνοώντας τις δικές του διαδικτυακές τεχνολογίες εμφάνισης διαφημίσεων έναντι ανταγωνιστών.
Η έρευνα θα εξετάσει επίσης εάν η Google αποκλείει χωρίς λόγο την πρόσβαση των ανταγωνιστών της στα δεδομένα των χρηστών.
Θα διερευνήσει επίσης το κατά πόσο έχουν γίνει αλλαγές σε ό,τι αφορά τα προσωπικά δεδομένα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή κάποιων cookies και της πρόσβασης διαφημιστών σε δεδομένα.
Vestager: Ανησυχίες για τον ανταγωνισμό
«Ανησυχούμε για το γεγονός ότι η Google έχει δυσκολέψει τον ανταγωνισμό για τις υπόλοιπες διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες», δήλωσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που η ΕΕ θα ερευνήσει άμεσα το μαύρο κουτί των διαδικτυακών διαφημίσεων όπου η Google υπολογίζει αυτόματα και προσφέρει διαφημιστικό χώρο και τιμές σε διαφημιζόμενους και εκδότες καθώς ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια ιστοσελίδα.
Οι προηγούμενες έρευνες της ΕΕ επικεντρώθηκαν σε διαφημίσεις αναζήτησης αγορών, διαφημίσεις κινητών τηλεφώνων και συμβόλαια διαφήμισης.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα εξεταστεί εάν η Google παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού ευνοώντας τις δικές του διαδικτυακές τεχνολογίες εμφάνισης διαφημίσεων έναντι ανταγωνιστών.
Η έρευνα θα εξετάσει επίσης εάν η Google αποκλείει χωρίς λόγο την πρόσβαση των ανταγωνιστών της στα δεδομένα των χρηστών.
Θα διερευνήσει επίσης το κατά πόσο έχουν γίνει αλλαγές σε ό,τι αφορά τα προσωπικά δεδομένα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή κάποιων cookies και της πρόσβασης διαφημιστών σε δεδομένα.
Vestager: Ανησυχίες για τον ανταγωνισμό
«Ανησυχούμε για το γεγονός ότι η Google έχει δυσκολέψει τον ανταγωνισμό για τις υπόλοιπες διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες», δήλωσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που η ΕΕ θα ερευνήσει άμεσα το μαύρο κουτί των διαδικτυακών διαφημίσεων όπου η Google υπολογίζει αυτόματα και προσφέρει διαφημιστικό χώρο και τιμές σε διαφημιζόμενους και εκδότες καθώς ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια ιστοσελίδα.
Οι προηγούμενες έρευνες της ΕΕ επικεντρώθηκαν σε διαφημίσεις αναζήτησης αγορών, διαφημίσεις κινητών τηλεφώνων και συμβόλαια διαφήμισης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών