Ο νέος διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού οίκου μόδας Hugo Boss, έθεσε έναν φιλόδοξο στόχο για διπλασιασμό των πωλήσεων στα 4 δισ. Ευρώ και βελτίωση του περιθωρίου των λειτουργικών κερδών, στο 12% των πωλήσεων μέχρι το 2025.
Η Hugo Boss, η οποία επλήγη ισχυρά από τα lockdowns, ανακοίνωσε επίσης ανάκαμψη στις πωλήσεις στο β΄ τρίμηνο, ιδιαίτερα στη Βρετανία και στην Κίνα.
Η εταιρεία θα προωθήσει την υφιστάμενη στρατηγική της, προσπαθώντας να γίνει πιο ελκυστική σε νεότερους πελάτες, και θα προσπαθήσει επίσης να διπλασιάσει τις πωλήσεις των γυναικείων ενδυμάτων, μέχρι το 2025.
Η Hugo Boss τόνισε ακόμη ότι οι πωλήσεις του βασικού κορμού των δραστηριοτήτων, Boss, μειώθηκαν 5% ενώ η Hugo, που απευθύνεται σε νεότερο κοινό, ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων 2%.
Η ανάκαμψη στην Κίνα ήρθε παρά τις εκκλήσεις για μποϊκοτάρισμα στα δυτικά brands που εκδόθηκε τον περασμένο Μάρτιο, μετά από τις κατηγορίες της Δύσης για καταναγκαστική εργασία στην Xinjiang, όταν τουλάχιστον τρεις Κινέζοι celebrities δήλωσαν πως εγκαταλείπουν τη Hugo Boss.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών