Σφοδρό κύμα αντιδράσεων έχει προκαλέσει παγκοσμίως διαφημιστικό σποτ της γνωστής ολλανδικής ζυθοποιίας Heineken, στο οποίο οι πρωταγωνιστές, που χορεύουν σε ένα nightclub και κατόπιν τρέχουν προς μια κοντινή παραλία, αναφέρουν πως «η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους, ας εμβολιαστούμε».
Οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες και σφοδρές, με το trend #BoycottHeineken να παίρνει τεράστιες διαστάσεις.
Μερικοί ανέβασαν βίντεο με τους εαυτούς τους να ανοίγουν μπουκάλια μπίρας Heineken και να ρίχνουν το περιεχόμενό τους σε νεροχύτες.
Άλλοι περιέγραψαν τη διαφήμιση ως προπαγάνδα υπέρ του εμβολιασμού.
Η διαφήμιση αφορά «τη στήριξη της βιομηχανίας και την επιστροφή στα μπαρ και τα εστιατόρια με ασφάλεια, ώστε να μπορούμε όλοι να είμαστε ξανά μαζί» δήλωσε εκπρόσωπος της Heineken.
Πέρυσι, η Heineken, η οποία διαθέτει ένα μεγάλο κτήμα-παμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσέφερε κουπόνια κατά τη διάρκεια του lockdown ώστε οι λάτρεις του ποτού να τα εξαργυρώσουν όταν άνοιξουν ξανά τα μπαρ.
Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο ενώνει τη φωνή της με εταιρείες που διεξάγουν διαφημιστικές καμπάνιες και εταιρικές πολιτικές για την προώθηση του εμβολιασμού.
Cheers to the vaccinated. Time to join them. #FreshBeginnings pic.twitter.com/uKeYOWKuEH
— Heineken (@Heineken) July 8, 2021
Πάντως, ολοένα και περισσότερο στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ψυχαγωγίας και της εστίασης τοποθετούνται στην πρώτη γραμμή του εμβολιαστικού μετώπου και τάσσονται κατά των αρνητών, σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Ρωσία, καθώς μάλιστα οι τελευταίοι αποτελούν κίνδυνο για τα επιχειρηματικά τους μοντέλα.
Η μπίρα Budweiser, που ανήκει στην Anheuser-Busch InBev, αποφάσισε να μην προβεί σε διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl τον Φεβρουάριο για πρώτη φορά εδώ και 40 χρόνια.
Αντίθετα διέθεσε κονδύλια σε καμπάνιες υπέρ του εμβολιαστικού κινήματος, προκειμένου να υπάρξει το απαιτούμενο τείχος ανοσίας «που θα απελευθερώσει τους ανθρώπους», δήλωσε ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος Carlos Brito.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever Plc, Alan Jope, υπογράφει εβδομαδιαίες επιστολές προς τους 150.000 υπαλλήλους της εταιρείας, προτρέποντάς τους να εμβολιαστούν όταν είναι δυνατόν, ενώ παράλληλα κάλεσε το γιατρό της εταιρείας να προβαίνει, δωρεάν, σε εμβολιασμούς στην Εκκλησία δύο φορές τον μήνα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών