Οι καταναλωτικές συνήθειες των Γερμανών επιστρέφουν στις υπηρεσίες και απομακρύνονται από τις διαδικτυακές αγορές
Άνοδο μεγαλύτερη των εκτιμήσεων σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία τον Ιούνιο μετά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων για την COVID-19, στηρίζοντας τις ελπίδες για ανάκαμψη με γνώμονα τους καταναλωτές στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,2% σε μηνιαία βάση, μετά την ανοδική αναθεώρηση αύξησης της τάξης του 4,6% τον Μάιο.
Η ανάγνωση του Ιουνίου ήταν υπερδιπλάσια από την πρόβλεψη του Reuters για άνοδο 2%.
Πτώση των online πωλήσεων
Τα πολυκαταστήματα και οι ειδικοί προμηθευτές επωφελήθηκαν από την άρση των περιορισμών, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 34%, ενώ η πτώση των πωλήσεων στο διαδίκτυο αποτελεί μία πρώβτη ένδειξη ότι οι καταναλωτικές συνήθειες επιστρέφουν στις υπηρεσίες και απομακρύνονται από τις διαδικτυακές αγορές.
Κατά τη διάρκεια του έτους, οι λιανικές πωλήσεις - ένας ασταθής δείκτης που συχνά υπόκειται σε αναθεωρήσεις - αυξήθηκαν 6,2% σε πραγματικούς όρους μετά από μια ανοδικά αναθεωρημένη πτώση 1,8% τον προηγούμενο μήνα.
Η γερμανική οικονομία επέστρεψε στην ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο, αλλά με χαμηλότερο ρυθμό από ότι αναμενόταν, λόγω των αναταράξεων στην αλυσίδα ανεφοδιασμού.
Σε συνδυασμό με τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού, που οφείλονται στην πιο μεταδοτική μετάλλαξη Delta, τα ζητήματα στον εφοδιασμό υπονομεύουν τις προοπτικές για την οικονομία.
Παρ 'όλα αυτά, η Bundesbank αναμένει ανάπτυξη 3,7% για φέτος και 5,2% το επόμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,2% σε μηνιαία βάση, μετά την ανοδική αναθεώρηση αύξησης της τάξης του 4,6% τον Μάιο.
Η ανάγνωση του Ιουνίου ήταν υπερδιπλάσια από την πρόβλεψη του Reuters για άνοδο 2%.
Πτώση των online πωλήσεων
Τα πολυκαταστήματα και οι ειδικοί προμηθευτές επωφελήθηκαν από την άρση των περιορισμών, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 34%, ενώ η πτώση των πωλήσεων στο διαδίκτυο αποτελεί μία πρώβτη ένδειξη ότι οι καταναλωτικές συνήθειες επιστρέφουν στις υπηρεσίες και απομακρύνονται από τις διαδικτυακές αγορές.
Κατά τη διάρκεια του έτους, οι λιανικές πωλήσεις - ένας ασταθής δείκτης που συχνά υπόκειται σε αναθεωρήσεις - αυξήθηκαν 6,2% σε πραγματικούς όρους μετά από μια ανοδικά αναθεωρημένη πτώση 1,8% τον προηγούμενο μήνα.
Η γερμανική οικονομία επέστρεψε στην ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο, αλλά με χαμηλότερο ρυθμό από ότι αναμενόταν, λόγω των αναταράξεων στην αλυσίδα ανεφοδιασμού.
Σε συνδυασμό με τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού, που οφείλονται στην πιο μεταδοτική μετάλλαξη Delta, τα ζητήματα στον εφοδιασμό υπονομεύουν τις προοπτικές για την οικονομία.
Παρ 'όλα αυτά, η Bundesbank αναμένει ανάπτυξη 3,7% για φέτος και 5,2% το επόμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών